Την διαβεβαίωση ότι ΔΕΝ πρόκειται να χαθεί το συγκοινωνιακό έργο της ΔΕΣ ΡΟΔΑ από την στιγμή που θα μεταφερθεί στον Δήμο Ρόδου και μετατραπεί σε Διεύθυνση Μεταφορών (υπό την νέα μορφή της), έδωσε χτες, μιλώντας στην ‘δημοκρατική’ ο γενικός διευθυντής της, κ. Φώτης Καραμανώλης.
Όπως έγραψε η ‘δ’, μετά την σχετική απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Ρόδου, για να μεταφερθούν οι εργαζόμενοι της ΔΕΣ ΡΟΔΑ στον Δήμο Ρόδου, η ηγεσία της επιχείρησης πραγματοποίησε σειρά επαφών στην Αθήνα και στα αρμόδια υπουργεία –Μεταφορών και Εσωτερικών.
«Μαζί με τον πρόεδρο της ΔΕΣ ΡΟΔΑ κ. Δημήτρη Παρασκευά και την προϊσταμένη προσωπικού, μεταβήκαμε στο Υπουργείο Μεταφορών όπου είχαμε προγραμματισμένη συνάντηση με την υφυπουργό, αρμόδια για θέματα Μεταφορών, κα Χριστίνα Αλεξοπούλου, στην οποία απευθυνθήκαμε με το ερώτημα εάν θα διατηρηθεί το συγκοινωνιακό έργο της ΡΟΔΑ, υπό την νέα της μορφή. Με το σχετικό Νόμο 5056/2023 μεταφέρεται στον Δήμο Ρόδου. Το ερώτημά μας αφορούσε εάν θα συνεχίσει να ισχύει το μεταφορικό έργο. Ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου Μεταφορών, μας διαβεβαίωσε ότι δεν θα χαθεί. Ωστόσο, περιμένουμε όλες τις διευκρινίσεις που ζητήσαμε να μας αποσταλούν και εγγράφως.
Η νομοθεσία λέει ότι όλες οι αρμοδιότητες του Νομικού Προσώπου, μεταφέρονται στον Δήμο. Η απόφαση για το αν θα γίνει Διεύθυνση Μεταφορών ή θα ενταχθεί σε κάποια άλλη υπηρεσία του Δήμου Ρόδου, επαφίεται στην επόμενη δημοτική αρχή. Πάντως, όπως μας διαβεβαίωσαν από το Υπουργείο Μεταφορών, αυτή η διαδικασία με την μεταφορά των ΝΠΔΔ, αφορά στην μετατροπή σε νέα Διεύθυνση» -είπε ο κ. Καραμανώλης.
Κληθείς να διευκρινίσει τι εννοούμε με τον όρο ‘συγκοινωνιακό έργο’ ο γενικός διευθυντής της ΔΕΣ ΡΟΔΑ, δήλωσε: «Εννοούμε την δημόσια συγκοινωνία που εκτελεί η ΔΕΣ ΡΟΔΑ (όχι δημοτική), δηλαδή, όλα τα δρομολόγια.
Το συγκοινωνιακό έργο της ΔΕΣ ΡΟΔΑ, είναι καθορισμένο με τον Νόμο 2963/2001. Από την στιγμή που ο συγκεκριμένος νόμος δεν έχει καταργηθεί και το συγκοινωνιακό έργο είναι ανατεθειμένο στην ΔΕΣ ΡΟΔΑ, συνεχίζει να ισχύει κανονικά. Το Υπουργείο Μεταφορών (για το συγκοινωνιακό έργο ) και το Υπουργείο Εσωτερικών (για την λειτουργία της επιχείρησης), μάς διαβεβαίωσαν ότι δεν θα χαθεί. Εμείς πάντως, περιμένουμε τις απαντήσεις, επισήμως και εγγράφως –ενώ συνεχίζονται οι επαφές μας».
Υπενθυμίζουμε ότι: στην τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Ρόδου που έγινε στις αρχές Δεκεμβρίου, το Σώμα έλαβε απόφαση (κάνοντας αποδεκτή, την ληφθείσα απόφαση του Σωματείου των Εργαζόμενων της ΡΟΔΑ) για μεταφορά της στον Δήμο Ρόδου.
Το προσωπικό της επιχείρησης σήμερα αποτελείται από 45 άτομα με σχέση εργασίας αορίστου χρόνου (συμπεριλαμβάνονται και 6 άτομα ΑΜΕΑ), εκ των οποίων οι οδηγοί είναι μόνο 12 και αυτό έχει ως αποτέλεσμα, η επιχείρηση να μην μπορεί να αντεπεξέλθει στην πραγματοποίηση ούτε καν του συγκοινωνιακού έργου της πόλεως Ρόδου.
Μάλιστα, ο δήμαρχος Ρόδου κ. Αντώνης Καμπουράκης στην τοποθέτησή του, δήλωσε ότι η επιλογή είναι μόνο μία. Προκειμένου να διασφαλισθεί το συγκοινωνιακό έργο, το μέλλον της ΔΕΣ ΡΟΔΑ αλλά και οι θέσεις εργασίας, θα πρέπει η κοινωφελής επιχείρηση να ενταχθεί στο δήμο Ρόδου. Είπε ότι έξι δήμαρχοι οι οποίοι πέρασαν από τη Ρόδο, δεν κατάφεραν να εξασφαλίσουν μόνιμες προσλήψεις για τη ΔΕΣ ΡΟΔΑ.
Ωστόσο, την εισήγηση για την μεταφορά της ΔΕΣ ΡΟΔΑ καταψήφισε μόνο ο (νεοεκλεγείς δήμαρχος) κ. Αλέξανδρος Κολιάδης εκφράζοντας αμφιβολίες για την διατήρηση του συγκοινωνιακού έργου –θέση την οποία επανέλαβε και στην πρόσφατη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε.
https://www.dimokratiki.gr/07-12-2023/den-chanetai-to-sygkoinoniako-ergo-tis-des-roda/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.