Ειδήσεις

DW Κικίλιας σε Γερμανούς: Ελάτε τον χειμώνα στη ζεστή Ελλάδα

Με πλούσια ατζέντα ο υπ. Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας ολοκλήρωσε την επίσκεψή του στο Βερολίνο: επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και πρόσκληση στους Γερμανούς για τον χειμώνα στην Ελλάδα.

Η Γερμανία είναι παραδοσιακά «χώρα-κλειδί» για τον ελληνικό τουρισμό, κόμβος για τις αερομεταφορές προς την Ελλάδα, σημαντική πηγή άντλησης τουριστικών εσόδων από κλασικά τουριστικά πακέτα (τύπου all-inclusive) αλλά και νέα μοντέλα διακοπών. Για όλους αυτούς τους λόγους και μετά από τα δύσκολα χρόνια της πανδημίας, η οποία οδήγησε πολλούς ευρωπαϊκούς τουριστικούς προορισμούς σε βαθιά υπαρξιακή κρίση, ο κλάδος ανακάμπτει. Μέσα σε ένα σύνθετο πολιτικοοικονομικό πλαίσιο, η Ελλάδα βγαίνει αλώβητη, σημειώνοντας μάλιστα αύξηση των αεροπορικών πτήσεων σε σχέση με το 2019, ανέφερε από το Βερολίνο ο υπ. Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας μιλώντας σε δημοσιογράφους.

Η ατζέντα των επαφών που είχε ο υπ. Τουρισμού στο Βερολίνο ήταν γεμάτη: επαφές με κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες, όπως η Lufthansa (με θυγατρικές στο εξωτερικό τις Swiss, Austrian, Brussels), η Eurowings και η Condor αλλά και μεγάλους τουριστικούς πράκτορες, όπως η TUI και η Der Touristik.

«Ήρθαμε για να κάνουμε επαφές στην πράξη, όχι εξ αποστάσεως από ένα γραφείο» ανέφερε, επιχειρώντας να δώσει το στίγμα της δυναμικής παρουσίας της Ελλάδας στον τουριστικό χάρτη, η οποία, παρά τις «Κασσάνδρες» παραμένει κορυφαίος τουριστικός προορισμός για τους Γερμανούς.

«Ήταν μια πολύ πετυχημένη τουριστική σεζόν, παρά τα σημαντικά προβλήματα που είχε να ξεπεράσει, όπως η ενεργειακή κρίση, ο πληθωρισμός, πόλεμος στην καρδιά της Ευρώπης και άλλα πολλά» ανέφερε μιλώντας στην DW από το Βερολίνο. Μάλιστα ο ο Βασίλης Κικίλιας τόνισε πως το «ελληνικό τουριστικό προϊόν» έχει ενισχυθεί τα τελευταία χρόνια μέσω του λεγόμενου «rebranding» αλλά και ενός ανοίγματος σε μεγάλους διεθνείς τουριστικούς ομίλους που θέλουν να επενδύσουν στην Ελλάδα.

Στόχος: Διακοπές στην Ελλάδα όλον τον χρόνο

Βασικός στόχος του Βασίλη Κικίλια στο Βερολίνο ήταν, όπως ανέφερε στη DW, η προώθηση των σχεδίων για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και τους χειμερινούς μήνες, «Οκτώβριο, Νοέμβριο, αν είναι δυνατόν και τον Δεκέμβριο». Πρόκειται για μια διαδικασία που είχε ξεκινήσει να συζητείται εδώ και χρόνια, αλλά σιγά-σιγά παίρνει τον δρόμο της υλοποίησης.

«Ακόμη και μια εβδομάδα παραπάνω, ακόμη κι ένας τουρ οπερέιτορ παραπάνω, ακόμη κι ένας προορισμός παραπάνω είναι σημαντικό για εμάς στην προσπάθεια αυτή» ανέφερε χαρακτηριστικά τονίζοντας ότι το «υπερπλεόνασμα από τον τουρισμό θα στηρίξει την ελληνική οικονομία», παρατηρεί.

Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου αφορά, σύμφωνα με τον Έλληνα υπουργό, σειρά προορισμών ανά την Ελλάδα, όχι μόνο την Αθηναϊκή Ριβιέρα ή πόλεις όπως η Θεσσαλονίκη αλλά φυσικά και μεγάλα ελληνικά νησιά, όπως η Κρήτη, η Κέρκυρα, η Ρόδος. Ταυτόχρονα όμως κι άλλους, λιγότερο γνωστούς προορισμούς στο εξωτερικό, όπως πχ. η Σύμη ή άλλα χειμερινά θέρετρα.

Από την κρύα Γερμανία στη ζεστή και φιλόξενη Ελλάδα
Η επιμήκυνση όμως της τουριστικής περιόδου λαμβάνει μια νέα διάσταση στη Γερμανία. Ο Βασίλης Κικίλιας ήρθε στους συνομιλητές του με μια πολύ συγκεκριμένη και απτή πρόταση. Με απλά λόγια θα μπορούσε να συνοψισθεί ως εξής: Ελάτε και τον χειμώνα για διακοπές στην Ελλάδα, προσφέρουμε ζέστη και φιλοξενία όλον τον χρόνο.

«Οι Γερμανοί είναι πρωταθλητές στον τουρισμό για την Ελλάδα. Με αυτή τη λογική και δεδομένου ότι ως Βορειοευρωπαίοι θα έχουν να αντιμετωπίσουν έναν μεγάλο χειμώνα, έξι-επτά μήνες, με επιβαρυμένη την ενεργειακή κρίση, εμείς προτείνουμε να έρθουν στους ελληνικούς προορισμούς που ήδη γνωρίζουν και έχουν αγαπήσει» αναφέρει στη DW.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου