Γράφει
ο Νεκτάριος Καλογήρου
Υψηλή ραπτική, ομορφιά, celebrities και όλα τα φώτα της κοσμικής Ελλάδας στράφηκαν για τρεις ημέρες στη Ρόδο, όπου για πρώτη φορά οι μεγάλοι Ελληνες σχεδιαστές έκαναν πρεμιέρα στην παρουσίαση των νέων τους κολεξιόν. Το μεγάλο σόου «Entrata moda» ήταν εκείνο που «άνοιξε την πόρτα» για τη δυνατότητα αυτή, που πια έχει αποδείξει ότι μπορεί να αποτελέσει τον θεσμό που θα επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο.
Στις τρεις ημέρες του «Entrata moda», με την καθοδήγηση του art director Κωνσταντίνου Κασπίρη, οι σχεδιαστές επιμελήθηκαν προσωπικά όλες τις δημιουργίες που παρουσιάσθηκαν στο κοινό. Βλάσσης Χολέβας, Δημήτρης Στρέπκος, Νάσσος Ντότσικας, Μιχαήλ Αλεξάντερ Πάσσος, Τούνικα Στόλα, L21B art stories by Rena Seferiadi, Κούλα Τσουρδιού από το χώρο του ρούχου και οι Μαρία Μάστορη, Κώστας Αργυρίου και Αντζι Ανδριτσοπούλου από το χώρο του κοσμήματος έδειξαν τις πιο καλές τους προτάσεις για το φετινό φθινόπωρο και χειμώνα. Τις προτάσεις ανέδειξαν τα δέκα πανέμορφα μοντέλα, που στολίσθηκαν και στόλισαν με τις παρουσίες τους.
Ξεχωριστή παρουσία ήταν ο κ. Μάριος Βαλλιάνος, πρόεδρος των ανθοπωλών Ελλάδας, αλλά και προσωπικότητα διεθνούς κύρους στον κλάδο των ανθέων. Ο ίδιος ήταν εκείνος που προσέφερε ένα ολόκληρο φορτηγό με λουλούδια και ήρθε στη Ρόδο με την ομάδα του για να επιμεληθεί όλες τις ανθοσυνθέσεις. Ο τρόπος δουλειάς του και το αποτέλεσμα που προσέφερε ο κ Βαλλιάνος για τους θεατές, ήταν εφάμιλλο των μεγάλων επιδείξεων που γίνονται στο Μιλάνο και στη Νέα Υόρκη.
Ψυχή της διοργάνωσης ήταν τα μέλη της εταιρείας marketing «Beyond Group» που είχε τη γενική ευθύνη. Η διευθύντρια της Beyond Group κα. Εμμανουέλα Αραμπατζή δήλωσε προς τη “δημοκρατική” «απόλυτα ικανοποιημένη» για το αισθητικό και οργανωτικό αποτέλεσμα. Συνδιοργανωτής του σόου ήταν η εταιρεία «Μαρίνες Ρόδου Α.Ε» που φιλοξένησε στους χώρους της όλο το γεγονός.
Η μεγάλη επίδειξη μόδας απέδειξε ότι η Ρόδος μπορεί να φιλοξενήσει τέτοιες διοργανώσεις. Το απέδειξε πρώτα στους σχεδιαστές, οι οποίοι και διστάζουν να αφήσουν την ασφάλεια της Αθήνας για να μετακινηθούν προς ένα τόσο απομακρυσμένο τόπο και να παρουσιάσουν έργα υψηλής αισθητικής και ποιότητας. Το στοίχημα προς την κατεύθυνση αυτή κερδήθηκε. Σημαντικό στοιχείο, που επίσης ανέδειξε το σόου «Entrata moda», είναι οι χορηγοί. Είτε μικροί, είτε μεγάλοι, όλοι οι επιχειρηματίες στάθηκαν πρόθυμοι να συμβάλουν για ένα γεγονός που προοιώνιζε επιτυχία και εξαιρετικό, αισθητικό αποτέλεσμα. Οι ξενοδόχοι της Ρόδου βοήθησαν σημαντικά στο κομμάτι της φιλοξενίας, όπως και μια σειρά από επιχειρηματίες και επιτηδευματίες, που προσέφεραν υλικά ή οικονομικά, ώστε το μεγάλο αυτό εγχείρημα να γίνει πραγματικότητα.
Βέβαια, όλο αυτό δεν ήταν καθόλου εύκολο εγχείρημα. Η δουλειά που προηγήθηκε ήταν πολύμηνη και αρκετά κοπιώδης για όλους. Το τελικό κέρδος δεν ήταν οικονομικό, καθώς οι δαπάνες για τις τρεις βραδιές ήταν τεράστιες. Το κέρδος ήταν αμιγώς αισθητικό και πιστώθηκε ολόκληρο στη Ρόδο, που πια έχει αποδείξει ότι μπορεί να σταθεί επαγγελματικά ακόμα και στο χώρο της μόδας.