Τοπικές Ειδήσεις

Ετοιμη είναι η μελέτη για το rebranding της Ρόδου

Ετοιμη είναι η μελέτη για το rebranding της Ρόδου η οποία θέτει ως κύριο στόχο την επανατοποθέτηση του νησιού στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη διατηρώντας και συνεχίζοντας την περαιτέρω προβολή και ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος. Σύμφωνα με πληροφορίες της «δ», πρόκειται ίσως για το μεγαλύτερο project τουριστικής προβολής και προώθησης που έχει αναλάβει εδώ και χρόνια ο δήμος Ρόδου. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι η εφαρμογή της μελέτης που σχεδιάστηκε από μεγάλο γραφείο του εξωτερικού το οποίο έχει αναλάβει αντίστοιχες μελέτες για το Σίδνεϋ της Αυστραλίας και την Τενερίφη της Ισπανίας κλπ, θα ξεκινήσει πιθανότατα από το 2025.
«Η μελέτη για το rebranding της Ρόδου είναι έτοιμη και θα αρχίσει να εφαρμόζεται από το 2025.
Στόχος είναι να επικαιροποιηθεί η τουριστική εικόνα και η ταυτότητα της Ρόδου και να συμπεριληφθούν όλες οι πτυχές που συνθέτουν το τουριστικό προϊόν του νησιού μας και να γίνεται πλέον με πολύ πιο στοχευμένο τρόπο η τουριστική προβολή», δήλωσε στη «δ» ο αντιδήμαρχος τουρισμού & πολιτισμού, κ. Γιώργος Τόππος.
Γενικότερα, η δημοτική Αρχή δίνει έμφαση στην τουριστική προώθηση με τη χρήση και αξιοποίηση των πλέον σύγχρονων μεθόδων και εργαλείων. Ο Οργανισμός Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού-ΠΡΟΤΟΥΡ απηύθυνε πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υλοποίηση διαφημιστικών καμπανιών στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και Google Ads.
Έχοντας ως ειδικό στόχο την ισχυροποίηση και τον εκσυγχρονισμό της τουριστικής προβολής της Ρόδου, την αποτελεσματική πληροφόρηση των επισκεπτών μέσα από μία πλούσια διαδικτυακή εμπειρία η οποία θα παρέχεται στον Ιστότοπο και τα Μέσα κοινωνικής Δικτύωσης Social Media του Οργανισμού, απευθύνει Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, για σύναψη συμβάσεων μίσθωσης έργου, στο πλαίσιο συνεργασίας, με σκοπό την αποτελεσματική προβολή της Ρόδου στους δυνητικούς επισκέπτες μέσα από την υποστήριξη των ψηφιακών μέσων του Οργανισμού.
Ειδικότερα προβλέπεται:
• η πλήρης διαχείριση όλων των σελίδων των Social Media του Οργανισμού,
• η τακτική ενημέρωσή τους με την περιγραφή της αντικειμενικής εικόνας του τουριστικού προορισμού της Ρόδου,
• η διαφήμιση και προώθηση της Ρόδου μέσω των Facebook Ads και Google Ads,
• η προβολή των κοινωνικών δικτύων του Οργανισμού σε στοχευμένες τουριστικές αγορές,
• η ισχυροποίηση του Brand της Ρόδου,
• η παραγωγή ψηφιακού υλικού για την προβολή της Ρόδου μέσω ηλεκτρονικών κοινωνικών δικτύων, έρευνες γνώμης, αξιολόγηση του συνόλου των δράσεων τουριστικής προβολής και εισηγήσεις για ενδεχόμενες προσαρμογές.
Προβλέπεται επίσης:
• η ανάπτυξη του κατάλληλου ψηφιακού περιεχομένου για τη διαλειτουργικότητα μεταξύ της ψηφιακής πλατφόρμας και αντίστοιχων πλατφορμών που παρέχουν περιεχόμενο γενικού ενδιαφέροντος για την Ρόδο,
• η ανάπτυξη ενδιαφέροντος και διαδραστικού περιεχομένου αποτελεί επίσης κομβικό σημείο στην επιτυχία της πλατφόρμας και για το λόγο αυτό, ο Οργανισμός δίνει έμφαση στις υψηλές δημιουργικές ικανότητες ανάπτυξη πολυμεσικού υλικού, αξιολόγηση φωτογραφιών, κατανόηση αρχιτεκτονικής πληροφορίας και ταυτόχρονα ικανό τεχνολογικό υπόβαθρο, ώστε να παρουσιάζεται και να αναβαθμίζεται τεχνολογικά το περιεχόμενο του.
Τέλος, ο Οργανισμός Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού αναζητά την Ανάπτυξη και διάδοση Καινοτόμων Καμπανιών μέσω των Μέσων Κοινωνικής δικτύωσης (SOCIAL MEDIA) και των GOOGLE Ads, που άπτονται της οργάνωσης, της παρακολούθησης, του συντονισμού και της τεχνικής υποστήριξης της υλοποίησης του αντικειμένου, της προβολής και διαφήμισης της Ρόδου μέσα από τις μηχανές αναζήτησης.
Η κατάθεση φακέλων προσφοράς από τους ενδιαφερόμενους στη διαδικασία αξιολόγησης θα πρέπει να πραγματοποιηθεί έως την 13η Αυγούστου 2024, στα γραφεία του Οργανισμού Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

  • Μαρια Μαλωτρα    07.08.2024 18:49

    Προτεραιότητα πρέπει να δωθεί στην καθαριότητα στον καλλωπισμό πάρκων δημοσίων χώρων πεζοδρόμια παραλίες πλατείες…….

Σχολιασμός άρθρου