Διοργανώθηκε από το ΤΕΠΑΕΣ του Πανεπιστημίου Αιγαίου και τη Διεύθυνση Προσχολικής Αγωγής και Δημιουργικής Απασχόλησης του Δήμου Ρόδου
Με επιτυχία στέφθηκε το επιμορφωτικό σεμινάριο των δημοτικών παιδικών σταθμών και των ΚΔΑΠ του νησιού της Ρόδου με θέμα «Σχεδιασμός υλοποίηση και αξιολόγηση περιβαλλοντικών προγραμμάτων προσχολικής αγωγής».
Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στη νέα πτέρυγα του Νεστορίδειου Μελάθρου του Μουσείου Νεοελληνικής Τέχνης του Δήμου Ρόδου και διοργανώθηκε από το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση» του ΤΕΠΑΕΣ του Πανεπιστημίου Αιγαίου και τη Διεύθυνση Προσχολικής Αγωγής και Δημιουργικής απασχόλησης του Δήμου Ρόδου, ενώ συμμετείχαν μεταξύ άλλων ο αντιδήμαρχος Παιδείας Στράτος Καρίκης, η ειδική σύμβουλος του Δημάρχου A. Καμπουράκη σε θέματα πολιτισμού, αποδήμων και διεθνών σχέσεων, Δρ. Δέσποινα Χατζηδιάκου, οι αναπληρωτές καθηγητές του ΤΕΠΑΕΣ του Παν. Αιγαίου, κ. Νικόλαος Ανδρεαδάκης, κ. Παναγιώτης Σταμάτης, κ. Βασίλης Παπαβασιλείου και η επίκουρη καθηγήτρια του ΤΕΠΑΕΣ κα Νικολάου Ελένη.
Στο χαιρετισμό του, ο κ. Καρίκης εξήρε τη συνεργασία των προσχολικών κέντρων του Δήμου Ρόδου με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Τόνισε ότι η επιμόρφωση των στελεχών των προσχολικών κέντρων αποτελεί υποχρέωση της δημοτικής αρχής, καθώς διασφαλίζει τη διαρκή βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Αναφερόμενος στο θέμα του συνεδρίου, είπε ότι η προστασία του περιβάλλοντος, εξαρτάται από τις συμπεριφορές όλων μας και κυρίως των παιδιών, επισημαίνοντας ότι είναι απολύτως αναγκαία η ευαισθητοποίηση τους και η καλλιέργεια της περιβαλλοντικής τους συνείδησης.
Τέλος, ο κ. Καρίκης συνεχάρη την αναπληρώτρια διευθύντρια της Διεύθυνσης Προσχολικής Αγωγής και Δημιουργικής απασχόλησης του Δήμου Ρόδου, κα Τσαμπίκα Διάκου, καθώς επίσης τα μέλη της επιστημονικής και οργανωτικής επιτροπής, κα Θεοδώρα Βιδούρη, και Ελένη Νικολάου, κα Μαίρη Κωνσταντίνου, κα Κατερίνα Καντίνου, κα Χριστίνα Σέλληνα, κα Ξένια Καραγιώργου, κ. Βασίλη Παπβασιλείου, κ. Νικόλαο Ράπτη και τον κ. Παναγιώτη Σταμάτη για την άψογη διοργάνωση.