Στη μίσθωση από ιδιωτικές εταιρείες απορριμματοφόρων οχημάτων και πληρωμάτων με ξεχωριστές διαδικασίες για κάθε μία από τις 10 δημοτικές ενότητες του νησιού της Ρόδου προχωρεί άμεσα ο Δήμος Ρόδου μετά την λήξη την Κυριακή, της συμβάσεως με την ΕNACT AE ανάδοχο του έργου της αποκομιδής – μεταφοράς και διαχείρισης αποβλήτων, την σάρωση (μηχανική και χειρονακτική), την χορτοκοπή – κλαδοκοπή (μηχανική και χειρονακτική), την αποκομιδή και διαχείριση των δημοτικών αποβλήτων συσκευασίας, τον οδοκαθαρισμό.
Ηδη έχει εγγραφεί σχετική πρόβλεψη στον προϋπολογισμό και το κόστος της ανάθεσης για κάθε μια από τις δημοτικές ενότητες ανέρχεται στο ποσό των 30.000 ευρώ. Θα υπάρξει ανάλογη πρόβλεψη για την υλοποίηση με τον ίδιο τρόπο όλων των άλλων υπηρεσιών συμπληρωματικών της αποκομιδής των απορριμμάτων για κάθε μια από τις δημοτικές ενότητες με το ίδιο ποσό.
Χθες αναμενόταν να ολοκληρωθούν οι σχετικές τεχνικές εκθέσεις από την Διεύθυνση Καθαριότητας ενώ η όλη διαδικασία θα έχει ολοκληρωθεί το αργότερο σε μια εβδομάδα.
Στο μεσοδιάστημα η αποκομιδή θα γίνεται με μέσα και προσωπικό της Διεύθυνσης Καθαριότητας του Δήμου Ρόδου.
Ταυτόχρονα η δημοτική αρχή θα προχωρήσει τη διαδικασία διεθνούς ηλεκτρονικού διαγωνισμού με κριτήριο την συμφερότερη από οικονομικής και τεχνικής απόψεως προσφορά για την ανάθεση των έργων της αποκομιδής – μεταφοράς και διαχείρισης αποβλήτων, την σάρωση (μηχανική και χειρονακτική), την χορτοκοπή – κλαδοκοπή (μηχανική και χειρονακτική), την αποκομιδή και διαχείριση των δημοτικών αποβλήτων συσκευασίας, τον οδοκαθαρισμό αλλά και το πράσινο, σε ιδιωτική εταιρεία.
Ο νέος διαγωνισμός δεν θα αφορά το σύνολο του νησιού αλλά προγραμματίζεται να κοπεί στα δύο, στο Βόρειο και το Νότιο, ενώ η διαχείριση του πρασίνου θα αποτελέσει ξεχωριστό πεδίο.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι το κόστος της νέας υπηρεσίας θα προϋπολογιστεί από 8 έως 10 εκατ. ευρώ ανά έτος.
Θυμίζουμε ότι με την με αριθμό πρωτοκόλλου 2/99330 από 23/11/2016 διακήρυξη ο Δήμος Ρόδου προκήρυξε ανοικτό διεθνή διαγωνισμό με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά, με βάση την βέλτιστη σχέση ποιότητας – τιμής, για την επιλογή παρόχου των υπηρεσιών με τίτλο “Αποκομιδή – μεταφορά και διαχείριση ΑΣΑ, σάρωση (μηχανική και χειρονακτική), χορτοκοπή – κλαδοκοπή (μηχανική και χειρονακτική) καθώς και αποκομιδή και διαχείριση δημοτικών αποβλήτων συσκευασίας του Δήμου Ρόδου” συνολικού προϋπολογισμού (περιλαμβανομένου Φ.Π.Α.) 12.629.725,81€ και με δικαίωμα προαίρεσης 16.839.634,41€.
Ακολούθως υπεγράφη συμπληρωματική σύμβαση με την εταιρεία που ανέλαβε τον πρώτο, έναντι 1.243.752,41 ευρώ πλέον Φ.Π.Α 24% για 2 έτη ή 1.865.628,61 ευρώ πλέον Φ.Π.Α 24% για 2 έτη και 1 έτος δικαίωμα προαίρεσης (στην περίπτωση κατά την οποία ενεργοποιηθεί το δικαίωμα προαίρεσης), που αντιστοιχεί σε ποσοστό 12,99% ή 14,61% του αρχικού συμβατικού προϋπολογισμού των υπηρεσιών.
Χώρος συμβατικής εργασίας και άμεσης παροχής εργασιών της ανάδοχου είχαν οριστεί οι Δημοτικές Ενότητες του Δήμου Ρόδου, Καλλιθέας, Αρχαγγέλου, Αφάντου, Λίνδου, Νότιας Ρόδου, Ιαλυσού, Πεταλούδων, Καμείρου και Αταβύρου.
Η αρχική και η συμπληρωματική σύμβαση με την ανάδοχο (ΕΝΑCT AE) έληξαν την 6η Ιουνίου 2021 και ταυτόχρονα σταμάτησε η παροχή της υπηρεσίας συμπεριλαμβανομένων και των κοντέινερ στα ξενοδοχεία.
Οι συμβάσεις εργασίας των 180 υπαλλήλων της εταιρείας ταυτόχρονα διεκόπησαν.
Θυμίζουμε ότι μεταξύ της εταιρείας και του Δήμου Ρόδου επετεύχθη εξωδικαστικός συμβιβασμός «μαμούθ».
ΚΑΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΝΑ ΛΗΞΕΙ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΣΤΙΣ 6/6 ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΟΙ ΧΡΟΝΟΒΟΡΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ[ΜΕΛΕΤΕΣ,ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΚΛΠ].ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΔΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΞ ΤΩΝ ΚΑΔΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΗ.ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΜΑΣΤΑΝ ΜΟΝΤΕ ΚΑΡΛΟ!!!!