Ρεπορτάζ

Καθορίστηκε η οργάνωση και λειτουργία των καταργούμενων νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου

Mε απόφαση του δημάρχου Ρόδου κ. Αλέξανδρου Κολιάδη καθορίστηκε η οργάνωση και λειτουργία των καταργούμενων Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου και της λυθείσας Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Ρόδου μέχρι την ενσωμάτωση αυτών στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας.
Πιο συγκεκριμένα, αποφασίστηκαν τα ακόλουθα:
Α. Για το καταργηθέν ΝΠΔΔ με την επωνυμία «Δημοτικός Οργανισμός Πολιτισμού Αθλητισμού Ρόδου (ΔΟΠΑΡ)» Οι αρμοδιότητες του ανωτέρω καταργούμενου ΝΠΔΔ του Δήμου μας, όπως αναφέρονται στην συστατική του πράξη (ΦΕΚ 1205/ΤΒ/14-06-2011) και μέχρι τη θέση σε ισχύ του νέου οργανισμού εσωτερικής υπηρεσίας, θα ασκούνται ως εξής:
i) Η άσκηση των αρμοδιοτήτων στους τομείς του αθλητισμού και πολιτισμού που ασκούνταν από τις κάτωθι οργανικές μονάδες του νομικού προσώπου, θα συνεχίσουν να ασκούνται από τις ίδιες οργανικές μονάδες του νομικού προσώπου, ως εξής:
α) Διεύθυνση Δημοτικού Οργανισμού Πολιτισμού Αθλητισμού Ρόδου (ΔΟΠΑΡ), που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω τμήματα και γραφεία:
i. Τμήμα Πολιτιστικών Δραστηριοτήτων
ii. Τμήμα Αθλητικών Δραστηριοτήτων
iii. Τμήμα Διεθνούς Κέντρου Συγγραφέων και Μεταφραστών Ρόδου
iv. Τμήμα Υπηρεσιών Υποστήριξης
Η εν λόγω οργανική μονάδα αναφέρεται στον αντιδήμαρχο Πολιτισμού και Τουρισμού και στον εντεταλμένο σύμβουλο Αθλητισμού, κατά την αρμοδιότητά τους.
ii) Άσκηση αρμοδιοτήτων με τις οργανικές μονάδες του δήμου:
Οι κάτωθι αρμοδιότητες και η άσκηση των σχετικών σκοπών και δράσεων του καταργούμενου νομικού προσώπου του Δήμου, όπως αναφέρονται στη συστατική του πράξη (ΦΕΚ1205 /τ Β’/2011) και τον ΟΕΥ του νομικού προσώπου (ΦΕΚ 3107/TB/9-12-2013), θα ασκούνται από τις αντίστοιχες καθ’ ύλην αρμόδιες οργανικές μονάδες (Τμήματα) των κάτωθι Διευθύνσεων του Δήμου:
α) Οι αρμοδιότητες του αυτοτελούς Γραφείου Προγραμματισμού και Οργάνωσης, του νομικού προσώπου θα ασκούνται, από τη Διεύθυνση Προγραμματισμού και Οργάνωσης του Δήμου.
β) Οι αρμοδιότητες του Αυτοτελούς Γραφείου Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, του νομικού προσώπου θα ασκούνται, από το αυτοτελές Τμήμα Επικοινωνίας, Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων του Δήμου.
γ) Υπηρεσίες λειτουργικής υποστήριξης του ανωτέρω καταργηθέντος νομικού προσώπου και των μονομελών και συλλογικών οργάνων αυτού, με οριζόντιες υποστηρικτικές αρμοδιότητες, ομοειδείς με αντίστοιχες αρμοδιότητες του οικείου Δήμου (εκκαθάριση δαπανών, διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού), θα ασκούνται – μέχρι τη θέση σε ισχύ του νέου οργανισμού εσωτερικής υπηρεσίας -από τις αντίστοιχες καθ’ ύλην αρμόδιες οργανικές μονάδες (Τμήματα) των κάτωθι Διευθύνσεων του Δήμου, στις οποίες θα ανήκουν πλέον τα αντίστοιχα τμήματα και γραφεία του καταργούμενου νομικού προσώπου.
1) Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών
2) Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών
Η κάθε μία οργανική μονάδα του δήμου επεμβαίνει κατά τεκμήριο δικής της αρμοδιότητας, σύμφωνα με τον οικείο ΟΕΥ, στον κύκλο των ανωτέρω αρμοδιοτήτων, σκοπών και δράσεων του καταργηθέντος νομικού προσώπου, όπως περιγράφονται αναλυτικά στο καταστατικό και τον ΟΕΥ του.
