Εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στο ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, παραχώρησε ο δήμαρχος Ρόδου κ. Αντώνης Καμπουράκης, με την ευκαιρία της ανάδειξης της Ρόδου σε κορυφαίο βιώσιμο τουριστικό προορισμό παγκοσμίως, με την υπογραφή της συμφωνίας Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και TUI.
Ο δήμαρχος Ρόδου, επιλέγοντας ως “κάδρο” της συνέντευξης, την ιστορική φωτογραφία της 31ης Μαρτίου 1947, με τον τότε δήμαρχο, αείμνηστο, Γαβριήλ Χαρίτο, γονυκλινή με δάκρυα στα μάτια, να παρακολουθεί την πρώτη έπαρση της γαλανόλευκης σημαίας, μετά από 638 χρόνια σκλαβιάς, εμφατικά τονίζει ότι η κρίση που βιώνουμε είναι μια μεγάλη ευκαιρία και η μετά covid εποχή, θα έχει άλλα δεδομένα, με κυρίαρχο τον σεβασμό του επισκέπτη στο Περιβάλλον.
Όπως λέει ο κ. Καμπουράκης, το “πιο μεγάλο χαμόγελο του ελληνικού Τουρισμού, η Ρόδος μας” θα αποτελέσει παγκόσμιο παράδειγμα, προς όφελος της κοινωνίας και των επισκεπτών. Ο δήμαρχος Ρόδου εξηγεί ότι ήδη ο προορισμός εφαρμόζει στρατηγικές αειφορίας και προβολής στο εξωτερικό, καθώς όπως λέει χαρακτηριστικά “…δεν είμαι οπαδός της τύχης, η ατυχία βέβαια υπάρχει, αλλά την τύχη την χτίζεις μόνος σου. Δεν πιστεύω ότι τα καλά έρχονται, θα πρέπει εμείς να πάμε να τα “φέρουμε”, με τις κατάλληλες στρατηγικές κινήσεις”. Μάλιστα και ως πρόεδρος της ΠΕΔ αναφέρεται και στα παραδείγματα της Αστυπάλαιας, αλλά και της Χάλκης. Συμπληρώνει δε ότι η ταυτότητα της Ρόδου προσφέρεται για δράσεις καινοτομίας και πρωτοπορίας, καθώς αποτελεί τον πρώτο τουριστικό προορισμό της χώρας.
Ειδική αναφορά κάνει ο κ. Καμπουράκης στο θέμα των απορριμμάτων και της καθαριότητας, σημειώνοντας ότι “έστω και καθυστερημένα εναρμονιζόμαστε με τα ευρωπαϊκά δεδομένα”, παραδεχόμενος ωστόσο ότι “απέχουμε αρκετά από αυτό που επιθυμούμε”. Υπόσχεται δε ότι οι ρυθμοί θα επιταχυνθούν, καθώς ο πολίτης και ο επισκέπτης έχουν απαιτήσεις, ώστε η Ρόδος να αποκτήσει την λάμψη που της αξίζει.
Ακόμη αναδεικνύει την Εκπαίδευση ως μείζονα προτεραιότητα, ειδικά στην σημερινή εποχή, για να “διασφαλίσουμε το ψωμί μας” όπως λέει, ενώ προτεραιοποιεί ως κορυφαίες δράσεις την ανακαίνιση του Εθνικού Θεάτρου, την αστική ανάπλαση της Ρόδου που θα δώσει θαλασσινό μέτωπο στο νησί, για το οποίο ανακοινώσεις θα γίνουν άμεσα, η μαρίνα στο Μανδράκι και η αξιοποίηση εκτάσεων του ΤΑΙΠΕΔ, με κύριο στόχο την αναβάθμιση του νησιού.
Και βέβαια δεν παραλείπει να αναφερθεί στην προ των πυλών τουριστική περίοδο του 2022, λέγοντας: “Δεν πνιγήκαμε το 2020 και το 2021, που δουλέψαμε από τον Ιούλιο. Σήμερα είναι η πρώτη φορά που μιλάμε για ικανοποιητικά μεγέθη. Από τα 2 αυτά χρόνια της καταστροφής θα βγούμε πιο ώριμοι και δυνατοί και το τουριστικό εισόδημα να διαχέεται περισσότερο. Οι υπηρεσίες που προσφέρουμε πρέπει να κερδίζουν τον πελάτη, με υψηλό value for money”. Τονίζει ότι σήμερα υπάρχουν οι προϋποθέσεις για επιμήκυνση της περιόδου, την οποία χρειάζονται επειγόντως οι τουριστικές επιχειρήσεις, αλλά και για να αποφευχθεί ο “συνωστισμός” του Αυγούστου, ενώ σημειώνει ότι θα πρέπει να παραμείνουμε πειθαρχημένοι για να μην υπάρξουν “πισωγυρίσματα” στο θέμα του Covid. Δηλώνει δε -βάσει στοιχείων και μηνυμάτων- αισιόδοξος τόσο για την εξέλιξη της πανδημίας, όσο και για την πορεία του Τουρισμού.
Και καταλήγει: “Η Ρόδος μας θα κερδίσει τον πελάτη”.
Δείτε την αποκλειστική συνέντευξη του δημάρχου Ρόδου κ. Αντώνη Καμπουράκη
Πηγή money-tourism.gr