Στη δεύτερη φάση της εισέρχεται πλέον η προεκλογική καμπάνια της ΝΔ και κεντρικό σύνθημα είναι «λέμε την αλήθεια, εγγυόμαστε το αύριο», ενώ ουσιαστικά αλλάζει η δοσολογία και θα υπάρχει προβολή των προτάσεων του κόμματος για την επόμενη μέρα και όχι μόνο επιχειρηματολογία για τον κίνδυνο από μια ενδεχόμενη άνοδο του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία.
Στην ηγεσία της ΝΔ υπάρχει ικανοποίηση από τις πρώτη φάση της προεκλογικής καμπάνιας, καθώς το κόμμα ήταν καθ’ όλα έτοιμο και έδωσε από την πρώτη στιγμή, αμέσως μετά την αποτυχία εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας, τη μάχη στο διαδίκτυο με συνεχή σποτ.
Τις επόμενες ώρες, θα αρχίσουν να προβάλλονται και τα πρώτα τηλεοπτικά σποτ, όπου θα έχει κεντρική θέση το επιχείρημα περί ολοκλήρωσης της αξιολόγησης που θα φέρει το τέλος του μνημονίου και τη διαπραγμάτευση για το χρέος
Ηδη έκανε πρεμιέρα η ομάδα αλήθεια της ΝΔ και στην ιστοσελίδα lemetinalithia.gr αναδεικνύονται όλες οι κυβερνητικές αποφάσεις για όλες τις κοινωνικές και εργασιακές ομάδες, σε μια προσπάθεια να προβληθούν καλύτερα όσα αποφασίστηκαν και υλοποιήθηκαν τα τελευταία δυόμιση χρόνια, αφού πολλά έμειναν στην αφάνεια από την λανθασμένη επικοινωνιακή πολιτική. Επίσης υπάρχουν μπάνερ σε όλες τις βασικές θεματικές ιστοσελίδες που οδηγούν στην ιστοσελίδα lemetinalithia.gr ώστε να υπάρχει άμεση ενημέρωση για όσους ενδιαφέρονται να πληροφορηθούν συγκεκριμένες αποφάσεις της κυβέρνησης για διάφορες εργασιακές και κοινωνικές ομάδες.
Παράλληλα επιδίωξη της ΝΔ είναι να επαναπατριστεί η πλειοψηφία των ψηφοφόρων που ψήφισαν στις ευρωεκλογές ΛΑΟΣ (2,7%), Ανεξάρτητους Ελληνες (3,46%) και Χρυσή Αυγή (9,4%) και όπως δείχνουν και οι τελευταίες μετρήσεις καταγράφεται επαναπατρισμός.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που φθάνουν στο Μέγαρο Μαξίμου και στη Συγγρού, αυξάνεται σημαντικά η συσπείρωση της ΝΔ στην επαρχία, ενώ συστρατεύονται και πρόσωπα που δεν ανήκαν στην κεντροδεξιά. Ο Πρωθυπουργός θα συνεχίσει τις περιοδείες και τις ομιλίες, με επόμενο σταθμό σήμερα το Μαρούσι, όπου θα μιλήσει στις έξι και μισή το απόγευμα στο κλειστό γυμναστήριο «Σπύρος Λούης», αύριο θα επισκεφθεί το Νότιο Αιγαίο, το Σάββατο θα μιλήσει στην Καλλιθέα, την Κυριακή θα επισκεφθεί την Δυτική Ελλάδα και την άλλη εβδομάδα θα μεταβεί στην Ηπειρο και στο Βόρειο Αιγαίο.
Ο Πρωθυπουργός έχει αναλάβει όλο το βάρος της προεκλογικής καμπάνιας και είναι ενδεικτικό ότι μέσα στην περίοδο των εορτών, μεταξύ Πρωτοχρονιάς και Θεοφανίων, επισκέφθηκε τρεις περιφέρειες, εν αντιθέσει με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα, όπως λένε από τη Συγγρού, ενώ κάθε μέρα υπάρχει δήλωση και ομιλία του κ. Σαμαρά.
Ο σχεδιασμός είναι το πρωί να επισκέπτεται τοπικούς φορείς και να κάνει μια δήλωση στοχευμένη, όπως π.χ. για την παράνομη μετανάστευση, για να προβάλλεται έως το απόγευμα απ’ όλα τα ΜΜΕ, ενώ το απόγευμα θα γίνεται ομιλία. Επίσης, έχει αποφασισθεί και ήδη γίνεται να επισκέπτεται, λαϊκές και πλατείες με καφετέριες, όπου υπάρχει κόσμος, όπως έγινε στη Ροδόπη και στη Θεσσαλία.
Παρά την αλλαγή του κλίματος στην περιφέρεια, το μεγάλο πρόβλημα όμως εντοπίζεται για τη ΝΔ στο Λεκανοπέδιο Αττικής, όπου ο ΣΥΡΙΖΑ προηγείται σημαντικά και άρα θα πρέπει να καταβληθεί μεγάλη προσπάθεια να μειωθεί η διαφορά. Γι’ αυτό και ο Πρωθυπουργός, θα κάνει πέντε ομιλίες στην Αττική _κίνηση που δεν έχει ξαναγίνει_εκτός από την κεντρική συγκέντρωση την τελευταία Παρασκευή, 23 Ιανουαρίου, οπότε και θα κλείσει την προεκλογική εκστρατεία.
Η μάχη όμως θα δοθεί εκτός από τον κομματικό μηχανισμό και από τα πρόσωπα που θα τοποθετηθούν στα ψηφοδέλτια, τα οποία θα ανακοινωθούν το πρωί της Παρασκευής. «Είναι η πρώτη φορά που είχαμε προετοιμαστεί τόσο καλά» λένε κεντρικά στελέχη της ΝΔ και τονίζουν ότι, παρά τα όσα διέρρεαν διάφοροι, υπήρξε μεγάλη προθυμία πολλών να συμμετάσχουν στις γαλάζιες λίστες.
Σύμφωνα με πληροφορίες η ανανέωση στα ψηφοδέλτια είναι περίπου 55-60% και σε αυτά συμμετέχουν πρόσωπα με αναγνωρισιμότητα στις τοπικές κοινωνίες, όπως γιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί, πρόεδροι επιμελητηρίων, συλλόγων, αυτοδιοικητικοί παράγοντες, υποψήφιοι ευρωβουλευτές, κ.α.
Το ΒΗΜΑ