Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού μετέχει δυναμικά και πραγματοποιεί καμπάνιες στις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές πλατφόρμες του κόσμου, έχοντας ως γνώμονα την προσέγγιση του υποψηφίου ταξιδιώτη μέσα από τα ηλεκτρονικά εργαλεία, που ο ίδιος χρησιμοποιεί για να σχεδιάσει τις διακοπές του. H Ελλάδα κατέκτησε την πρώτη θέση στο διαγωνισμό της Expedia Media Solutions’ 2014 EMEA για την «Καμπάνια Προορισμού της Χρονιάς» ,υπό τον τίτλο: «What’s your pleasure?». Η καμπάνια «έτρεξε» από 24 Μαρτίου έως 24 Σεπτεμβρίου 2014 σε συνεργασία με μια από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρείες στον κόσμο, την Expedia, με στόχο την προσέλκυση κοινού από τρείς χώρες: Η.Π.Α., Αγγλία, Αυστραλία. Έπαθλο του διαγωνισμού ήταν τρία ονειρεμένα ταξίδια στην Ελλάδα για ισάριθμα ζευγάρια από τις χώρες- στόχους. Στην προσπάθεια της χώρας μας, να αυξήσει το συνολικό αριθμό των επισκεπτών της καθ΄ όλη τη διάρκεια του χρόνου, ο ΕΟΤ συνεργάστηκε με την Expedia Media Solutions, και ανέπτυξε την εν λόγω εκστρατεία προβολής, επικεντρώνοντας σε τέσσερις πυλώνες: Κουλτούρα, Γαστρονομία, Περιπέτεια, Ελεύθερος χρόνος και σε τέσσερις προορισμούς: Αθήνα, Πελοπόννησος, Θεσσαλονίκη και Κρήτη. Η καμπάνια εκμεταλλεύτηκε την δυναμική των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης διαχειρίζεται με μεγάλη επιτυχία ο Ε.Ο.Τ.( Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, YouTube, Google+,Tumblr,Flickr, Foursquare, blog) αλλά και της επίσημης ιστοσελίδας του Οργανισμού www.visitgreece.gr, η οποία και προσέλκυσε το έντονο ενδιαφέρον των συμμετεχόντων στο διαγωνισμό.
INFO: Τα διαδικτυακά «εργαλεία» του ΕΟΤ:
www.visitgreece.gr Facebook: https://www.facebook.com/visitgreecegr Twitter: https://twitter.com/visitgreecegr Instagram: http://instagram.com/visitgreecegr Google+: https://plus.google.com/+greece YouTube: https://www.youtube.com/user/visitgreecegr Pinterest: http://pinterest.com/visitgreecegr/ Foursquare: http://foursquare.com/visitgreecegr Tumblr: http://visitgreecegr.tumblr.com/ Flickr: http://www.flickr.com/groups/visitgreecegr/ Blog: http://blog.visitgreece.gr/
bluebirds.gr