Η νέα εποχή στην οργάνωση της Τουριστικής προβολής του μαγευτικού νησιού της θεάς Καλυψούς από το Δήμο Λειψών ήταν το αντικείμενο της συνάντησης επαγγελματιών και φορέων την Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2018 στην αίθουσα πνευματικής εστίας στους Λειψούς. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, τα διευθυντικά στελέχη της εταιρίας εξειδικευμένων συμβούλων Τουριστικού Marketing Remake, που συνεργάζονται επιτυχώς με το Δήμο από τις αρχές του χρόνου, είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν σε πλήθος παρευρισκομένων τη στρατηγική Τουριστικού Μάρκετινγκ του προορισμού, τη «Στάση Ζωής» και «Points of View» που είναι τα νέα slogan καθώς και το μοντέρνο λογότυπο του προορισμού που μαζί με τις θεματικές μακέτες, την ιδιαίτερη αισθητική, τα έξυπνα συνθήματα και τις εντυπωσιακές φωτογραφίες, «ταξιδεύουν» τον αναγνώστη στη μυθολογία, τα τοπία και τη μαγεία του νησιού. Ακολούθησε ο πλούσιος απολογισμός δράσεων προβολής που περιλάμβανε μεταξύ άλλων, εκθεσιακές συμμετοχές με προγραμματισμένες συναντήσεις στο εξωτερικό, το «ντύσιμο» ενός Mall με τα χρώματα και τις εικόνες των Λειψών, «έξυπνη» καμπάνια προβολής σε μεγάλο αριθμό δημοφιλών σταθμών του Μετρό Αθηνών, δημοσιογραφικά ταξίδια και μεγάλη δημοσιότητα σε έγκριτα ΜΜΕ. Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με τους κύριους άξονες προγραμματισμού δράσεων προβολής του προορισμού για το 2019. «Η Τουριστική προβολή δεν θέλει πυροτεχνήματα αλλά συγκροτημένο έργο που θα ενισχύεται χρόνο με το χρόνο. Σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες πρωτοβουλίες μας για τη δημιουργία νέων προϊόντων, την αναβάθμιση του περιβάλλοντος και την προσθήκη νέων ακτοπλοϊκών συνδέσεων, είμαστε διατεθειμένοι, στο μέτρο του δυνατού, να αξιοποιήσουμε μία δέσμη σύγχρονων μεθόδων που θα μας φέρει πιο κοντά στον εν δυνάμει επισκέπτη μας. Ήδη το σύνολο των ενεργειών μας, αποδίδει με τον προορισμό να σημειώνει διψήφια ποσοστά αύξησης επισκεπτών, σύμφωνα με εκτιμήσεις», επεσήμανε στο τέλος της παρουσίασης ο Δήμαρχος Λειψών κ Φώτης Μάγγος που δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει όλους τους επαγγελματίες που έχουν στηρίξει τις προσπάθειες του Δήμου καθώς και να αναφερθεί ονομαστικά σε όσους εθελοντικά έχουν δείξει τον ανάλογο ζήλο για την υλοποίηση δράσεων που συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Αξίζει να σημειωθεί πως ο κύκλος των στοχευμένων και προγραμματισμένων δημοσιογραφικών ταξιδιών ολοκληρώθηκε μόλις τέσσερις ημέρες πριν την παρουσίαση. Στόχος του Δήμου Λειψών δεν ήταν απλά η ανάδειξη του τόπου αλλά η προσέλκυση επηρεαστών και επιλεγμένων δημοσιογράφων – blogger που πέραν των εγκωμιαστικών αφιερωμάτων, έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν την τεχνογνωσία τους αποτιμώντας την συνολική πρόταση διακοπών που προσφέρει το brandname «Λειψοί». Με το σκεπτικό αυτό, προσκλήθηκαν στο νησί, ο συνιδρυτής και αντιπρόεδρος της ένωσης Ιταλών Bloggers, ένας έμπειρος δημοσιογράφος – μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Διεθνούς Ένωσης Δημοσιογράφων και Συγγραφέων για το Ταξίδι και τον Οίνο με απήχηση στο ταξιδιωτικό κοινό από Μεγάλη Βρετανία και ΗΠΑ αλλά και έμπειροι bloggers από Ολλανδία και Γερμανία με εξειδίκευση στον εντοπισμό ανεξερεύνητων «παραδείσων» από όλον τον κόσμο.