Σκληρή χαρακτηρίζει τη στάση της ΙΑΤΑ & των Αεροπορικών Εταιρειών ο ΗΑΤΤΑ με αφορμή την απόφαση πολλών εξ αυτών να σταματήσουν την έκδοση μέσω συστημάτων εκκαθάρισης BSP εισιτηρίων.
Σε επιστολή του προς τα μέλη το ΔΣ του ΗΑΤΤΑ σημειώνει ότι «οι αντιδράσεις των αεροπορικών εταιρειών παρουσιάστηκαν αφού είχαν τη διαβεβαίωση πως περισσότερο από το 81% των πωλήσεων του 1ου δεκαπενθημέρου του Ιουνίου είχαν ήδη καταβληθεί στην ΙΑΤΑ από τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις».
Πιο συγκεκριμένα η επιστολή τονίζει:
Αγαπητοί Συνάδελφοι, Όπως όλοι γνωρίζετε, η κρίσιμη κατάσταση της χώρας, μεταξύ άλλων, έχει προκαλέσει και τις αντιδράσεις αρχικά της ΙΑΤΑ και κατόπιν των αεροπορικών εταιρειών. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι γνωρίζουμε πολύ καλά τα προβλήματα που έχουν προκαλέσει αυτές οι αντιδράσεις στον κλάδο μας. Είμαστε σε εγρήγορση, έχουμε κινητοποιηθεί προς όλες τις κατευθύνσεις για την επίλυση του θέματος και την ομαλοποίηση της αγοράς. Οι αντιδράσεις των αεροπορικών εταιρειών παρουσιάστηκαν αφού είχαν τη διαβεβαίωση πως περισσότερο από το 81% των πωλήσεων του 1ου δεκαπενθημέρου του Ιουνίου είχαν ήδη καταβληθεί στην ΙΑΤΑ από τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Θεωρούμε τη συμπεριφορά αυτή εξαιρετικά σκληρή, παρόλα αυτά επιμένουμε, γιατί υπάρχει τρόπος για την επαναφορά της ομαλής λειτουργίας των επιχειρήσεων μας και για τον εφησυχασμό των αεροπορικών εταιρειών. Συνεχίζουμε τη δραστηριοποίηση για την εξεύρεση λύσεων και θα σας ενημερώσουμε το ταχύτερο για κάθε εξέλιξη
bluebirds.gr