Με την Υπουργό Παιδείας, κα Νίκη Κεραμέως, συναντήθηκε η Βουλευτής Δωδεκανήσου, Μίκα Ιατρίδη, την Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου, στο πλαίσιο των συνεχών επαφών της με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου. Η Αναπληρώτρια Γενική Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Ν.Δ. συζήτησε με την Υπουργό το σύνολο των ζητημάτων παιδείας που αντιμετωπίζουν τα Δωδεκάνησα.
Στη συνάντηση παρευρέθηκε και ο Πρόεδρος της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Πολυτέκνων Ελλάδας (ΑΣΠΕ), κ. Βασίλης Θεοτοκάτος, προκειμένου να προωθηθούν τα ζητήματα που αφορούν τις πολύτεκνες οικογένειες στην Δωδεκάνησο και την Ελλάδα γενικότερα.
Μεταξύ άλλων, συζητήθηκε το ζήτημα της πλήρωσης των εκπαιδευτικών κενών που παρατηρούνται, ενώ προτάθηκε να ισχύσει ξανά το μέτρο της διπλής μοριοδότησης για τους αναπληρωτές που επιλέγουν να υπηρετήσουν στα ακριτικά νησιά. Το μέτρο αυτό είχε ανασταλεί από την προηγούμενη κυβέρνηση και η βουλευτής Δωδεκανήσου επεσήμανε ότι η επιστροφή του θα βοηθήσει ώστε τα ακριτικά νησιά, όπως η Κάσος, το Καστελόριζο κ.α. να μην αντιμετωπίζουν ζήτημα εκπαιδευτικών κενών.
Περαιτέρω, συζητήθηκε η δημιουργία τμήματος ένταξης στο Γυμνάσιο και Λύκειο της Ηρωϊκής Νήσου Κάσου και η τοποθέτηση δασκάλων και καθηγητών στο ακριτικό νησί, καθώς και σε άλλα σχολεία της Δωδεκανήσου, όπως, για παράδειγμα, το Δημοτικό Σχολείο Αρχίπολης Ρόδου. Συζητήθηκε, ακόμα και η δυνατότητα τοποθέτησης παιδοψυχολόγων σε σχολεία της Δωδεκανήσου, ώστε να είναι έγκαιρη η διάγνωση ζητημάτων που αντιμετωπίζουν οι μαθητές. Σημειώνεται ότι είχε κατατεθεί πρόταση από τη Μίκα Ιατρίδη, ώστε να δημιουργεί θέση παιδοψυχολόγου στο Νοσοκομείο Ρόδου, για την αντιμετώπιση τέτοιων ζητημάτων.
Με την ολοκλήρωση της συνάντησης, η Μίκα Ιατρίδη ανέφερε τα εξής: «Είχα, όπως πάντα, μια εποικοδομητική συνεργασία με την κα Κεραμέως, για τα ζητήματα που απασχολούν τα Δωδεκάνησα στον τομέα της παιδείας. Για πολλά από τα ζητήματα αυτά, έχουν δρομολογηθεί λύσεις, ενώ συζητήσαμε και μέτρα σε πιο μόνιμη βάση για το νομό μας. Η κυβέρνηση δείχνει έμπρακτα το ενδιαφέρον της και θα ήταν χρήσιμο όσοι ασκούν κριτική να αναλογιστούν πρώτα τα δικά τους πεπραγμένα στο χώρο της εκπαίδευσης».