Η ζήτηση για Ελλάδα στη γερμανική αγορά παραμένει αυξητική, όπως δείχνουν τα στοιχεία των κορυφαίων τουρ οπερέιτορ, αλλά και της γερμανικής εταιρείας Trevotrend, η οποία αναλύει τις κρατήσεις, που γίνονται μέσω του συστήματος TravelTainment στους ταξιδιωτικούς πράκτορες και στις online πωλήσεις. «Τις τελευταίες 56 ημέρες, η Ελλάδα παρουσίασε ισχυρή ζήτηση.
Τις τελευταίες ημέρες, επίσης, διαπιστώνεται ελαφρά αύξηση σε σχέση με πέρυσι», δήλωσε ο διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας Philipp Weiser στο fvw.Εκρόσωπος της TUI αναφέρει στο fvw αναφέρει, επίσης, ότι τα στοιχεία κρατήσεων δείχνουν αύξηση σε σχέση με πέρυσι.
Η TUI έχει αυξήσει την προσφορά για Ελλάδα φέτος κατά 10%, συμπεριλαμβανομένων της δυναμικότητας πτήσεων και επιπλέον ξενοδοχείων.
Η Alltours, με ένα εκτεταμένο πρόγραμμα για Ελλάδα φέτος, είχε διψήφια αύξηση κρατήσεων τους πρώτους μήνες του έτους, αλλά στη συνέχεια υπήρξε επιβράδυνση, με αποτέλεσμα η αύξηση τώρα να είναι μονοψήφια.”Αυτό είναι λογικό από την άποψη του όγκου των πωλήσεων, καθώς η διαθέσιμη προσφορά για Ελλάδα μειώνεται σταθερά”, δήλωσε εκπρόσωπος του τουρ οπερέιτορ.
Το ρεπορτάζ κάνει αναφορά στις πρόσφατες δηλώσεις του προέδρου του ΣΕΤΕ κ.Α.Ανδρεάδη περί μείωσης των κρατήσεων το Μάρτιο για Ελλάδα κατά 26%, καθώς και στην ανησυχία των Ελλήνων επιχειρηματιών για τις επιπτώσεις στον τουρισμό από την αβεβαιότητα στη χώρα, λόγω της έλλειψης συμφωνίας με τους πιστωτές. «Παρακολουθούμε την κατάσταση και είμαστε βέβαιοι ότι υπάρχει ακόμη χρόνος για να αναστραφεί αυτή η αρνητική τάση», λέει ο κ.Ανδρεάδης, αναφέροντας ότι στο τέλος Μαίου ο ΣΕΤΕ σχεδιάζει να αναθεωρήσει τις προβλέψεις του για το έτος, καθώς τότε θα έχει ολοκληρωθεί το 70% του συνόλου των κρατήσεων της χρονιάς.
Νέα ανοίγμα από τους Έλληνες ξενοδόχους
Το fvw, στο ρεπορτάζ του, τονίζει επίσης ότι οι Έλληνες ξενοδόχοι έχουν επεκτείνει τα χαρτοφυλάκιά τους με νέα ανοίγματα ξενοδοχείων, συμπεριλαμβανομένων πολυτελών μονάδων και ανακαινισμένων.Αυτό, όπως υπογραμμίζεI, γίνεται με τη στήριξη των γερμανών τουρ οπερέιτορ.
«Οι ξενοδόχοι είναι ανοιχτοί για συνεργασίες και θέλουν να εκσυγχρονίσουν τις μονάδες τους», σχολίασε η Stefanie Schulze zur Wiesch, διευθυντής μάρκετινγκ της TUI Γερμανίας.
«Υπάρχει μια πραγματική αύξηση της ποιότητας για την Ελλάδα», λέει και ο Χασάν Yigit, επικεφαλής της DER Touristik Hotels & Investments.
Η μεγαλύτερη ξενοδοχειακή αλυσίδα της χώρας, καταλήγει το ρεπορτάζ, παραμένει η Μήτσης, με 6.451 δωμάτια σε 20 ακίνητα, ένα ξενοδοχείο περισσότερο από ό, τι το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την κατάταξη fvw.
Η αλυσίδα Atlantica ανέβηκε στη δεύτερη θέση, μετά την αύξηση του χαρτοφυλακίου της με πέντε ακίνητα σε 23 ξενοδοχεία με συνολικά 6.228 δωμάτια. Η Grecotel βρίσκεται στην τρίτη θέση με 19 ξενοδοχεία.
Άλλες σημαντικές αλυσίδες είναι η Aldemar, η Louis Hotels, η Starwood, η Kipriotis,η G-Hotels, η Experia και η Iberostar.
tornosnews.gr