Πραγματοποιήθηκε στο 2ο πειραματικό Γυμνάσιο Ρόδου μια πρωτοποριακή δράση στο πλαίσιο της παγκόσμιας ημέρας της γυναίκας με σκοπό την ευαισθητοποίηση των μαθητών πάνω στις εμφύλιες ανισότητες που εγγράφονται στις καθημερινές πρακτικές και τις κοινωνικές συμβάσεις. Το θεατρικό δρώμενο, στην τεχνική του θεάτρου φορουμ παρακολούθησαν τμηματικά όλοι οι μαθητες του σχολείου και αλληλεπίδρασαν με τα τεκταινόμενα. Το θεατρικό αυτό είδος επινοήθηκε από τον Αugusto Boal στη Βραζιλία με σκοπό την αφύπνιση των καταπιεσμενων μέσα από τη συμμετοχή τους ως θεατών, στην επίλυση των προβληματικών καταστάσεων που λαμβάνουν χώρα στα αυτοσχέδια αυτά θεατρικά που προορίζονται για παραστάσεις σε δημόσιους χώρους. Στο συγκεκριμένο δρώμενο σκοπός ήταν να καταστεί συνειδητό το γεγονός ότι οι στάσεις και οι επιλογές μας καθορίζουν τη ζωή μας και να καταδειχθεί η συγκαλυμμένη καταπίεση που υυφίστανται οι γυναίκες μέσα από τη διαπαιδαγώγηση αρχικά και σε όλη τη διάρκεια της ζωής τους.. Η δράση συντονίστηκε από τις εκπαιδευτικούς Μούρα Χριστίνα και Βλάχου Όλγα, με την υποστήριξη της συμβούλου φιλολόγων και υπεύθυνης επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησηςτου σχολείου, Μουλά Ευαγγελιας, που είχε συγγράψει το σεναριο. Συμμετείχαν οι μαθητές: Ασία Πεμπε, Μάξιμος Κακύρης, Τσαμπίκα Ορφανίση, Παναγιώτης Σαρακοστινος, Ραφαέλα Πεμπε, Ρένος Νικολίτσης, Νικολέτα Καλαεντζή και Παναγιώτα Πίππα. Η δράση έγινε υποδεκτή από τους-τις μαθητές-τριες με ενθουσιασμό.
https://www.dimokratiki.gr/09-03-2023/2o-peiramatiko-gymnasio-rodoy-protoporiaki-drasi-sto-plaisio-tis-pagkosmias-imeras-tis-gynaikas/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.