Με αφορμή την προβολή της Ρόδου στα χαρακτηριστικά κόκκινα λεωφορεία του Λονδίνου και τη συμμετοχή στην τουριστική έκθεση WTM, ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος με ανάρτηση του, αναφέρεται στις προσπάθειες που γίνονται για την προβολή .
«Με όλα τα μέσα, αλλά κυρίως πλέον ψηφιακά, στοχεύουμε στις αγορές-στόχους σε 12μηνη βάση. Κάθε μέσο, κάθε αγορά και κάθε χρονική περίοδος έχει θέση μέσα σε ένα πλούσιο και καλά μελετημένο πλάνο προβολής», τονίζει.
Η ανάρτηση του αναλυτικά:
Στα χαρακτηριστικά κόκκινα λεωφορεία του Λονδίνου, η διαφήμιση μας ταξιδεύει την Ρόδο, στην περίοδο διεξαγωγής της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού World Travel Market, στους κατοίκους και επισκέπτες του Λονδίνου. Με όλα τα μέσα, αλλά κυρίως πλέον ψηφιακά, στοχεύουμε στις αγορές-στόχους σε 12μηνη βάση. Κάθε μέσο, κάθε αγορά και κάθε χρονική περίοδος έχει θέση μέσα σε ένα πλούσιο και καλά μελετημένο πλάνο προβολής.
Με επαγγελματισμό, με διαρκή ανάλυση των δεδομένων και με μετρήσιμα αποτελέσματα, οι συνεργάτες μας δουλεύουν αδιάκοπα προσηλωμένοι στον στόχο.
Ποιός είναι ο στόχος ;
Η χαμογελαστή οικονομία των νησιών μας, το εισόδημα των νησιωτών μας
Καλημέρα!
;