Από το Τμήμα Αξιοποίησης–Διαχείρισης Ακίνητης Περιουσίας & Κτηματολογίου του Δήμου Ρόδου υπενθυμίζονται τα εξής:
Δεδομένου ότι μέχρι σήμερα, παρά τις προσπάθειες που καταβλήθηκαν, δεν υλοποιήθηκε νομοθετική ρύθμιση για τις ληγμένες επαγγελματικές μισθώσεις δημοτικών ακινήτων, η κατάσταση οδηγείται στην ανάγκη τακτοποίησης του θέματος σύμφωνα με όσα προβλέπει η κείμενη νομοθεσία για τις παρατάσεις μισθώσεων ακινήτων του Δημοσίου, Ο.Τ.Α και Ν.Π.Δ.Δ.
Κατόπιν αυτού προκειμένου σχετικά αιτήματα να εξετασθούν ενιαία από το Δημοτικό Συμβούλιο σε προσεχή συνεδρίασή του, δίνεται η δυνατότητα σε κάθε ενδιαφερόμενο μισθωτή να υποβάλει μέχρι την 21/03/2014 αίτηση παράτασης μισθώσεως, εφόσον αυτή αφορά ακίνητα που στεγάζουν τουριστικές επιχειρήσεις, υπαγόμενες στο Π.Δ. 34/1995.
Οι αιτήσεις πρέπει να συνοδεύονται από αποδεικτικά του τουριστικού χαρακτήρα της επιχείρησης και από φορολογική και δημοτική ενημερότητα των αιτούντων (φυσικών και νομικών προσώπων).
Η τελική υπογραφή των συμβάσεων με το Δήμο Ρόδου θα γίνει με την προϋπόθεση της πλήρους νομιμότητας των καταστημάτων (εσωτερικά, όψεις, περιβάλλων χώρος – κοινόχρηστος χώρος) η οποία θα πιστοποιείται από τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Η παρούσα ανακοίνωση ή η παραλαβή των αιτήσεων δεν δημιουργεί κανένα μισθωτικό δικαίωμα ή υποχρέωση στον Δήμο.
Η κατάθεση των αιτήσεων και των αντίστοιχων δικαιολογητικών γίνεται στο Γραφείο Πρωτοκόλλου με προορισμό τη Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών, Τμήμα Αξιοποίησης – Διαχείρισης Ακίνητης Περιουσίας & Κτηματολογίου, Νέα Αγορά Α’ Όροφος αρ. 28, τηλ. : 2241024008.