«Καθημερινά ενημερώνομαι και διαβάζω όλα τα παράπονα που αποστέλλουν πολίτες στο υπουργείο. Τα περισσότερα έχουν να κάνουν με καθυστερήσεις πλοίων της ακτοπλοΐας ή συνδιαλλαγής τους με υπηρεσίες του υπουργείου. Αυτό μας βοηθά να είμαστε σε επαφή με τα πραγματικά προβλήματα, να γινόμαστε πιο ευέλικτοι και να δίνουμε άμεσα λύσεις».
Αυτά επεσήμανε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, μιλώντας στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Ο υπουργός έκανε ιδιαίτερη αναφορά σε συγκεκριμένο περιστατικό καταγγελίας πολίτη, ο οποίος συνάντησε γραφειοκρατικά εμπόδια στην ανάπτυξη θαλάσσιας επιχειρηματικής του δράσης, ενώ σχολίασε και παράπονα πολιτών που δέχεται καθημερινά για καθυστερήσεις σε δρομολόγια ορισμένων πλοίων της ακτοπλοΐας, τονίζοντας ότι σύντομα οι αρμόδιες υπηρεσίες του Ναυτιλίας θα λάβουν συγκεκριμένες αποφάσεις.
«Υπάρχουν μεμονωμένα περιστατικά που αφορούν κυρίως το βόρειο Αιγαίο και σε αυτές τις καταγγελίες δεν θα μείνουμε αμέτοχοι» πρόσθεσε ο υπουργός, τονίζοντας επίσης: «Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας, το επόμενο διάστημα και μέχρι το τέλος της θερινής περιόδου, θα εντείνουν τους ελέγχους, καθώς η ασφάλεια και η εξυπηρέτηση των επιβατών, νησιωτών και τουριστών, αποτελεί για εμάς κυρίαρχο μέλημα».
Ο υπουργός αναφέρθηκε και στην πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση που κατέθεσε στη Βουλή, με στόχο τη διασφάλιση της απρόσκοπτης συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης των νησιών.
Η τροπολογία που κατατέθηκε στο πλαίσιο της συζήτησης επί του σχεδίου νόμου «Απλούστευση διαδικασιών λειτουργίας τουριστικών επιχειρήσεων και τουριστικών υποδομών, ειδικές μορφές τουρισμού και άλλες διατάξεις», δίνει τη δυνατότητα στον υπουργό -στην περίπτωση που κάποια εταιρεία αθετήσει τις υποχρεώσεις της και δεν εξυπηρετεί τους προορισμούς που πρέπει να πηγαίνει- να αναθέτει σε άλλη εταιρεία, με δρομολογημένα πλοία, να δρομολογεί κάποιο πλοίο για ένα χρονικό διάστημα, μέχρι την επαναπροκήρυξη της γραμμής.
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