Ειδήσεις

Νέα επένδυση σε 10 ξενοδοχεία ετοιμάζει η TUI – Οι προϋποθέσεις που ζήτησε από τον Τσίπρα

Της Στεφανίας Σούκη

Σταθερότητα κι ένα οργανωμένο στρατηγικό σχέδιο για την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν «ώστε να μην είναι ανοικτά τα ξενοδοχεία μόνο 120 μέρες το χρόνο» ζήτησε η διοίκηση της TUI κατά τη συνάντηση που είχε σήμερα με τον Ελληνα Πρωθυπουργό. Ο τουριστικός κολοσσός ετοιμάζεται μάλιστα να τοποθετηθεί περαιτέρω στην ελληνική αγορά και δηλώνει έτοιμος να επενδύσει προσεχώς σε άλλα δέκα ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων στη χώρα μας, με προαπαιτούμενο ωστόσο τη διατήρηση της αξιοπιστίας – σταθερότητας σε πολιτικό και οικονομικό επίπεδο.

«Είμαστε σύμμαχοι και εταίροι με την Ελλάδα, φέρνουμε κάθε χρόνο πάνω από 2,5 εκατ. τουρίστες, ποσοστό άνω του 10% επί του συνολικού ελληνικού τουρισμού και σκοπεύουμε να επενδύσουμε περαιτέρω σε νησιά αλλά και άλλους προορισμούς όπως για παράδειγμα η Πελοπόννησος», ανέφερε στη σημερινή συνέντευξη τύπου ο κ. Friedrich Joussen, CEO του ομίλου, μετά τη συνάντηση με τον Αλ. Τσίπρα. Ο κ. Joussen επεσήμανε ότι ο όμιλος δραστηριοποιείται στην Ελλάδα εδώ και πάνω από 40 χρόνια «και είναι ένας από τους πιο παραδοσιακούς προορισμούς για τους τουρίστες μας. Εχουμε επενδύσει στην Ελλάδα εδώ και χρόνια- δεν είμαστε απλοί πελάτες, διαθέτουμε 32 ιδιόκτητα ξενοδοχεία, πάνω από 600 εβδομαδιαίες πτήσεις για ελληνικούς προορισμούς, επενδύουμε περισσότερο στην κρουαζιέρα με προσεγγίσεις σε 26 λιμάνια για το 2017, ενώ η χώρα είναι το κέντρο των δραστηριοτήτων μας στην Ανατολική Μεσόγειο».

Ο CEO του ομίλου, ο οποίος παρουσιάζει φέτος αύξηση άνω του 10% όσον αφορά την ανάπτυξή του στην ελληνική αγορά ανέφερε επιπλέον ως ιδιαίτερο κρίσιμο στοιχείο για τις επενδύσεις τη βελτίωση των υποδομών, σε αεροδρόμια και λιμάνια και δεν έπαψε να επαναλαμβάνει το θέμα της εμπιστοσύνης: «Είπαμε στον Ελληνα Πρωθυπουργό ότι ο καλύτερος φίλος μιας επένδυσης είναι η συνέχεια, η σταθερότητα και η αξιοπιστία της χώρας και απ’ ό,τι μας διαβεβαίωσε ο ίδιος είναι υπέρ των μεγάλων επενδύσεων». Σημειωτέον ότι φέτος την καλοκαιρινή σεζόν η TUI προσέφερε περισσότερες επιλογές για τους πελάτες της στην ελληνική αγορά με αύξηση της προσφοράς σε Κρήτη, Ρόδο και Κώ κατά 40%.

Από την πλευρά της, η υπουργός Τουρισμού κ. Ελ. Κουντουρά ανέφερε ότι υπάρχει σταθερή συνεργασία με το διεθνή κολοσσό τα τελευταία χρόνια, «ενώ στρατηγικός μας στόχος από κοινού με την TUI είναι και η κρουαζιέρα, με αύξηση 20% για φέτος για τον όμιλο».

 

 

newmoney.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου