Aπάντηση στη διαμαρτυρία του δικηγόρου Ρόδου κ. Γ. Μαυρομμάτη για τα προβλήματα που υπήρξαν σε δύο πτήσεις έδωσε η Αegean:
Σας ευχαριστούμε θερμά που επικοινωνήσατε μαζί μας καθώς και για την εμπιστοσύνη και στήριξη που δείχνετε στην εταιρία μας όλα αυτά τα χρόνια.
Μη φειδόμενοι του κόστους, σας διαβεβαιώνουμε ότι η προμετωπίδα της εταιρίας μας είναι η μεταφορά των επιβατών μας με ασφάλεια. Άλλωστε, αυτός είναι ο λόγος που η εταιρία μας έχει κάνει τη μεγαλύτερη επένδυση στην αερομεταφορά στην ιστορία της χώρας μας σε στόλο αεροσκαφών. Αυτό ισχύει τόσο για τα Jet Airbus A320 που χρησιμοποιούμε, όσο και για τα Bombardier Q400. Ιδιαίτερα τα Q400 είναι κατασκευής 2009 – 2010 ενώ αγοράστηκαν καινούρια από την κατασκευάστρια εταιρία τους. Πρόκειται δε, για ο,τι πιο σύγχρονο σε αεροσκάφη με Turboprop κινητήρα που είναι απαραίτητα για την εξυπηρέτηση των νησιών μας. Παράλληλα, η συνεχής επένδυση στην εκπαίδευση και στις διαδικασίες του προσωπικού μας, έχουν διαμορφώσει το περιβάλλον ασφάλειας και ποιότητας που μας έφερε στη θέση που βρισκόμαστε σήμερα.
Είναι προφανές, καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια και το πετυχαίνουμε να λειτουργούμε σε πολύ υψηλότερα Standards από αυτά που ορίζουν οι κανόνες. Φυσικά για τη συμμόρφωσή μας, ελεγχόμαστε σε τακτά διαστήματα από την αρμόδια Διεύθυνση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Παράλληλα και επιπρόσθετα, έχουμε θεσμοθετήσει και επιπλέον ανεξάρτητους ελέγχους.
Σε σχέση με τις παρατηρήσεις σας αναφορικά στις πτήσεις Α3 205, από Ρόδο προς Αθήνα και Α3 216, από Αθήνα προς Ρόδο, στις 27/04/2014 και 02/05/2014 αντίστοιχα, θα θέλαμε να εκφράσουμε μία ειλικρινή συγνώμη για την όποια αναστάτωση προκλήθηκε. Αναφορικά στις δύο πτήσεις, πέραν της καθυστέρησης που προκλήθηκε στο χρόνο αναχώρησης και λυπούμαστε ειλικρινά για αυτό, δεν δημιουργήθηκε κανένα πρόβλημα από τους επιβάτες μας.
Εις απόδειξη του ενδιαφέροντός μας για την εξυπηρέτηση των επιβατών μας, η πρώτη μας εμπορική ενέργεια όταν εξαγοράστηκε η Olympic Air σε σχέση με το κοινό, ήταν να εισάγουμε τη πρακτική παροχής εισιτηρίου σε περίπτωση καθυστέρησης, όπως ακριβώς εφαρμόζει και η Aegean από το 1999. Η δεύτερη ενέργειά μας ήταν να μειώσουμε τους ναύλους εσωτερικού ενώ από αρχής του έτους μέχρι σήμερα, έχουμε μεταφέρει στη Ρόδο 50% περισσότερους επιβάτες σε σχέση με το άρθροισμα των 2 εταιριών το αντίστοιχο διάστημα του 2013. Σήμερα λειτουργούμε με έως 6 καθημερινές πτήσεις και με τους 2 τύπους αεροσκαφών ώστε να παρέχουμε το ιδανικό μείγμα χωρητικότητας αλλά και ωρών αναχώρησης που διευκολύνουν τη πρόσβαση από/ προς το Εσωτερικό αλλά και τη ποιότητα των συνδέσεων με το εξωτερικό.
Κ. Μαυρομάτη, θα θέλαμε, για άλλη μία φορά, να σας διαβεβαιώσουμε, ότι η ασφάλεια των πτήσεων και η μετάβαση στον προορισμό σας με άνεση και εν χρόνω αποτελεί για εμάς πρωταρχικό σκοπό και με γνώμονα αυτό εργαζόμαστε καθημερινά.
Αναμένοντας να σας φιλοξενήσουμε σύντομα σε μία από τις πτήσεις μας και παραμένοντας στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε επικοινωνία στο μέλλον, σας ευχαριστούμε και πάλι, για την εμπιστοσύνη και τη στήριξη που μας δείχνετε επιλέγοντάς μας για τα ταξίδια σας.
Αυτο δεν ηταν απαντηση , αλλα διαφημιστικο σποτακι “Aegean! Πεταξε και εσυ μαζι μας!”
ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΩΜΑΣΤΕ !!!!!!
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΟΥ Κ ΜΑΥΡΟΜΑΤΗ ΔΕΝ ΔΩΘΗΚΕ