Τα Εκπαιδευτήρια «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ» και το «ΡΟΔΙΩΝ ωδείον» απευθύνουν ανοιχτή πρόσκληση συμμετοχής νέων μελών στην παιδική & εφηβική χορωδία «Αρίων».
Οι συναντήσεις (πρόβες) θα πραγματοποιούνται κάθε Παρασκευή 6.30μμ-7.30μμ
στο εργαστήρι μουσικής «L.v.Beethoven» των Εκπαιδευτηρίων.
Υπεύθυνη διδασκαλίας: Αφροδίτη Παπαχριστοδούλου
Η συμμετοχή παιδιών και εφήβων στην χορωδιακή τέχνη παίζει καταλυτικό ρόλο τόσο στην ψυχοσωματική τους εξέλιξη, όσο και στην ομαλή κοινωνικοποίησή τους.
Αρχικά, καλλιεργείται το πνεύμα της αλληλεγγύης, της ομαδικότητας και της υπευθυνότητας.
Τα παιδιά μέσα από την χορωδία συνυπάρχουν, θέτοντας έναν κοινό στόχο, μαθαίνοντας έτσι να είναι υπεύθυνα μέλη μιας ομάδας. Επιπροσθέτως, το χορωδιακό τραγούδι λειτουργεί ως αρωγός στην προσπάθεια των παιδιών να εκδηλώσουν δημιουργικά την ανάγκη τους για έκφραση, αλλά και για εκτόνωση, αποκομίζοντας έτσι ηρεμία και ψυχική ισορροπία.
Αναμφίβολα υπάρχουν και παιδαγωγικά οφέλη από την συμμετοχή σε χορωδία:
Βοηθάει να αναπτύξουν την μουσικότητά τους, δηλαδή την έμφυτη τάση που έχουν προς τη μελωδία και το ρυθμό, αλλά και το καλλιτεχνικό τους αισθητήριο, τις ρυθμικές τους δυνατότητες, το σωματικό τους συντονισμό και τον αυτοέλεγχο.
Συμμετέχοντας σε μία χορωδία τα παιδιά ενισχύουν το ανοσοποιητικό τους σύστημα, με αποτέλεσμα να αποβάλλουν το στρες. Έτσι, η χορωδιακή τέχνη βελτιώνει την ψυχική διάθεση, υποστηρίζουν Βρετανοί Ερευνητές. Οι ερευνητές τόνισαν ότι υπάρχουν άνθρωποι που οι ζωές τους μεταμορφώθηκαν μετά την απόφασή τους να γίνουν μέλη μιας χορωδίας.
«Ο ρόλος μιας παιδικής χορωδίας δεν είναι απλά ψυχαγωγικός, αλλά πολύ πιο σπουδαίος.
Είναι μορφωτικός, παιδαγωγικός, κοινωνικός. Παράλληλα, δηλαδή με τη μουσική καλλιέργεια και ευχαρίστηση που προσφέρει στα παιδιά, συμβάλλει ουσιαστικά στη διαμόρφωση του χαρακτήρα τους».
*Δωρεάν συμμετοχή στην Χορωδία, για παιδιά & εφήβους από 8-18 ετών.
**ηλεκτρονική φόρμα συμμετοχής: https://forms.office.com/r/7CbQMAYNFg
Σας περιμένουμε!
Με μουσικούς χαιρετισμούς,
Γιώργος Ξανθόπουλος
Καλλιτεχνικός Διευθυντής «ΡΟΔΙΩΝ ωδείον»