Την προκήρυξη ενός διεθνούς ηλεκτρονικού διαγωνισμού με κριτήριο την συμφερότερη από οικονομικής και τεχνικής απόψεως προσφορά για την ανάθεση των έργων της αποκομιδής – μεταφοράς και διαχείρισης αποβλήτων, την σάρωση (μηχανική και χειρονακτική), την χορτοκοπή – κλαδοκοπή (μηχανική και χειρονακτική), την αποκομιδή και διαχείριση των δημοτικών αποβλήτων συσκευασίας, τον οδοκαθαρισμό αλλά και το πράσινο, σε ιδιωτική εταιρεία, προγραμματίζει άμεσα ο Δήμος Ρόδου.
Το πολυσέλιδο σχέδιο του διαγωνισμού «μαμούθ» που αποσκοπεί να βελτιώσει συνολικά την καθαριότητα και την εικόνα του νησιού, επεξεργάζεται προσωπικά ο δήμαρχος Ρόδου κ. Αντώνης Καμπουράκης, με επιτελείς της Διεύθυνσης Καθαριότητας του Δήμου Ρόδου και συνεργάτες του.
Εχει θέσει ως στόχο του, μέσω της νέας διαδικασίας και την μείωση του τέλους καθαριότητας που επιβαρύνει τους πολίτες.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η διάρκεια της νέας σύμβασης που θα υπογραφεί θα είναι 4 έτη ενώ μελετάται το ενδεχόμενο να μην προβλεφθεί δικαίωμα προαίρεσης.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι το κόστος της νέας υπηρεσιάς θα προϋπολογιστεί από 8 έως 10 εκατ. ευρώ ανά έτος.
Θυμίζουμε ακόμη ότι με την με αριθμό πρωτοκόλλου 2/99330 από 23/11/2016 διακήρυξη ο Δήμος Ρόδου προκήρυξε ανοικτό διεθνή διαγωνισμό με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά, με βάση την βέλτιστη σχέση ποιότητας – τιμής, για την επιλογή παρόχου των υπηρεσιών με τίτλο “Αποκομιδή – μεταφορά και διαχείριση ΑΣΑ, σάρωση (μηχανική και χειρονακτική), χορτοκοπή – κλαδοκοπή (μηχανική και χειρονακτική) καθώς και αποκομιδή και διαχείριση δημοτικών αποβλήτων συσκευασίας του Δήμου Ρόδου” συνολικού προϋπολογισμού (περιλαμβανομένου Φ.Π.Α.) 12.629.725,81€ και με δικαίωμα προαίρεσης 16.839.634,41€.
Ακολούθως υπεγράφη συμπληρωματική σύμβαση με την ίδια εταιρεία, έναντι 1.243.752,41 ευρώ πλέον Φ.Π.Α 24% για 2 έτη ή 1.865.628,61 ευρώ πλέον Φ.Π.Α 24% για 2 έτη και 1 έτος δικαίωμα προαίρεσης (στην περίπτωση κατά την οποία ενεργοποιηθεί το δικαίωμα προαίρεσης), που αντιστοιχεί σε ποσοστό 12,99% ή 14,61% του αρχικού συμβατικού προϋπολογισμού των υπηρεσιών.
Οι προκηρυχθείσες υπηρεσίες περιληπτικά περιλαμβάνουν, συλλογή και μεταφορά Αστικών Στερεών Αποβλήτων (Αποκομιδή Αστικών Στερεών Αποβλήτων και Αποκομιδή και Μεταφορά Αστικών Στερεών Αποβλήτων με Χρήση PressContainer), μεταφορά Αστικών Στερεών Αποβλήτων, αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων, μηχανοκίνητο καθαρισμό κοινοχρήστων χώρων, χειρονακτικό καθαρισμό κοινοχρήστων χώρων – αποψιλώσεις, αποκομιδή Επιστήλιων Καλαθιών, μηχανική Χορτοκοπή – Κλαδοκοπή (φυτικά υπολείμματα), διαχείριση Δημοτικών Αποβλήτων Συσκευασίας, με πρόβλεψη εκτέλεσης από τον ανάδοχο τμήματος 40% κατ’ ελάχιστον και 50% κατά μέγιστο όριο του συνολικού έργου της καθημερινής διαχείρισης στερεών μη επικινδύνων αποβλήτων και ανακυκλώσιμων υλικών και της καθαριότητας των οδών και κοινόχρηστων χώρων.
Χώρος συμβατικής εργασίας και άμεσης παροχής εργασιών του ανάδοχου ορίσθηκαν οι Δημοτικές Ενότητες του Δήμου Ρόδου, Καλλιθέας, Αρχαγγέλου, Αφάντου, Λίνδου, Νότιας Ρόδου, Ιαλυσού, Πεταλούδων, Καμείρου και Αταβύρου.