Συνεντεύξεις

Oliver Grosse Kleimann, Alltours: «Ο κόσμος αισθάνεται πλέον ότι μπορεί να περάσει ευχάριστες διακοπές στη Ρόδο»

O Oliver Grosse Kleimann, διευθυντικό στέλεχος του alltours, σε συνέντευξη που παραχώρησε στη «δ», δηλώνει ότι η επανεκκίνηση του τουρισμού στη Νότια Ρόδο είναι απολύτως εφικτή. Σημειώνει ότι η alltours στρέφει όλη της την προσοχή στην προώθηση της Ρόδου με μία σειρά από διαφημιστικές καμπάνιες που θα «τρέξουν» στο επόμενο διάστημα. Το κλίμα έχει ήδη αρχίσει να βελτιώνεται, η εμπιστοσύνη στον προορισμό έχει ανακτηθεί και το ενδιαφέρον των Γερμανών για μία απόδραση στη Ρόδο, αναμένεται να αποτυπωθεί εμπράκτως στο προσεχές διάστημα.
O κ. Grosse Kleimann συγχαίρει την Περιφέρεια Ν. Αιγαίου, τον Δήμο, την Πυροσβεστική για την εξαιρετική δουλειά κατά την διάρκεια της πυρκαγιάς και όλους τους Ροδίτες και Ροδίτισσες για την αγάπη και φιλοξενία προς τους επισκέπτες. Ευχαριστεί τον αντιπρόσωπο της alltours στη Ρόδο “travel exchange” για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της κατάστασης και διαβεβαιώνει ότι «για μία ακόμη φορά, η alltours θα είναι κοντά στο νησί»!
Ακολουθεί η συνέντευξη του κ. Oliver Grosse Kleimann αναλυτικά:

• Σας συναντάμε στη Ρόδο… Ποιος ο λόγος της επίσκεψής σας;
Βρισκόμαστε αρχικά στη Ρόδο για την υπογραφή των συμβολαίων για την σεζόν του 2024 και για να δούμε πώς τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία στις πληγείσες από την πυρκαγιά περιοχές, διαχειρίζονται την κατάσταση και πώς εμείς μπορούμε να βοηθήσουμε. Θέλαμε να διαπιστώσουμε εάν είναι εφικτό να συνεχίσουμε να στέλνουμε κόσμο στη Νότια Ρόδο, γεγονός που είναι πλέον ξεκάθαρο για εμάς. Θα συνεχίσουμε να το κάνουμε.
Αποφασίσαμε με το που ξέσπασε η φωτιά να σταματήσουμε τις αφίξεις στο νησί. Την επομένη όμως συνεχίσαμε να φέρνουμε τον κόσμο, εκτός από το Κιοτάρι όπου το πρόβλημα ήταν εντονότερο. Βέβαια τα ίδια ξενοδοχεία προέβησαν σε stop sales μέχρι τις 31 Ιουλίου. Κάποια άνοιξαν μία-δυο μέρες νωρίτερα και εμείς στέλνουμε από τότε τους επισκέπτες στην περιοχή που επιθυμούσαν.
Είχαμε βέβαια και αρκετές ακυρώσεις, πράγμα που οφείλεται στη δημοσιότητα που δόθηκε στο συμβάν από τα ΜΜΕ. Την περίοδο των πυρκαγιών, από το Σάββατο μέχρι τη Δευτέρα, είχαμε ακυρώσεις 1.000 κρατήσεων για το αμέσως προσεχές διάστημα αλλά και για τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο.
• Με ποιο τρόπο μπορεί να αναστραφεί το κλίμα και να αυξηθεί η ροή των κρατήσεων;
Προσπαθούμε να επαναδραστηριοποιήσουμε τον κόσμο με στοχευμένος προωθητικές καμπάνιες. Θα στείλουμε newsletters σε όλα τα τουριστικά πρακτορεία με πληροφορίες για την υφιστάμενη κατάσταση και φωτογραφίες που τράβηξα προσωπικά. Δεν θέλουμε να δείχνουμε φωτογραφίες μόνο από τις πληγείσες περιοχές, όπως κάνουν τα ΜΜΕ αλλά και από το υπόλοιπο νησί, όπου τα πράγματα λειτουργούν κανονικά. Και μιλάμε για το 95% του νησιού.


