Μια νέα γενιά ταξιδιωτών δημιούργησε η πανδημία του Covid-19. Πρόκειται για τη γενιά C (Generation C), η οποία προσδιορίζεται από τα παραδοσιακά δημογραφικά στοιχεία όπως η ηλικία, αποκαλύπτει ο ταξιδιωτικός αναλυτής Ben Cordwell της GlobalData.
Η εν λόγω γενιά ταξιδιωτών χρειάζεται διαβεβαιώσεις και αποδείξεις ότι η ταξιδιωτική εμπειρία τους στο εξωτερικό ενισχύει με εμπειρίες τη ζωή τους, χωρίς να θέτει σε κίνδυνο την υγεία των αγαπημένων προσώπων τους.
Ο αντίκτυπος του COVID-19 στην τουριστική βιομηχανία θα είναι διαρκής. Ως εκ τούτου είναι ιδιαίτερα πιθανή η δημιουργία ενός νέου τύπου πελατείας.
Οι ταξιδιωτικές εταιρείες πρέπει να το λάβουν αυτό υπόψη ενώ διαμορφώνουν τις στρατηγικές τους μετά την πανδημία.
Ταυτόχρονα, πρέπει να εφαρμόσουν μέτρα για να διασφαλίσουν το υψηλότερο επίπεδο διαδικασιών καθαριότητας και υγιεινής.
Τα σχέδια έκτακτης ανάγκης θα πρέπει επίσης να περιγράφονται με σαφήνεια στους πελάτες, συμβάλλοντας στην αποκατάσταση της εμπιστοσύνης τους.
Μόλις γίνει αυτό το είδος διαδικασίας, οι πελάτες μπορεί να αρχίσουν να χαλαρώνουν και να μην χρειάζονται τόσες διαβεβαιώσεις.
Πηγή: tourismtoday.gr