Ρεπορτάζ

Ξανά στο δημοτικό συμβούλιο η συντήρηση του παλαιού νοσοκομείου

Ενώπιον του δημοτικού συμβουλίου θα εξεταστεί την 16η Σεπτεμβρίου 2016 εισήγηση της Διεύθυνσης Τεχνικών Εργων και Υποδομών του Δήμου Ρόδου για την παράταση της προθεσμίας υλοποίησης του έργου με τίτλο «Επισκευή –   συντήρηση   παλαιού   νοσοκομείου   Ρόδου   για   κάλυψη   αναγκών διοίκησης – Μεταστέγαση Υπηρεσιών» μέχρι την 31-12-2016.
Το ιστορικό της εργολαβίας, όπως αποτυπώνεται στην εισήγηση έχει ως εξής:
1.Με την αριθμό 393/2011 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου εγκρίθηκε η μελέτη του ανωτέρω έργου προϋπολογισμού 1.615.000.00 ευρώ με ΦΠΑ
2. Με την με αριθμό 24/5/30-3-2011 απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Νοτίου Αιγαίου εγκρίθηκε η σύναψη Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ του Δήμου Ρόδου και της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για την εκτέλεση του παραπάνω έργου.
3.Με τις με αριθ. 393/5-7-2011, 530/3-8-2011, 624/7-10-2011 αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου εγκρίθηκε η σύναψη προγραμματικής Σύμβασης με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.
4.Στις 03/07/2012 υπεγράφη η προγραμματική σύμβαση μεταξύ της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και του Δήμου Ρόδου.
5.Με την αριθ. 331/03-09-2013 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής δήμου Ρόδου που νομιμοποιήθηκε με το αριθ. πρωτοκόλλου 57244/1517/06-11-2013 έγγραφο της Αποκεντρωμένης   Διοίκησης Αιγαίου εγκρίθηκε η ανάθεση του έργου έργου:  ΕΠΙΣΚΕΥΗ – ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΠΑΛΑΙΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΡΟΔΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΑΝΑΓΚΩΝ    ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕΤΑΣΤΕΓΑΣΗ    ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ» ΤΣΑΤΤΑΛΙΟΣ MIX.ΚΟΣΜΟΣ ΘΕΟΔ. Ο.Ε. που προσέφερε μέση τεκμαρτή  – έκπτωση 46,014%.
6. Με το συμφωνητικό ποσού 871.881,54 ευρώ με απρόβλεπτα, Ε.Ο. 18%, την αναθεώρηση  και το Φ.Π.Α.   16%,  υπεγράφη  την  05-02-2014  (αριθμ.  Πρωτ. 2/13872/6-2-2014) με προβλεπόμενη προθεσμία αποπεράτωσης των εργασιών εκατόν ογδόντα (180) ημερολογιακές ημέρες.
7.   Με την με αριθμό 2/7975/28-7-2014 απόφαση της Δ/νσης Τεχνικών  Εργων & Υποδομών του Δήμου Ρόδου, διεκόπη η εκτέλεση του έργου, λόγω μη πληρωμής του  1ου λογαριασμού. Οι εργασίες επανεκκίνησαν μετά από την πληρωμή του 1ου Λογαριασμού.
8.    Με την με αρθμ. 109/13-3-2015 Απόφαση του ΔΣ εγκρίθηκε η παράταση του έργου μέχρι την 31/05/2015.
9. Με την με αρθμ. 169/30-3-2015 απόφαση του ΔΣ εγκρίθηκαν ο 1ος Ανακεφαλαιωτικός Πίνακας Εργασιών με το 1° Π.Κ.Τ.Μ.Ν.Ε. σύμφωνα με τον οποίο η συνολική δαπάνη ανέρχεται στο ποσό των 871.881,54 Ευρώ με αναθεώρηση κα. ΦΠΑ 16% και ο οποίος είναι σε ισοζύγιο με την αρχική σύμβαση.
10. Με την με αριθμ. 300/25-05-2015 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου εγκρίθηκε η παράταση του έργου μέχρι την 31/08/2015.
