Συγκρατημένη αισιοδοξία για την πορεία της τουριστικής σεζόν –παρά τα πολύ ενθαρρυντικά μηνύματα μέχρι στιγμής- εξέφρασε χτες με δηλώσεις της στους δημοσιογράφους, η αντιδήμαρχος Τουρισμού κα Μαρίζα Χατζηλαζάρου.
«Το 2017 ξεκίνησε αρκετά δυναμικά. Αυτό καταγράφτηκε από τον Μάρτιο με απ’ ευθείας πτήσεις τσάρτερ και από αγορές, όπως το Ισραήλ αλλά και με διάφορες διοργανώσεις που έγιναν και με την στήριξη της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου (μαραθώνιος, ποδηλατικοί αγώνες κ.λπ.), παράλληλα με αρκετές προσεγγίσεις κρουαζιεροπλοίων. Για τον Απρίλιο καταγράφτηκε αύξηση γύρω στο 30-35% ενώ ο Μάιος βαίνει με μειούμενα νούμερα, κάτι που το θεωρούμε φυσιολογικό διότι πάντα μετά το Πάσχα είναι γεγονός πως σημειώνεται μια κάμψη στο τουριστικό ρεύμα. Παρ’ όλα αυτά πάμε καλά κι επειδή είμαστε σε θέση να κάνουμε αρκετές θεματικές δράσεις, θεωρώ πως ο Ιούνιος θα παρουσιάσει αύξηση. Ήδη πολλά ξενοδοχεία είναι γεμάτα και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η φετινή τουριστική σεζόν θα εξελιχθεί πολύ καλά –στο σύνολό της. Θεωρώ ότι πρέπει να βρισκόμαστε πάντα σε εγρήγορση γιατί πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη και τις γεωπολιτικές εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή» δήλωσε η αντ/ρχος, διαβεβαιώνοντας πως γίνονται από την Διεύθυνση Τουρισμού αρκετές κινήσεις στην διαφήμιση και προβολή.
«Στόχος μας είναι να προσεγγίσουμε νέες αγορές κυρίως με πελάτες υψηλής εισοδηματικής στάθμης. Να τονίσω πως βρίσκονται σε εξέλιξη οι φιλοξενίες ξένων δημοσιογράφων και μίντια από περιοδικά και τηλεοπτικά κανάλια, ενώ προγραμματίζουμε να κάνουμε επαφές και με το Ντουμπάι. Την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να έρθει στην Ρόδο ένα τηλεοπτικό συνεργείο από την Ρωσία, με την στήριξη του ΕΟΤ Μόσχας. Αυτό θα βοηθήσει στην προβολή του νησιού μας αφού θα εστιάσει στις ομορφιές της Ρόδου», ανέφερε η αντιδήμαρχος.
Η κα Χατζηλαζάρου δήλωσε πως η Διεύθυνση Τουρισμού του δήμου Ρόδου είναι ανοιχτή σε προτάσεις για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου που παραμένει πάντα ένα ζητούμενο, αλλά και στο άνοιγμα των νέων αγορών όπου θα προβληθεί η Ρόδος μέσα από στοχευμένο πρόγραμμα.
Επίσης ανέφερε πως ο τουριστικός οδηγός που είχε παρουσιάσει η Διεύθυνση Τουρισμού, θα μεταφραστεί σε 13 συνολικά γλώσσες –μια διαδικασία η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη.
Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με τις προσπάθειες για την προώθηση του χειμερινού τουρισμού, η αντιδήμαρχος υπογράμμισε πως «σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και με το υπουργείο Τουρισμού, θα προσπαθήσουμε να κάνουμε επαφές με αεροπορικές εταιρείες που θα εκτελούν δρομολόγια πριν την έναρξη της κάθε σεζόν και μετά το τέλος της. Πάντως ανάλογες προσπάθειες γίνονται και στον τομέα της κρουαζιέρας καθώς ο προγραμματισμός γίνεται από φέτος για το 2019. Μετά την πρόσφατη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στην Βουλή μαζί με άλλα νησιά, υπογραμμίστηκε η ανάγκη δημιουργίας ‘κλάστερ’ νησιών με κοινή προώθηση και προβολή μέσα από προγράμματα που ζητούν οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της κρουαζιέρας, εκτελώντας ‘κυκλικές’ διαδρομές και ταξίδια. Εκτιμώ ότι αυτό θα δώσει μια διαφορετική δυναμική στην κρουαζιέρα και θα αυξήσει τις προσεγγίσεις στα νησιά μας».
Επιπροσθέτως, η αντιδήμαρχος Τουρισμού ανέφερε πως η αγορά του Ντουμπάι είναι πολύ σημαντική για την Ρόδο κι έχει πολλές προοπτικές, καθώς η αεροπορική εταιρεία ‘Emirates’ προγραμματίζει την έναρξη πτήσεων προς Ρόδο και Θεσσαλονίκη (πέρα από την Αθήνα) που θα δώσουν μια διαφορετική δυναμική στην δική μας περιοχή.
Κληθείσα να σχολιάσει τα αποτελέσματα των προσπαθειών για την βελτίωση και αύξηση του μαθητικού τουρισμού στο νησί μας, η κα Χατζηλαζάρου, τόνισε τα εξής: «Φέτος ήρθαν στην Ρόδο περίπου 1.300 μαθητές –κυρίως από σχολεία της Βόρειας Ελλάδας. Σίγουρα δεν είναι τα νούμερα που θα θέλαμε, αλλά νομίζω ότι έχει να κάνει γενικότερα και με άλλες παραμέτρους. Πέραν των υποδομών, θα πρέπει να γίνουν προσπάθειες προβολής και προώθησης της Ρόδου ως προορισμός διακοπών (για τις πενταήμερες εκδρομές των μαθητών) με διαφήμιση μέσω του υπουργείου Παιδείας και του υπουργείου Τουρισμού, προσκαλώντας τους να προτιμήσουν το νησί μας. Επίσης, θα πρέπει να γίνει μια πιο συστηματική συνεργασία με τους επιχειρηματίες που έχουν να κάνουν με την διαμονή, με την διασκέδαση κ.λπ. των μαθητών και ίσως με κάποιες εκδρομές και δράσεις, προκειμένου να ανανεώσουμε τις προσφερόμενες υπηρεσίες μας και να επανέλθουμε στα επίπεδα παλαιοτέρων ετών με την Ρόδο να πρωτοστατεί στις προτιμήσεις των μαθητών για τις εκδρομές τους. Υπάρχουν, βέβαια, ακόμη κάποιες παθογένειες αλλά θέλει μια πιο δυναμική προσπάθεια για να μας εμπιστευτούν ξανά. Μην ξεχνάτε ότι και ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος, καθώς με τα ίδια πακέτα και χρήματα μπορούν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό. Εάν ‘πριμοδοτηθεί’ η Ρόδος ως προορισμός θα λειτουργήσει πολύ θετικά».
https://www.dimokratiki.gr/09-06-2017/fetini-touristiki-sezon-tha-exelichthi-poly-kala/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.