Ειδήσεις

Η Heineken πήρε θέση για τα εμβόλια και χρήστες του twitter απειλούν με μποϊκοτάζ

Ξεκάθαρη θέση υπέρ του εμβολιασμού -την ώρα που το αντιεμβολιαστικό κίνημα φουντώνει στις μεγάλες χώρες όπως στις ΗΠΑ, στη Γαλλία και στη Ρωσία- πήρε με ένα βίντεο-καμπάνια που ανάρτησε στο twitter πήρε η γνωστή ζυθοποιία Heineken.

Συγκεκριμένα, διαφήμιση έδειχνε ηλικιωμένους να χορεύουν σε ένα κλαμπ και να τρέχουν να κάνουν μπάνιο γυμνοί σε μια κοντινή παραλία. Τελείωνε με το μήνυμα: «Η νύχτα ανήκει στους εμβολιασμένους. Ώρα να γίνετε ένας απ’ αυτούς».

Το post συνοδευόταν από το hashtag #FreshBegginnings που αντί να γίνει αυτό trend μέσα σε λίγες ώρες έγινε αντιθέτως το #BoycottHeineken.

Δεκάδες χρήστες κυρίως από την Μεγάλη Βρετανία και την Ολλανδία δυσαρεστημένοι από την θέση της εταιρείας απειλούν με μποϊκοτάζ τα προϊόντα της. Άλλοι ανέβασαν βίντεο που φαίνονται να χύνουν τη μπύρα στο νεροχύτη ως διαμαρτυρία ενώ άλλοι κατηγόρησαν τη ζυθοποιία για ρατσισμό καθώς όπως ισχυρίζονται προωθεί τον αποκλεισμό των ανεμβολίαστων.

Το hashtag #BoycottHeineken έγινε από τα δημοφιλέστερα στο Twitter, με τους αρνητές των εμβολίων να επιτίθενται στην εταιρεία, κατηγορώντας την ότι κάνει, δήθεν, προπαγάνδα. «Θέλουμε, απλώς, να ενισχύσουμε τα εστιατόρια και τα μπαρ και να είμαστε πάλι όλοι μαζί», ήταν η απάντηση της επιχείρησης.

Η Heineken δεν είναι η πρώτη εταιρεία μπύρας που τάσσεται ανοιχτά υπέρ του εμβολιασμού.

Πηγή ieidiseis.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου