Αποφάσεις έλαβε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για τη τουριστική προώθηση της χώρας.
Αναλυτικά, ο ΕΟΤ αποφάσισε την ανάθεση της προμήθειας δημιουργικού υλικού με σκοπό την υλοποίηση επικοινωνιακής καμπάνιας «καλωσορίσματος» στους τουρίστες στις πύλες εισόδου-εξόδου και σε άλλα σημεία της χώρας στην ΗΣΑΪΑ ΕΠΑΜ. ΕΛΕΝΑ – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΡΑΦΙΣΤΑ έναντι του ποσού των 18.000 ευρώ.Επίσης, ενέκρινε δαπάνη αγοράς δύο tablet KINDLE, που θα δοθούν ως δώρα στους νικητές του διαγωνισμού, που διεξάγει ο ΕΟΤ σε συνεργασία με την πλατφόρμα ΟΤΤ για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες που θα συμπληρώσουν τα μαθήματα (modules) για την Ελλάδα στο πλαίσιο του προγράμματος προβολής πρώτου εξαμήνου του Γραφείου ΕΟΤ Βρετανίας.
tornosnews.gr