Τη Δευτέρα, 06 Οκτωβρίου 2014, στις 5:00 το απόγευμα, στο Γήπεδο Αρχαγγέλου, θα πραγματοποιηθεί ο μεγάλος φιλανθρωπικός αγώνας ποδοσφαίρου με τους παλαίμαχους του Άρη Αρχαγγέλου και του Ολυμπιακού Πειραιώς, ο οποίος διοργανώνεται από το ξενοδοχείο Sheraton Rhodes Resort, μέλος του ομίλου Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc., και την ΠΑΕ Ολυμπιακός, με σκοπό τη στήριξη του έργου της UNICEF.
Η εταιρία Starwood Hotels & Resorts, μέλος της οποίας είναι το ξενοδοχείο Sheraton Rhodes Resort, στηρίζει ενεργά τη UNICEF, κλείνοντας, το 2015, 20 χρόνια συνεργασίας. Η πρωτοβουλία Road to Awareness είναι ένα μέρος της συνεργασίας αυτής, όπου κάθε ξενοδοχείο της Starwood συγκεντρώνει μέσα από ποικίλες δράσεις χρήματα τα οποία αποδίδονται για τους σκοπούς της UNICEF. Από το 2008, έχουν συγκεντρωθεί πάνω από 2.5 εκ δολάρια για τη UNICEF, χάρη στον ενθουσιασμό και την υποστήριξη των εργαζομένων της εταιρείας.
Η επίσημη παρουσίαση της διοργάνωσης, του προγράμματος Road to Awareness και των υπολοίπων δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας Starwood, πραγματοποιήθηκε σε μία όμορφη εκδήλωση την Κυριακή, 28 Σεπτεμβρίου 2014.
Μεταξύ των παρευρισκομένων ήταν οι Βουλευτές Δωδεκανήσου Βασίλειος Υψηλάντης και Δημήτρης Γάκης, ο Αντιπεριφερειάρχης Δωδεκανήσου, Χαράλαμπος Κόκκινος, οι Αντιπεριφερειάρχες Ιωάννης Φλεβάρης και Ηλίας Ζωγραφίδης, ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Νοτίου Αιγαίου, Θωμάς Σωτρίλλης, οι Αντιδήμαρχοι Ιωάννης Περδίκης, Στέργος Παρδαλός, ο Γραμματέας του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Ρόδου, Αντώνης Γιαννικουρής, η εντεταλμένη περιφερειακή σύμβουλος Εθελοντισμού και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, Χαρούλα Γιασιράνη, ο Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, Ιωάννης Κακκλιός, ο πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος / Τμ. Δωδεκανήσου, Μιχαήλ Μιχαήλ, ο Πρόεδρος του ΔΟΠΑΡ, Σέργιος Αϊβάζης, και ο Αντιπρόεδρος του ΔΟΠΑΡ, Σάββας Καλαθενός, και πλήθος άλλοι εκλεκτοί προσκεκλημένοι, εκπρόσωποι φορέων, συνεργάτες, φίλοι και φυσικά εκπρόσωποι των συντελεστών και των χορηγών της μεγάλης αυτής διοργάνωσης. Το παρόν έδωσε και η ομάδα της ΚΑΕ Κολοσσός.
Όλα τα έσοδα από τον αγώνα, τις χορηγίες και την πλούσια λαχειοφόρο αγορά θα διατεθούν στη UNICEF Ελλάδας και θα προωθηθούν σε σημαντικά έργα μέσα από το πρόγραμμα Road to Awareness της Starwood Hotels & Resorts και τη συμμετοχής της ΠΑΕ Ολυμπιακός στο πρόγραμμα 100% Campaign της UNICEF.
Τα ξενοδοχεία του ομίλου της Starwood Hotels & Resorts διοργανώνουν κάθε χρόνο ποικίλες εκδηλώσεις προκειμένου να στηρίξουν τον αγώνα και το πολύτιμο έργο της UNICEF, μέσα από το πρόγραμμα Road to Awareness. Για το 2014, η Starwood Hotels & Resorts υποστηρίζει τη UNICEF στην προσπάθειά της να αποκτήσει ο πληθυσμός της Σομαλίας, μίας από τις 10 πιο φτωχές χώρες του πλανήτη, πρόσβαση σε πόσιμο νερό, αποχέτευση και εκπαίδευση σε θέματα υγιεινής. Αντίστοιχα, στόχος της συνεργασίας της ΠΑΕ Ολυμπιακός και της UNICEF είναι η συγκέντρωση χρημάτων και η ευαισθητοποίηση του κοινού στην Ελλάδα και παγκοσμίως, για την εκστρατεία της UNICEF με τίτλο “100% Campaign” για την ανοσοποίηση παιδιών στα οποία δεν φτάνουν τα σύγχρονα προγράμματα εμβολιασμών.
Μεγάλος Χορηγός της διοργάνωσης είναι η Aegean, μέλος της Star Alliance.
Την εκδήλωση στηρίζουν τα Σούπερ Μάρκετ Παναγιωτάς και η Μεταξοτυπική Ρόδου, αλλά και δεκάδες άλλοι χορηγοί, οι οποίοι συνέδραμαν στηρίζοντας οργανωτικές πτυχές του μεγάλου αυτού γεγονότος είτε απάντησαν στο κάλεσμά μας για απευθείας ενίσχυση της UNICEF. Η εκδήλωση πραγματοποιείται με την συνδρομή του Γ.Φ.Σ. Άρη Αρχαγγέλου, της Δημοτικής Κοινότητας Αρχαγγέλου και της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Δωδεκανήσου.
Την υγειονομική κάλυψη της εκδήλωσης ανέλαβε το Σώμα Εθελοντών Σαμαρειτών, Διασωστών, Ναυαγοσωστών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Ρόδου.
Παράλληλα με τον αγώνα, πραγματοποιείται λαχειοφόρος αγορά με πλούσια δώρα, όπως αυθεντικά δώρα και ενθύμια της ΠΑΕ Ολυμπιακός, φανέλες υπογεγραμμένες από τους παίκτες της, αλλά και πακέτα διαμονής σε μερικά από τα καλύτερα ξενοδοχεία της Starwood, στην Ελλάδα και σε κορυφαίους προορισμούς του εξωτερικού, όπως το Λονδίνο, το Εδιμβούργο, η Κωνσταντινούπολη και άλλοι προορισμοί σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή.
Η προπώληση των εισιτηρίων πραγματοποιείται από τα δύο κεντρικά δισκοπωλεία, το Manuel Music Center (δίπλα από τον ΟΤΕ) και το Black Sheep (100 μαγαζιά) μέχρι τη Δευτέρα το μεσημέρι.
Περισσότερες πληροφορίες: http://www.sheratonrhodesresort.gr/r2a-2014