Υπερφορτωμένες είναι οι τηλεφωνικές γραμμές καταγγελιών οι οποίες υπάγονται σε δημοσίους φορείς, με πρώτη το «1517» του ΣΔΟΕ, που δέχεται πληροφορίες πολιτών για φορολογικές παραβάσεις άλλων πολιτών. Στην πρώτη γραμμή οι τα «συγγενικά» καρφώματα!
Μέρες δόξας γνωρίζει η ειδική γραμμή για φορολογικές καταγγελίες του ΣΔΟΕ, σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής. Κάθε μέρα, διακόσιοι συμπολίτες μας σηκώνουν το τηλέφωνο για να «τα πουν» με τους ράμπο του ΣΔΟΕ.
Το συγκεκριμένο τετραψήφιο υπάρχει από το 2008, αλλά την πρώτη χρονιά το κάλεσαν μόλις 4.000 άνθρωποι. Και μετά, ξεκίνησε η απενοχοποίηση: το 2009 τα τηλεφωνήματα έφτασαν τις 4.500, το 2010 τις 19.000 κλήσεις και φέτος 200 τηλέφωνα κάθε μέρα! Πράγμα που σημαίνει πως μέσα σε ένα χρόνο θα έχουν καλέσει το νούμερο 70.000 άνθρωποι: περίπου ο πληθυσμός μιας πόλης σαν τα Τρίκαλα!
Καθώς αυξάνεται ο αριθμός εκείνων που επιδιώκουν να βγάζουν τα φορολογικά άπλυτα των άλλων στην τηλεφωνική φόρα, τα στοιχεία δείχνουν πως αυτό που κυρίως ανθεί είναι το «κάρφωμα» συγγενικού τύπου. Τα στατιστικά στοιχεία λένε πως 6 στους 10 τηλεφωνούν για να «συνετίσουν» αντιπαθητικές πεθερές, «παράνομους» κουμπάρους και άσπλαχνα αδέλφια με τη βοήθεια των ράμπο του ΣΔΟΕ.
Οι χωρισμένες και απατημένες σύζυγοι που καρφώνουν τον άνδρα τους και ζουν για να δουν τον πόλεμο των Ρόουζ ν’ ανθεί στο σπίτι τους είναι αγαπημένες πελάτισσες του 1517, καθώς η ατάκα «ο πρώην σύζυγός μου έχει βάλει τα λεφτά στη θυρίδα, και σας έχει αφήσει το χαράτσι απλήρωτο!» αποτελεί φράση–φετίχ για τους τηλεφωνητές. Οποτε την ακούν, ξέρουν πως θ’ ακολουθήσει ποταμός αποκαλύψεων. Αντιστοίχως, στο πλαίσιο έτερων συγγενικών «καρφωμάτων», ο πεθερός που ξεπλένει «μαύρο» χρήμα και ο θείος που «ξεχνάει» να κόψει αποδείξεις αναδεικνύονται σε πρωταγωνιστές των τηλεφωνικών σουρεαλιστικών συζητήσεων.
Οταν ξεφύγουμε από τα στενά οικογενειακά όρια, περνάμε στις επαγγελματικές αντιζηλίες. Καθώς υπάρχει πάντοτε κάτι που μπορείς να κάνεις για να οδηγήσεις γρηγορότερα την κατσίκα του γείτονα στην τελευταία της κατοικία, συχνοί συνομιλητές των κυρίων που απαντούν στο 1517 είναι και οι εστιάτορες της ημεδαπής: το 20% των τηλεφωνημάτων γίνεται από ιδιοκτήτες ταβερνών και καφετεριών, που έχουν βάλει στο μάτι το διπλανό μαγαζί, και καταγγέλλουν πως έχει να κόψει απόδειξη από τότε που ήταν της μόδας η καμπάνια «Αγαπάς την Ελλάδα; Απόδειξη!».
Στο υπόλοιπο 20% των καταγγελιών αναλαμβάνουν δράση οι απολυμένοι υπάλληλοι που παίρνουν τηλεφωνικώς τη μεγάλη τους εκδίκηση, αλλά και οι λογιστές που έμειναν απλήρωτοι και αποφάσισαν να μοιραστούν με το ΣΔΟΕ όλ’ αυτά που γνωρίζουν για τον… φιλάργυρο πρώην εργοδότη τους.
euro2day.gr