Στα πολλά προβλήματα και στις τεράστιες δυσκολίες που συσσωρεύονται γύρω από τη λειτουργία των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων, κάθε ώρα που περνάει, προστίθεται και άλλη μία, τα adwords της google. Με την εφαρμογή των capital controls και όπως συνέβη και με άλλους ηλεκτρονικούς κολοσσούς, οι πληρωμές προς αυτούς με κάρτες και λογαριασμούς ελληνικών τραπεζών μπλόκαραν στην πλειονότητά τους. Πιστώσεις μέσω πιστωτικών καρτών δεν γίνονται δεκτές και αν οι λογαριασμοί adwords δεν έχουν υπόλοιπα ή αυτά τελειώνουν, δεν είναι δυνατόν να τροφοδοτηθούν με πληρωμές-εμβάσματα από ελληνικές τράπεζες.
Το πρόβλημα που δημιουργείται, ειδικά για τις μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις και κυρίως για τα ξενοδοχεία και τα καταλύματα (που οι περισσότερες δεν έχουν κάποιο τραπεζικό λογαριασμό στο εξωτερικό), είναι τεράστιο, καθώς οι υπηρεσίες της google είναι ουσιαστικά το μοναδικό «οικονομικό» παράθυρο που τους έχει μείνει αυτήν την περίοδο προς τις αγορές του εξωτερικού και τους ξένους πελάτες.
Η ίδια η google άλλωστε είχε κάνει μεγάλη εκστρατεία τον τελευταίο χρόνο στην ελληνική τουριστική αγορά, με παρουσιάσεις στις τουριστικές περιοχές και επιθετική επικοινωνιακή πολιτική, προβάλλοντας τα εργαλεία που προσφέρει σε επίπεδο διαφήμισης, προβολής και ενίσχυσης των πωλήσεων, μεταξύ των οποίων και το web hosting, δηλαδή η «φιλοξενία» ιστοσελίδων.
Η αλήθεια είναι ότι οι υπεύθυνοι της google προσπαθούν μέρες τώρα να βρουν κάποια λύση – εξετάστηκαν μεταξύ άλλων, vouchers, αλλά όπως φαίνεται και όπως ενημερώνουν από τα «κεντρικά», δεν υπάρχει διέξοδος όσο βρίσκονται σε ισχύ τα capital controls.
Πρόβλημα βέβαια έχει και η ίδια η google, καθώς όπως ξέρουμε οι τζίροι που κάνει από Ελλάδα είναι διόλου ευκαταφρόνητοι…
Θα περίμενε κανείς, πάντως, από έναν όμιλο που χαρακτηρίζεται ακριβώς από την καινοτομία, την ευρηματικότητα και την ευελιξία του, να έχει ασχοληθεί λίγο πιο… δημιουργικά, ας το πούμε έτσι, με το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί. Αν δεν το κάνει τώρα, άλλωστε, πότε άλλοτε;
Να επισημάνουμε ότι το ίδιο πρόβλημα υπάρχει και με τις διαφημίσεις στο facebook.
tourismlobby.blogspot.gr
Ο ΛΑΟΣ ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΕΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΒΡΟΝΤΕΡΟ ΟΧΙ ΣΤΗ ΛΙΤΟΤΗΤΑ, ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ. ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΤΡΙΠΤΥΧΟΥ ΑΞΟΝΑ: ΚΑΘΑΡΙΟΤΙΣ,ΦΥΛΑΞΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ,ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΣ
Δεν πειράζει, ο Τσίπρας πήρε το 61%, θα βάλει τους άλλους να υπογράψουν το μνημόνιο και θα χορτάσουμε με υπερηφάνεια. Όλος ο κόσμος έξω γελάει, με τους υπερήφανους που πάνε να φιλήσουν κατουρημένες ποδιές για μια ανάσα στις τράπεζες.