Σε πρώτη γραμμή ζήτησης βρίσκονται στην τουριστική αγορά τα τοπικά και τα ελληνικά πιστοποιημένα προϊόντα. Οι τουρίστες κάνουν ουρές για να αποκτήσουν όμορφες συσκευασίες με πράσινο σαπούνι ελαιολάδου, συσκευασίες με βότανα, πιστοποιημένα παραδοσιακά προϊόντα, όπως είναι το μελεκούνι, πάστα ελιάς και γλυκά του κουταλιού.
Εκείνο, δε, που τα τελευταία δύο χρόνια έχει κάνει τη διαφορά είναι το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο της Ρόδου. Οι ντόπιοι επιχειρηματίες έχουν προχωρήσει σε εκείνο που μέχρι σήμερα κανένας οργανωμένος φορέας δεν είχε υλοποιήσει. Φρόντισαν να πιστοποιήσουν τη σπουδαία καθαρότητα, τη θρεπτική αξία και όλα τα πολύτιμα στοιχεία που έχει το αυθεντικό, ροδίτικο, έξτρα παρθένο ελαιόλαδο της Ρόδου. Αυτό το προϊόν το συσκεύασαν σε πολυτελή κουτιά αλουμινίου και γυάλινα μπουκάλια και το διαμόρφωσαν κατάλληλα για τους τουρίστες.
Σύμφωνα με τις περιγραφές που έκαναν καταστηματάρχες προς τη «Δημοκρατική», «το πιστοποιημένο έξτρα παρθένο ελαιόλαδο της Ρόδου είναι ο κωδικός με την υψηλότερη ζήτηση». Το στοιχείο αυτό δείχνει ότι το κατάλληλο προϊόν, με την κατάλληλη προώθηση, μπορεί να αποδώσει μεγάλα κέρδη τόσο για τους επιχειρηματίες, όσο και για τους παραγωγούς.
Πρέπει να σημειωθεί ότι τα τελευταία χρόνια καταγράφεται μεγάλη ζήτηση και στα φυτικά καλλυντικά. Για το λόγο αυτό είναι πάρα πολλά τα καταστήματα που έχουν ιδρυθεί στις τουριστικές περιοχές του νησιού με αποκλειστικό αντικείμενο την πώληση τέτοιου είδους εμπορευμάτων.