Β. Για τη λυθείσα δημοτική επιχείρηση με την επωνυμία «Δημοτική Επιχείρηση
Συγκοινωνιών ΡΟΔΑ»
Οι αρμοδιότητες και η άσκηση των σκοπών και δράσεων της λυθείσας επιχείρησης του Δήμου, «Δημοτική Επιχείρηση Συγκοινωνιών ΡΟΔΑ», όπως αναφέρονται στη συστατική της πράξη (ΦΕΚ 992/26-05-2011/τ.Β.), και μέχρι τη θέση σε ισχύ του νέου οργανισμού εσωτερικής υπηρεσίας, θα ασκούνται ως εξής:
i) Η άσκηση των αρμοδιοτήτων στους τομείς της συγκοινωνίας, της συντήρησης και λειτουργίας συγκοινωνιακών μέσων, του προγραμματισμού και οργάνωσης που ασκούνταν από τις κάτωθι οργανικές μονάδες της Δημοτικής Επιχείρησης, θα συνεχίσουν να ασκούνται από τις ίδιες οργανικές μονάδες της Δημοτικής Επιχείρησης, ως εξής:
α) Διεύθυνση Δημοτικής Επιχείρησης Συγκοινωνιών ΡΟΔΑ, που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω τμήματα και γραφεία:
i. Τμήμα Συγκοινωνίας (α. Γραφείο Συντονισμού & Προγραμματισμού Δρομολογίων β.Γραφείο Ελέγχου Είσπραξης Αντιτίμου Εισιτηρίων).
ii. Τμήμα Συντήρησης και Λειτουργίας Συγκοινωνιακών Μέσων (α. Γραφείο Επισκευής & Συντήρησης Οχημάτων β. Γραφείο Εφοδιασμού Οχημάτων-Καθαριότητας-Φύλαξης).
iii. Αυτοτελές Γραφείο Προγραμματισμού & Οργάνωσης.
iv. Γραφείο Ταμείου & Διαχείρισης Εισιτηρίων (σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου).
v. Γραφείο Περιουσιακών Στοιχείων-Αποθήκης-Διαχείρισης-Υλικών & Προμηθειών (σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου).
Η εν λόγω οργανική μονάδα αναφέρεται στον εντεταλμένο σύμβουλο Συγκοινωνίας, Τροχαίου Υλικού και Κινητής Περιουσίας.
ii) Άσκηση αρμοδιοτήτων με τις οργανικές μονάδες του δήμου:
Οι κάτωθι αρμοδιότητες και η άσκηση των σχετικών σκοπών και δράσεων της λυθείσας επιχείρησης του Δήμου, «Δημοτική Επιχείρηση Συγκοινωνιών ΡΟΔΑ», όπως αναφέρονται στη συστατική της πράξη (ΦΕΚ 992/26-05-2011/τ.Β.), και μέχρι τη θέση σε ισχύ του νέου οργανισμού εσωτερικής υπηρεσίας, θα ασκούνται από τις αντίστοιχες καθ’ ύλην αρμόδιες οργανικές μονάδες (Τμήματα) των κάτωθι Διευθύνσεων του Δήμου:
α) Οι αρμοδιότητες του αυτοτελούς Γραφείου Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων, της
λυθείσας επιχείρησης θα ασκούνται, από το αυτοτελές Τμήμα Επικοινωνίας, Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων του Δήμου.
β) Οι αρμοδιότητες του Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας-Αλληλεγγύης & Πολιτισμού, της λυθείσας επιχείρησης θα ασκούνται από τις αντίστοιχες καθ’ ύλην αρμόδιες οργανικές μονάδες (Τμήματα) των κάτωθι Διευθύνσεων του Δήμου:
1) Διεύθυνση Κοινωνικής Πολιτικής και Υγείας.
2) Διεύθυνση Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Τμήμα Πολιτισμού.
γ) Υπηρεσίες λειτουργικής υποστήριξης της ανωτέρω λυθείσας επιχείρησης και των μονομελών και συλλογικών οργάνων αυτού, με οριζόντιες υποστηρικτικές αρμοδιότητες, ομοειδείς με αντίστοιχες αρμοδιότητες του οικείου Δήμου (εκκαθάριση δαπανών, διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού), θα ασκούνται – μέχρι τη θέση σε ισχύ του νέου οργανισμού εσωτερικής υπηρεσίας- από τις αντίστοιχες καθ’ ύλην αρμόδιες οργανικές μονάδες (Τμήματα) των κάτωθι Διευθύνσεων του Δήμου, στις οποίες θα ανήκουν πλέον τα αντίστοιχα τμήματα και γραφεία της λυθείσας επιχείρησης.
1) Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών
2) Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών
Η κάθε μία οργανική μονάδα του δήμου επεμβαίνει κατά τεκμήριο δικής της αρμοδιότητας, σύμφωνα με τον οικείο ΟΕΥ, στον κύκλο των ανωτέρω αρμοδιοτήτων, σκοπών και δράσεων της λυθείσας δημοτικής επιχείρησης, όπως περιγράφονται αναλυτικά στο καταστατικό και τον κανονισμό εσωτερικών υπηρεσιών της.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου