Από τον δικηγόρο κ. Κ. Σαρή
Προς την
Αεροπορική Εταιρεία «AEGEAN AIRLINES»
Mε την επωνυμία «ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ ΑΝΩΝΥΜΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ».
Βιλτανιώτη 31, Κηφισιά Αθήνα
Τ.Κ. 14564
Ήμουνα επιβάτης της πτήσης από Αθήνα για Ρόδο, στις 4-3-2020, η οποία θα επραγματοποιείτο στις 13.00 η ώρα. Η πτήση αυτή δεν πραγματοποιήθηκε λόγω της σφοδρότητας των ανέμων, οι οποίοι έπνεαν στην περιοχή της Ρόδου και αναγγέλθηκε η αναβολή της για μεταγενέστερη ώρα, εφόσον πλέον θα εξέλιπε το πρόβλημα των σφοδρών ανέμων.
Να σημειώσω εδώ ότι γνωρίζω πως ο Πύργος Ελέγχου του Αερολιμένα της Ρόδου, σας ενημέρωνε για την κατάσταση των επικρατουσών στη Ρόδο καιρικών συνθηκών, η ενημέρωση δε αυτή δεν είναι υποχρεωτική για σας στην πραγματοποίηση ή ακύρωση της προγραμματισμένης πτήσης. Γύρω στις 20.00 η ώρα, ενημερώνονται οι αναμένοντες υπομονετικά επιβάτες ότι η πτήση για Ρόδο θα πραγματοποιηθεί άμεσα, προφανώς λόγω βελτιώσεως των καιρικών συνθηκών της Ρόδου.
Επιβιβαζόμαστε λοιπόν στο αεροσκάφος, φτάνουμε προς την Ρόδο, ο πιλότος κάνει βόλτες πάνω από τον αερολιμένα και στο τέλος μας ανακοινώνει ότι «λόγω των καιρικών συνθηκών για την δική σας ασφάλεια θα επιστρέψουμε στην Αθήνα», όπως και έγινε.
Τότε αντιλήφθηκα ότι ο πιλότος προφανώς πιέστηκε να πραγματοποιήσει την πτήση έστω και με κίνδυνο της ασφάλειάς μας.
Μέχρι εδώ ας πούμε ότι η όλη διαδικασία ήταν σωστή. Μετά από μια ώρα περίπου ανακοινώθηκε ότι η πτήση προς Ρόδο θα πραγματοποιηθεί λόγω βελτιώσεως των καιρικών συνθηκών, ενώ στην πραγματικότητα οι επικρατούσες συνθήκες από πλευράς σφοδρών ανέμων ήταν χειρότερες. Αποτέλεσμα ήταν να φτάσουμε πάλι στην Ρόδο, να κάνει πάλι βόλτες το αεροσκάφος πάνω από την Ρόδο και στο τέλος για την ασφάλεια των επιβατών να επιστρέψουμε στην Αθήνα και οδηγηθήκαμε στο ξενοδοχείο ΣΟΦΙΤΕΛ όπου και διανυκτερεύσαμε.
Το ερώτημα μου είναι αφού είχατε ενημερωθεί για την σφοδρότητα των ανέμων στην Ρόδο, για ποιο λόγο για δεύτερη φορά επιχειρήσατε δεύτερη πτήση του αεροπλάνου για Ρόδο; Το ερώτημα μου βέβαια έχει ρητορικό χαρακτήρα, διότι προφανώς θέσατε πάνω από την ασφάλεια της ζωής των επιβατών, το οικονομικό σας όφελος, δηλαδή την μη διανυκτέρευση των επιβατών στο ξενοδοχείο ΣΟΦΙΤΕΛ, την οποίαν τελικώς δεν αποφύγατε. Αναμένω την απάντηση σας.
Ρόδος, 6 Μαρτίου 2020
Με τιμή
Κωνσταντίνος Σαρής
Δικηγόρος Ρόδου
https://www.dimokratiki.gr/07-03-2020/erotimata-dikigoroy-pros-aeroporiki-etaireia/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.
Απλά να αναφέρω ότι δεν τίθεται θέμα ασφάλειας καθώς αυτές οι διαδικασίες προβλέπονται γενικότερα στις αερομεταφορές. επίσης οι καιρικές συνθήκες μεταβάλλονται συνεχώς και μπορεί ανά πάσα στιγμή να βρεθεί ένα “παραθυράκι” για προσγείωση
Ευχαριστούμε τον κύριο Σαρρή! Οι αεροπορικές εταιρείες οφείλουν να προστατεύουν τους επιβάτες και το προσωπικό τους και να μην πετούν με άσχημες καιρικές συνθήκες. Είναι δική τους κυρίως ευθύνη. Ο κόσμος θέλει να δείξει εμπιστοσύνη. Δυστυχώς όμως σ’ αυτόν τον πλανήτη το οικονομικό συμφέρον έρχεται πρώτο στις προτεραιότητες.
δεν είναι πιο σωστό να κανονίζουμε τις πτήσεις μας όταν δεν έχουν ανακοινωθεί επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα;