Αποστασιοποιημένος κατά το δυνατόν από τα συναισθήματα θλίψης, θυμού, απογοήτευσης για ότι συνέβη στα ΤΕΜΠΗ και με την όσο το δυνατόν αντικειμενικότητα, θα προσπαθήσω να προσεγγίσω το πρόβλημα.
Ο θάνατος τόσων νέων ανθρώπων, οι οποίοι επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν για την μετακίνηση τους, ένα Δημόσιο κατ όνομα Μέσο μεταφοράς, δεν είναι δυνατόν να έχει άλλο χαρακτηρισμό, εκτός από αυτόν της εγκληματικής ενέργειας.
Πόση σημασία θα έχει για τα θύματα και τους γονείς των θυμάτων, η τιμωρία των δήθεν υπευθύνων, οι οποίοι δστυχώς ονοματίσθηκαν, πριν από την όποια έρευνα, χωρίς να αναζητηθούν τα αίτια και τα αιτιατά των παθογενειών, που μαστίζουν το όλο σύστημα λειτουργίας των ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ.
-Ποια είναι η δομη του ΦΟΡΕΑ, που έχει την ευθύνη λειτουργίας των σιδηροδρόμων;
Η απάντηση εκπλήττει, δεν υπάρχει κανένας υπεύθυνος, γιατι η ευθύνη είναι τεμαχισμένη σε τρείς σχεδόν ανεξάρτητους φορείς.
Ο πολυτεμαχισμός της ευθύνης, δεν ήταν ούτε Στρατηγική ούτε πολιτική επιλογή, ήταν εκτέλεση εντολής των Οργάνων και Αξιωματούχων της ΕΕ, την εποχή των ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ.
Θα φέρω στη μνήμη την δήλωση του Πωλ Τόμσεν, εκείνου του αυστηρού και μισέλληνα γραφειοκράτη των Βρυξελλών, όταν συζητήθηκε το έλλειμα του ΟΣΕ.
-Να κλείσει, απάντησε, αντί για κλείσιμο όμως, πράγμα το οποίο ήταν αδύνατο να συμβεί, βρέθηκε άμεσα η θεοποιημένη λύση της ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ.
Η Ιδιωτικοποίηση των πάντων και δή των ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΑΓΑΘΩΝ και πλουτοπαραγωγικών πηγών της χώρας, ήταν η θεραπεία πάσας νόσου και πάσας μαλακίας.
Δεν αντιτίθεται κανένας στην Επιχειρηματική Ιδιωτική πρωτοβουλία, μπαίνουν όμως πολύ σοβαρά θέματα και προβλήματα, όταν εκχωρούνται Δημόσια Αγαθά και Υπηρεσίες Δημοσίου Συμφέροντος σε Εταιρείες, Ιδιώτες ή τραστ αλλοδαπών συμφερόντων.
Δεν νοείται η Ιδιωτικοποίηση του ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΥΓΕΙΑΣ, ΤΗΣ ΠΑΔΕΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ, ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΤΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ( ξηράς, θαλάσσης και Αέρος).
Αντικειμενικός στόχος του όποιου Ιδιώτη Επιχειρηματία, που του εκχωρείται η εκμετάλλευση του όποιου ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΑΓΑΘΟΥ, είναι το ΚΕΡΔΟΣ και όχι η Ασφάλεια των χρηστών.
Σε όλες τις περιπτώσεις ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΙΗΣΕΩΝ Δημοσίων Αγαθών και Υπηρεσιών, θρηνούμε θύματα καθημερινά.
Θύματα αισχρής εκμετάλλευσης, με αποτελέσματα αρνητικά για την Υγεία των πολιτών και την διατήρηση ενός ανεκτού επιπέδου διαβίωσης.
Τηλεπικοινωνίες, Ενέργεια, Θαλάσιες μεταφορές, Αεροδρόμια, Τράπεζες, Αυτοκινητόδρομοι και εν μέρει Παιδεία, Υγεία, Ασφαλιστικό Σύστημα εκχωρήθηκαν αντί πινακίου φακής, σε δήθεν ξένους επενδυτές.
Δεν υπάρχει καμία εκχώρηση που να μην είναι όχι μόνο χαριστική αλλά Αποικιοκρατική.
Είναι ώρα να δοθούν ειλικρινείς απαντήσεις, σε τι οφελήθηκε ο Έλληνας πολίτης, κάποιοι ίσως ισχυριστούν ότι ενισχύθηκε η Οικονομία και ότι η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, εξυπηρετεί τον πολίτη στην καθημερινότητα του.
Άλλο όμως η Δημοσιονομική Οικονομία και άλλο η μικροοικονομία, η οικονομία της παραγωγής και της κατανάλωσης, η οποία πάει κατά διαβόλου.
Αποτέλεσμα για τού τι προωθήθηκε σε αυτόν τον τομέα, είναι η τραγωδία των ΤΕΜΠΩΝ.
ΝΑΙ, μεγενθύνθηκε το εύρος των Ηλεκτρονικών εξυπηρετήσεων, αυτό όμως έγινε μόνο για την διευκόλυνση των εισπρακτικών μηχανισμών, Δημοσίου και Τραπεζών και για τον έλεγχο των περιουσιακών στοιχείων των πολιτών.
Θα είμαι προσωπικά ευτυχής γιατί θα μπορώ να έχω στο κινητό μου την ταυτότητα μου, έστω και αν δεν έχω καμιά ασφάλεια στις μετακινήσεις μου και δεν μου είναι προσιτά τα ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΓΑΘΑ.
Με αποφάσεις και εντολές του κ. Πρωθυπουργου στη Δικαιοσύνη διευρύνθηκε ο χρόνος εξέτασης των συνθηκών που προκάλεσαν το δυστύχημα των ΤΕΜΠΩΝ και με περισσή γενναιότητα, ανέλαβε την πολιτική ευθύνη όχι μόνο για τον εαυτό του και την Κυβέρνηση του, αλλά για όσους Κυβέρνησαν την χώρα μέχρι τώρα.
Χαίρομαι ιδιαίτερα για την κίνηση του κ. Πρωθυπουργού.
Επιτέλους αθωώνει τον ΤΡΙΚΟΥΠΗ γιατί αυτός είναι υπεύθυνος, αυτός πήρε την απόφαση να αποκτήσει η ΕΛΛΑΔΑ σιδηροδρομικό δίκτυο.
Χωρίς σιδηροδρομικό δίκτυο και βαγόνια δεν θα είχαμε δυστυχήματα.
Παρασκευάς Γιάννης
Ρόδος, 8/3/2023