• Ποιος ήταν τελικά ο αντίκτυπος της κρίσης αυτής; Πώς τη βίωσαν οι επισκέπτες;
Τα μέτρα εκκένωσης ήταν ασφαλώς αναγκαία. Μπορεί στις πρώτες ώρες να μην υπήρχε ο αναγκαίος συντονισμός, ωστόσο 20.000 άνθρωποι μετακινήθηκαν με ασφάλεια. Είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι που δεν τραυματίστηκε έστω και ένας άνθρωπος και κυρίως που δεν είχαμε κανένα θανόντα. Αν δει κανείς την κατάσταση στη Νότια Ρόδο μπορεί να πει ότι είναι θαύμα που δεν συνέβη κάτι δυσάρεστο. Εκείνες τις δύσκολες στιγμές, το μόνο μας μέλημα σε συνεργασία με τον αντιπρόσωπό μας το πρακτορείο Τravel Exchange, ήταν να εξασφαλίσουμε ασφαλή μεταφορά και διαμονή στους πελάτες μας.
Αυτό όμως που προέχει τη δεδομένη στιγμή, είναι δούμε μπροστά τι πρέπει να κάνουμε όλοι μαζί, γι’ αυτό ήρθα εδώ, να δω τι συμβαίνει και πώς είναι τα πράγματα στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία. Μπορώ να σας πω ότι φανταζόμουν τα χειρότερα. Ναι, η Νότια Ρόδος έχει υποστεί μία μεγάλη πληγή από την πυρκαγιά, γεγονός που μας λυπεί.
Ωστόσο υπάρχουν αρκετά ξενοδοχεία στην περιοχή στα οποία μπορούμε σύμφωνα με τις δικές μου εκτιμήσεις να στείλουμε τους επισκέπτες… Σίγουρα όταν βγαίνει κανείς από το ξενοδοχείο βλέπει τι έχει συμβεί. Ωστόσο δεν νομίζω ότι αυτό επηρεάζει τη λειτουργία του ξενοδοχείου και τις διακοπές αυτές καθαυτές, ώστε να σταματήσει ο τουρισμός στη Νότια Ρόδο.
• Μπορεί να περισωθεί η σεζόν για τη Νότια Ρόδο και ειδικά για το Κιοτάρι;
Κάνουμε πραγματικά ό,τι μπορούμε γι’ αυτό ως alltours. Όπως σας εξήγησα, ξεκινάμε μία μεγάλη προωθητική καμπάνια. Επιπλέον, θα αναρτούμε πληροφορίες στα σάιτ μας και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αναστρέψουμε το κλίμα. Επικεντρωνόμαστε αυτή τη στιγμή στη Ρόδο, καθώς θέλουμε να στείλουμε το μήνυμα ότι ναι, μπορεί να ταξιδέψει κανείς ανεπιφύλακτα στον προορισμό. Έχουμε άλλωστε και την υποστήριξη των ξενοδόχων σε αυτή την προσπάθεια και τις επόμενες δύο εβδομάδες, όσοι κλείσουν πακέτο για τη Ρόδο θα λάβουν κάποια επιπλέον παροχή δωρεάν. Όλοι χρειαζόμαστε αυτή τη στιγμή κάθε επισκέπτη. Και δεν έχουν επηρεαστεί μόνο τα ξενοδοχεία στη Νότια Ρόδο αλλά και στην υπόλοιπη περιοχή, διότι οι ακυρώσεις αφορούν σε όλη τη Ρόδο.
Ασφαλώς στη Νότια Ρόδο είναι μεγαλύτερο το πρόβλημα και εκεί θα εστιάσουμε, ώστε να επιτύχουμε ικανοποιητικές πληρότητες. Πιστεύω ότι η δημοσιότητα στα ΜΜΕ έχει υποχωρήσει και ότι ο κόσμος είναι πλέον καθησυχασμένος, αισθάνεται ότι μπορεί να περάσει ευχάριστες διακοπές στη Ρόδο.
Οι ακυρώσεις έχουν ελαττωθεί σίγουρα. Μετά το σοκ των πρώτων ημερών… και την ανασφάλεια που ακολούθησε…
Προσπαθήσαμε και εμείς να πείσουμε τον κόσμο ότι μπορεί να έρθει και ότι δεν χρειάζεται να ακυρώσει. Και πράγματι όσοι ήρθαν, αναρωτήθηκαν γιατί είχαν αμφιβολίες.
Στο μεσοπρόθεσμο διάστημα, πιστεύω ότι θα λάβουμε νέες κρατήσεις για το νησί. Γενικώς, η γερμανική αγορά ήταν πιο επιφυλακτική φέτος αποφασίζοντας την τελευταία στιγμή… Και διακρίνουμε τώρα μία ισχυρή τάση για διακοπές. Μπορεί να έχει να κάνει με τον βροχερό καιρό που επικρατεί στη Γερμανία, ο κόσμος επιθυμεί μία απόδραση στο Νότο.
Αν λοιπόν όλοι μαζί (και οι άλλοι τουρ οπερέιτορς) επικεντρωθούμε στη Ρόδο, υποθέτω ότι η σεζόν μπορεί ακόμη να σωθεί… Μιλάμε κυρίως για το διάστημα από τέλη Αυγούστου μέχρι τον Οκτώβριο.

• Η φετινή κρίση θα έχει αντίκτυπο και στην επόμενη σεζόν;
Η Ρόδος και γενικώς η Ελλάδα είναι ένας πολύ σημαντικός προορισμός για την Alltours. Ο ιδιοκτήτης μας κ. Willi Verhuven, ξεκίνησε την εταιρεία από τη Μύκονο το 1977. Είναι απόλυτος φαν της Ελλάδας, υποστηρίζοντάς τη σε όλες τις κρίσεις που βίωσε. Γενικώς, η Ελλάδα είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος προορισμός στο χαρτοφυλάκιό μας. Η Κρήτη λόγω μεγέθους έχει τους περισσότερους μας επισκέπτες και ακολουθεί η Ρόδος με 80.000 επισκέπτες ετησίως.
Τα πλάνα μας για το 2024 είναι να φέρουμε στην Ρόδο 100.000 επισκέπτες και ήδη έχουμε υπογράψει τα συμβόλαια με τους συνεργάτες ξενοδόχους μας. Υποθέτω ότι οι δασικές πυρκαγιές σε μία με δύο εβδομάδες από τώρα δεν θα απασχολούν πλέον κανένα και ότι δεν θα έχουν καμία επιρροή στην επόμενη σεζόν.
Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω και να συγχαρώ την Περιφέρεια Ν. Αιγαίου, τον Δήμο, την Πυροσβεστική για την εξαιρετική δουλειά κατά την διάρκεια της πυρκαγιάς, όλους τους Ροδίτες και Ροδίτισσες για την αγάπη και φιλοξενία στους πελάτες μας και επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ στον αντιπρόσωπό μας travel exchange και ιδιαίτερα στον Σάββα Καμπούρη και όλο το προσωπικό για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της κατάστασης.
Για μια ακόμα φορά σας διαβεβαιώ ότι κύριος Verhuven και η alltours θα είναι κοντά στο νησί!

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου