Η Praktiker Hellas, το Νo.1 Δίκτυο καταστημάτων DIY και Home Improvement στην Ελλάδα, γιορτάζει για 7η συνεχή χρονιά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΕΕΠ), με την υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), ενώ παράλληλα μας παουσιάζει τον νέο της Κατάλογο Σπίτι και Διακόσμηση.
Mε δύναμή της, το πάθος της για την εξυπηρέτηση, η Praktiker συνεχίζει με την ομάδα της να δίνει καθημερινά τον καλύτερό της εαυτό. Αγκαλιάζοντας και κάνοντας πράξη το μήνυμα της ΕΕΕΠ «ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ… μαζί!», δίνει σε μια ιδιαίτερη χρονιά για όλους τη δική της αισιόδοξη πινελιά, γιορτάζοντας με αυτόν τον τρόπο τη δέσμευσή της να προσφέρει τις καλύτερες εμπειρίες. Έτσι, από τις 05 έως τις 10 Οκτωβρίου, σε όλο το δίκτυο της Parktiker πραγματοποιούνται ξεχωριστές δράσεις για τους πελάτες και τους εργαζομένους της.
Οι πελάτες της Praktiker θα απολαύσουν:
› Υπέροχα δωρεάν καθημερινά workshops σε όλα τα καταστήματα.
› Εκδηλώσεις και παρουσιάσεις προϊόντων, με συνεργαζόμενους προμηθευτές.
› Απίθανα δώρα, για τους εγγεγραμμένους στο ‘my Praktiker’.
› Δωρεάν Μεταφορά, για όλες τις αγορές.
› Πανελλαδικό διαγωνισμό, με δώρο 80 δωροεπιταγές Praktiker, αξίας €100.
› Εκπλήξεις για τους πελάτες b2b της Praktiker.
Ακόμη, με στόχο να ευχαριστήσει και να επιβραβεύσει έμπρακτα την ομάδα εργαζομένων της, για την αγάπη που δείχνουν στη δουλειά τους, δίνοντας καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό, η Praktiker τους έχει οργανώσει αποκλειστικές δράσεις, όπως ενδεικτικά: ένα ξεχωριστό ατομικό πρωινό και διασκεδαστικά παιχνίδια, Webinar σχετικά με τη θετική στάση ζωής, online ενημέρωση για την κλιματική αλλαγή από το Wwf Ελλάς, καθώς και εσωτερικούς διαγωνισμούς.
Παράλληλα, το φθινόπωρο γίνεται ακόμα πιο δημιουργικό, με τον ξεχωριστό Κατάλογο Σπιτιού & Διακόσμησης της Praktiker, που είναι γεμάτος με αμέτρητες φρέσκιες ιδέες και έμπνευση για κάθε χώρο, ταυτόχρονα με ένα πλούσιο πακέτο υπηρεσιών που μας κάνουν να ζήσουμε την αλλαγή στον χώρο μας! Πιο συγκεκριμένα, διαθέτει για εμάς εξειδικευμένους επαγγελματίες, τους Interior Experts, που δημιουργούν για εμάς τον χώρο που ονειρευόμαστε, μεταξύ άλλων και μέσα από τη νέα υπηρεσία Virtual Reality Experience.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι με το μηνιαίο πλάνο δόσεων «Δ-όοοση θέλεις», μπορούμε να πραγματοποιούμε τις αγορές μας με τους δικούς μας όρους και χωρίς πιστωτική κάρτα… και όλα αυτά, μαζί με έκπτωση 10% στις υπηρεσίες τοποθέτησης-συναρμολόγησης, minimum 3
χρόνια εγγύηση προϊόντων και έως 24 άτοκες δόσεις. Και εάν αξιοποιείτε τον χώρο σας για επαγγελματικό σκοπό, η εξελιγμένη υπηρεσία Praktiker b2b, διαθέτει ένα εξειδικευμένο τμήμα εξυπηρέτησης επιχειρήσεων που μπορεί να προσφέρει προσωποποιημένες λύσεις και ολοκληρωμένες ιδέες για κάθε επαγγελματική ανάγκη.
Κάθε στιγμή είναι κατάλληλη για αλλαγές και ειδικά αυτή την εβδομάδα, το μήνυμα είναι ότι τόσο στην Εξυπηρέτηση, όσο και ευρύτερα, είναι σημαντικό να συνεχίζουμε… μαζί.
Περισσότερα για όλα, στο praktiker.gr!
Praktiker: Αλλάζει το σπίτι!
Λίγα λόγια για την Praktiker Hellas
Η Praktiker Hellas, μετρώντας 28 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο DIY & Home Improvement, εκπαιδεύοντας τους καταναλωτές γύρω από τη φιλοσοφία «Φτιάξ’ το μόνος σου» (Do-it-Yourself). Διαθέτοντας 16 καταστήματα συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ένα δυναμικό e-shop και δύο b2b Centers σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αποκλειστικά για επαγγελματίες, προσφέρει ετησίως σε περισσότερους από 6.000.000 πελάτες αγοραστικές εμπειρίες κορυφής, για κάθε μικρή ή μεγάλη αλλαγή. Παράλληλα, αποτελεί one-stop-shop για κάθε ανάγκη του σπιτιού και του κήπου, παρέχοντας καθημερινά 50.000 προϊόντα και ολοκληρωμένες υπηρεσίες.
Από τον Απρίλιο του 2014, η εταιρία, έχει ενσωματωθεί στον κορυφαίο καναδικό Όμιλο Fairfax Financial Holdings Limited, γνωστό για το σημαντικό ιστορικό επιτυχημένων επενδύσεων σε διεθνείς εταιρίες με ισχυρές προοπτικές ανάπτυξης, καθώς και για τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη εταιρικών αξιών από το 1985. Επιπλέον, η Praktiker Hellas δίνοντας έμφαση στη διαρκή της ανάπτυξη και εξέλιξη, βρίσκεται σε διαδικασία υλοποίησης επενδυτικού πλάνου που περιλαμβάνει την αναβάθμιση των συστημάτων της, την ανακαίνιση των υπαρχόντων καταστημάτων της καθώς και την επέκταση του δικτύου της με νέα, στην Αττική και την περιφέρεια.
Με μια καταρτισμένη ομάδα 1.600 επαγγελματιών και με προτεραιότητα τις ξεχωριστές ανάγκες των πελατών της, η εταιρία προσφέρει άριστη εξυπηρέτηση, ενώ με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην Κοινωνία & το Περιβάλλον, υλοποιεί ολοκληρωμένα προγράμματα και πρωτοβουλίες Εταιρικής Υπευθυνότητας.