Η γνωστή ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ «My Market», πρωτοπορεί για ακόμα μια φορά, βάζοντας πάνω από όλα την ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων της.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ μας, με σαφείς εντολές της Διοίκησης των My Market, έχει αυστηρή διαδικασία σε περίπτωση καταγραφής θετικού κρούσματος σε εργαζόμενο της επιχείρησης.
Η εντολή που έχει δοθεί προς τους χιλιάδες εργαζόμενους της ελληνικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ είναι ξεκάθαρη και αδιαπραγμάτευτη: «Βάζουμε πάνω από πωλήσεις, κόστη και την όποια ταλαιπωρία, την υγεία και την αξία της ανθρώπινης ζωή».
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η διαδικασία που έχει οριστεί από την αρχή της πανδημίας και ακολουθείται από τα My Market σε όλη την επικράτεια, όταν εντοπιστεί θετικό κρούσμα σε εργαζόμενο είναι η ακόλουθη:
- Κλείνει αυτομάτως το κατάστημα που εντοπίστηκε το θετικό κρούσμα
- Γίνεται απολύμανση
- Επαναλειτουργεί το κατάστημα μετά από το πέρας ασφαλούς χρονικού διαστήματος και με ανανεωμένο όλο το ανθρώπινο δυναμικό
- Όλοι οι εργαζόμενοι του καταστήματος υποβάλλονται σε τεστ και επιστρέφουν στην εργασία τους μόνο εφόσον το τεστ βγει αρνητικό
Μάλιστα το εν λόγω «πρωτόκολλο» διαδικασιών εφαρμόστηκε με απόλυτη επιτυχία και σε υποκατάστημα του Βόλου το Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2020.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά την ανακοίνωση των My Market για το συγκεκριμένο περιστατικό:
Βόλος, 07/11/2020
Αγαπητοί μας πελάτες,
Σας ενημερώνουμε ότι το κατάστημά μας θα κλείσει, λόγω εντοπισμού επιβεβαιωμένου κρούσματος COVID – 19 σε εργαζόμενή μας.
Έχοντας ως συνεχή προτεραιότητα την διασφάλιση της υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων και των πελατών μας, έχουμε προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες που θα καταστήσουν την επαναλειτουργία του καταστήματός μας απόλυτα ασφαλή για όλους.
Σύμφωνα με το πρωτόκολλο ασφάλειας της εταιρείας, το κατάστημα θα απολυμανθεί σήμερα και η εργαζόμενή μας δεν θα προσέλθει για εργασία μέχρι την πλήρη αποθεραπεία της και το σύνολο των εργαζομένων μας θα υποβληθεί σε τεστ Covid-19.
Το κατάστημα θα λειτουργήσει άμεσα, μετά την ολοκλήρωση όλων των απαραίτητων διαδικασιών σε πλήρη συνεννόηση με τις Υγειονομικές Αρχές, με εργαζόμενους από άλλα καταστήματα της πόλης.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, τα συγκεκριμένα βήματα που ακολουθήθηκαν στο υποκατάστημα του Βόλου ήταν τα παρακάτω:
- Διαγνώσθηκε θετική στον κορωνοϊό εργαζόμενη οπωροπωλείου στις 7 Νοεμβρίου 2020
- Το ανέφερε το πρωί όταν πήγε να αναλάβει βάρδια και αμέσως έκλεισε το κατάστημα στις 11:00
- 11:30 έγινε η απολύμανση
- 14:00 άνοιξε επαναλειτούργησε με εργαζόμενους από άλλα καταστήματα
- Τη Δευτέρα το πρωί (πρέπει να περάσουν τουλάχιστον 3 ημέρες) θα πραγματοποιηθεί τεστ αντιγόνου σε όλους τους εργαζόμενους (46 άτομα) του καταστήματος και όσοι είναι αρνητικοί θα επιστρέψουν στην εργασία τους
Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στα My Market για αυτήν την πρωτοβουλία και ελπίζουμε την ίδια πρακτική να ακολουθήσουν και άλλες επιχειρήσεις όχι μόνο του συγκεκριμένου χώρου, αλλά ευρύτερα όσες λειτουργούν εν μέσω καραντίνας και υποδέχονται καθημερινά πλήθος πελατών.
Πηγή: e-volos.gr