Σε 25 εκατ. ευρώ υπολογίζει η TUI τη ζημιά που υπέστη από τις επιπτώσεις της πυρκαγιάς στη Ρόδο, καθώς περίπου 8.000 πελάτες της στα νότια του νησιού αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τα ξενοδοχεία τους.
Η TUI, όπως τονίζεται στον απολογισμό του τρίτου οικονομικού τριμήνου ( Απρίλιο έως Ιούνιο του 2023), φρόντισε πλήρως τους πελάτες της τόσο σε ό,τι χρειάστηκαν επί τόπου όσο και με πρόσθετες πτήσεις επιστροφής.
Ο τουρ οπερέιτορ υπογραμμίζει ότι το πακέτο διακοπών που κλείνει ο πελάτης με τον ταξιδιωτικό πράκτορα προσφέρει μεγάλα πλεονεκτήματα και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση σε εξαιρετικές καταστάσεις. Αυτό αποδείχθηκε για άλλη μια φορά με την κατάσταση που δημιουργήθηκε στη Ρόδο εξαιτίας της πυρκαγιάς.
“Τα μέτρα που ελήφθησαν στη Ρόδο έχουν δημοσιονομικό αντίκτυπο που θα αποτυπωθεί στα αποτελέσματα για ολόκληρο το (οικονομικό) έτος. Θα υπάρξουν κόστη για ακυρώσεις και απώλεια επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, αποζημίωση πελατών και πτήσεις επαναπατρισμού – ο Όμιλος αναμένει ότι αυτά θα είναι περίπου 25 εκατομμύρια ευρώ”, τονίζεται στην απολογιστική έκθεση του γ ΄τριμήνου, προσθέτοντας:
“Ο προορισμός Ρόδος αντιπροσωπεύει περίπου το 5% του καλοκαιρινού προγράμματος του Ομίλου TUI. Το 80% των επισκεπτών της TUI περνούν τις διακοπές τους στο βόρειο τμήμα του νησιού, που δεν επηρεάστηκε σε καμία στιγμή από τις πυρκαγιές. Με την ανάπτυξη μιας ευρύτερης καιγια όλο το χρόνο γκάμας προϊόντων και υπηρεσιών ήδη σε εξέλιξη, η TUI θα μειώσει τον αντίκτυπο παρόμοιων εκδηλώσεων σε μεγαλύτερο βαθμό στο μέλλον”.
Πηγή tornosnews.gr