Μετά από ένα εξαιρετικό 2024, η TUI Γερμανίας διευρύνει το θερινό της πρόγραμμα για το 2025, κυρίως στην Τουρκία, την Ελλάδα, τις Καναρίους Νήσους, την Αίγυπτο και το Ντουμπάι. Αυξημένη προσφορά θα υπάρχει πρωτίστως στα ξενοδοχεία που διακρίνονται για τη σχέση ποιότητας-τιμής.
Αυτό ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της TUI Γερμανίας Benjamin Jacobi κατά την παρουσίαση του θερινού προγράμματος του 2025 σε συνέντευξη Τύπου στο Βερολίνο, στις 5 Δεκεμβρίου 2024.
Μια άλλη είδηση, που έδωσε ο κ.Jacobi, ήταν οι πολύ έγκαιρες κρατήσεις για τις διακοπές του 2025. Είπε χαρακτηριστικά:
“Είναι ενδιαφέρον ότι ποτέ άλλοτε τόσοι πολλοί παραθεριστές δεν είχαν εξασφαλίσει το ταξίδι των ονείρων τους για το επόμενο καλοκαίρι αμέσως μετά την επιστροφή τους”. Όπως είπε, όσοι κάνουν έγκαιρη κράτηση, συνήθως μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου, επωφελούνται από εκπτώσεις έως και 40%.
Σύμφωνα με τον Όμιλο, οι τιμές είναι πιθανό να αυξηθούν κατά δύο έως τρία τοις εκατό συνολικά την ερχόμενη σεζόν – και έτσι να παραμείνουν σε μεγάλο βαθμό ευθυγραμμισμένες με τον πληθωρισμό.
Όπως είπε ο CEO της TUI Γερμανίας:
Η Τουρκία γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής προορισμός για τους παραθεριστές από τη Γερμανία και αυτή τη στιγμή έχει ρυθμούς ανάπτυξης πάνω από 30% στην TUI. Η TUI στοχεύει να ξεπεράσει και πάλι τον αριθμό των άνω του ενός εκατομμυρίου επισκεπτών από το καλοκαίρι του 2024.
«Τα ελληνικά νησιά ξεκινούν επίσης την καλοκαιρινή σεζόν με υψηλή αύξηση στις κρατήσεις», είπε, αλλά δεν έδωσε λεπτομέρειες, καθώς σε μια εβδομάδα θα δημοσιευθούν τα οικονομικά αποτελέσματα. Η TUI αναμένει πάντως πάνω από ένα εκατομμύριο παραθεριστές από τη Γερμανία στην Ελλάδα και επεκτείνει την προσφορά της.
Η επί χρόνια αγαπημένη Μαγιόρκα παραμένει δημοφιλής. Με περισσότερες από 220.000 θέσεις και 88 εβδομαδιαίες πτήσεις, η νήσος των Βαλεαρίδων είναι “η πρώτη θέση” για την αεροπορική εταιρεία TUI fly του Ομίλου.
Οι ΗΠΑ θα παραμείνουν ο αδιαμφισβήτητος αγαπημένος προορισμός μεγάλων αποστάσεων για τους πελάτες της TUI το 2025. Η εταιρεία επεκτείνει περαιτέρω την προσφορά της εδώ, ιδιαίτερα στη Φλόριντα, τη Νέα Υόρκη, τη Δυτική Ακτή και τη Χαβάη, και προσθέτει νέα ταξίδια.
Σύμφωνα με την TUI, η τρέχουσα χειμερινή περίοδος παρουσιάζει επίσης «ισχυρή ανάπτυξη». Οι παραθεριστές οδηγούν σε σημαντική αύξηση τις κρατήσεις για ταξίδια στην Αίγυπτο, τα Κανάρια Νησιά και την Τουρκία. «Με αύξηση στις κρατήσεις άνω του 30 τοις εκατό, η Τουρκική Ριβιέρα είναι ο ανερχόμενος προορισμός στη Μεσόγειο και τη χειμερινή περίοδο και ο τρίτος στην κατάταξη δημοτικότητας πίσω από τη Χουργκάντα και τη Φουερτεβεντούρα».
Τα ξενοδοχεία value-for-money
Ο Benjamin Jacobi επιβεβαίωσε στη συνέντευξη Τύπου ότι «πολλά ξενοδοχεία best seller στην κατηγορία value-for-money» έχουν συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα, επιβεβαιώνοντας την εμπειρία πολλών ταξιδιωτικών γραφείων μετά τη σταδιακή ενεργοποίηση των καλοκαιρινών προσφορών. Ένα παράδειγμα είναι το TUI Suneo Palm Beach στο Μοναστήρι στην Τυνησία, άλλο το TUI Kids Club Wangerland στη Βόρεια Θάλασσα, άλλο το TUI Kids Club Roda Beach στην Κέρκυρα. Σύμφωνα με τον Jacobi, και τα τρία θέρετρα προσφέρουν «εκτεταμένες» υπηρεσίες all-inclusive και επομένως «πολύ εύκολο προγραμματισμό για οικογένειες».
Περισσότερα οικογενειακά δωμάτια και υδάτινα πάρκα
Επιπλέον, όπως και άλλοι μεγάλοι τουρ οπερέιτορ, η TUI έχει εξασφαλίσει μεγαλύτερη χωρητικότητα για μεγάλα οικογενειακά δωμάτια με έως τέσσερα παιδιά και έχει προσθέσει ακόμη περισσότερα ξενοδοχεία με υδάτινα πάρκα στο πρόγραμμά της. «Τα υδάτινα πάρκα βρίσκονται στην κορυφή της λίστας επιθυμιών, ειδικά για τα παιδιά», λέει ο νέος CCO της TUI Stefan Baumert. Μεταξύ άλλων, έχει το βλέμμα του στο νεόδμητο Nickelodeon by Rixos στο Μπέλεκ και το Magic Life Belek.
Τα εμπορικά σήματα ξενοδοχείων της TUI αναπτύσσονται έντονα
Σύμφωνα με τους Jacobi και Baumert, οι μοχλοί ανάπτυξης παραμένουν οι μάρκες ξενοδοχείων της ίδιας της εταιρείας: ένας στους τρεις παραθεριστές επιλέγει επί του παρόντος ένα ξενοδοχείο TUI στους κορυφαίους προορισμούς στη Μεσόγειο. Ως ο «μεγαλύτερος ξενοδόχος διακοπών στην Ευρώπη», η TUI θα επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της σε 600 ξενοδοχεία παγκοσμίως μεσοπρόθεσμα.
Εκτός από τα δύο TUI Kids Club στο Nordee και την Κέρκυρα, εξέχουσες νέες προσθήκες περιλαμβάνουν τρία TUI Blue Hotels στη Ρόδο, την Τενερίφη και το Marsa Alam. Η ιδέα του διαμερίσματος Time To Smile επεκτείνεται στην Κύπρο, την Κω και το Αλγκάρβε. Στοχεύουν επίσης σε παραθεριστές που γνωρίζουν τη χαμηλή βασική τιμή χωρίς τα γεύματα.
Πηγή: tornosnews.gr