Κάποτε υπήρχαν οι εκλογές των συγκεντρώσεων. Τις ζήσαμε στη δεκαετία του ’70 και του ’80. Μετά ήταν οι εκλογές στις τηλεοράσεις. Τώρα είναι οι εκλογές των σόσιαλ μίντια. Πόσο πολύ έχει αλλάξει ουσιαστικά το αντικείμενο και το ίδιο το πάθος με το οποίο αντιμετωπίζουν οι Έλληνες τις εκλογές; Η απάντηση από τον ειδικό αναλυτή των εκλογών Ανδρέα Δρυμιώτη: «Έχει αλλάξει. Τώρα είναι πιο εύκολο να το κατευθύνεις. Η εκλογή του Τραμπ έγινε από καθαρά μάρκετινγκ, το οποίο ήταν στοχοποιημένο στους συγκεκριμένους ανθρώπους. Δηλαδή να σας πω κάτι που δύσκολα θα το πιστέψετε. Θυμάστε την Cambridge Analytica;». Είχε πάρει δεδομένα από το Facebook και βομβάρδιζε τον κόσμο με πολιτικής κατεύθυνσης άρθρα. Κάτι ανάλογο έγινε και για την εκλογή του Τραμπ, υπογράμμισε ο κ. Δρυμιώτης, συμπληρώνοντας ότι κάτι τέτοιο έγινε και με το Brexit. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ήδη, οφείλουμε να παραδεχτούμε, κερδίζουν συνεχώς έδαφος ως μέσο επικοινωνίας και είναι βέβαιο πως στην τελική ευθεία για τις εκλογές θα αποτελέσουν βασικό εργαλείο της πολιτικής αντιπαράθεσης και της έκφρασης θέσεων των πολιτικών αρχηγών. Να μην ξεχνάμε πως ιδιαίτερα στις μικρότερες ηλικίες τα ποσοστά όσων ενημερώνονται με αυτόν τον τρόπο είναι πολύ υψηλότερα από εκείνα που βλέπουν τηλεόραση.
Οι εκλογές των social