11. Με την με αριθμ. 522/31-08-2015 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου εγκρίθηκαν:
α) Η σύναψη Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και του Δήμου Ρόδου για την υλοποίηση του έργου του θέματος.
β) Η εξουσιοδότηση στο Δήμαρχο Ρόδου κ . Φώτη Χατζηδιάκο για την υπογραφή της Προγραμματικής Σύμβασης.
γ) Ο ορισμός του Αντιδημάρχου κ. Αθ. Κωνσταντίνου ως εκπρόσωπος του Δήμου Ρόδου στην Επιτροπή Παρακολούθησης της Σύμβασης, με αναπληρωτή τον Αντιδήμαρχο κ Γ. Πόκκια.
12.    Με την υπ’ αρ. 16/81097/28-8-2015 αίτηση του ο ανάδοχος αιτείται παράταση προθεσμίας μέχρι την 31/12/2015 ώστε να δοθεί επαρκής χρόνος για την εκτέλεση  των εργασιών.
13. Με την υπ’ αρ. 841/18-12-2015 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου εγκρίθηκε η χορήγηση παράτασης προθεσμίας περαίωσης του έργου μέχρι την 31/08/2016.
14. Στις 21/12/2015 υπεγράφη η νέα προγραμματική σύμβαση μεταξύ της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και του Δήμου Ρόδου ποσού 470.955,39€ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.
15.    Με το υπ’ αριθ. 16/17865/10-03-2016 έγγραφο του ο Ανάδοχος υπέβαλε Ειδική Δήλωση Διακοπής Εργασιών λόγω μη πληρωμής του 2ου λογαριασμού (αρ. πρωτ. Υποβολής 16/119072/18-12-2015) και η Δ/νση Τεχνικών Έργων & Υποδομών του Δήμου Ρόδου την αποδέχτηκε με την αρ. πρωτ. 16/17865/18-03-2016, οπότε και  διεκόπη η εκτέλεση του έργου.
16. Με το υπ’ αριθ. 16/44919/06-06-2016 έγγραφο του ο Ανάδοχος υπέβαλε νέα Ειδική Δήλωση Διακοπής Εργασιών λόγω μη πληρωμής του 3ου λογαριασμού (αρ. πρωτ. υποβολής 16/12743/22-02-2016  και η Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών & Υποδομών του Δήμου  Ρόδου την αποδέχτηκε με την αρ. πρωτ. 16/44919/13-06-2016, οπότε η διακοπή τιου έργου συνεχίζεται.
17. Με το υπ’ αρ. πρωτ. 16/62554/01-08-2016 έγγραφό του ο Ανάδοχος του έργου αιτείται χορήγηση παράτασης προθεσμίας συνολικά 150 ημέρες (130 ημέρες για το διάστημα διακοπής εργασιών και 20 ημέρες για την ανασύνταξυη των συνεργείων του).
18. Με το υπ’ αρ. πρωτ. 16/63628/03-08-2016 έγγραφό του ο Ανάδοχος προβαίνει σε άρση διακοπής των εργασιών, προσμετρώντας το χρόνο επανέναρξης αυτών από τις 29-07-2016 (εξόφληση του 3ου λογ. Στις 28-07-2016).
Η υπηρεσία μας λαμβάνοντας υπόψη ότι:
ι.     Προσμετρώντας  το  διάστημα  της  διακοπής  των  εργασιών  από  τις  10-03-2016 (υποβολή διακοπής μη πληρωμής 2ου λογαριασμού) έως και τις 28-07-2016 (εξόφληση του 3ου λογαριασμού) υπολογίζει 141 ημερολογιακές ημέρες και εκτιμά 15 ημέρες για την ανασύνταξη των συνεργείων του έργου, συνολικά 156 ημερολογιακές ημέρες, δηλ. μέχρι 31-12-2016.
ιι) Η σύναψη της νέας Προγραμματικής Σύμβασης, υπεγράφη στις 21-12-2015 και ισχύει για τριακόσιες εξήντα πέντε (365) ημερολογιακές ημέρες.
ιιι)Η εκτέλεση του έργου είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη χρηματοδότηση του».

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου