Με ένα περίπτερο 60 τετραγωνικών μέτρων θα συμμετέχει ο δήμος Ρόδου στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού στο Λονδίνο-WTM που θα διεξαχθεί στο διάστημα από τις 5 έως και τις 7 Νοεμβρίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο ExCeL London.
Συνεκθέτες στο περίπτερο του ΠΡΟΤΟΥΡ θα είναι ξενοδόχοι και τουριστικοί πράκτορες του νησιού. Με την αυτόνομη παρουσία, Δήμος και τουριστικοί παράγοντες θέτουν ως στόχο την ενίσχυση του brand της Ρόδου και την ανάδειξη της μεγάλης ποικιλίας των εναλλακτικών τουριστικών δραστηριοτήτων που προσφέρει ο προορισμός, πέρα από το βασικό προϊόν «ήλιος & θάλασσα».
Στο πλαίσιο της έκθεσης, θα πραγματοποιηθούν στο περίπτερο του ΠΡΟΤΟΥΡ συναντήσεις των μελών της αποστολής του δήμου (με επικεφαλής πιθανότατα το δήμαρχο Αλέξανδρο Κολιάδη) με εκπροσώπους αεροπορικών εταιρειών και τουριστικών οργανισμών.
Η βρετανική τουριστική αγορά κατέχει διαχρονικά την πρώτη θέση στις τουριστικές αφίξεις στη Ρόδο. Τη φετινή σεζόν έχουν επισκεφθεί σχεδόν 700.000 βρετανοί πολίτες το «σμαραγδένιο νησί». Όπως δήλωσε ο Πρέσβης της Μ. Βρετανίας στην Ελλάδα, Mathew Lodge κατά την πρόσφατή του επίσκεψη στη Ρόδο, οι επισκέπτες εισπράττουν ζεστή φιλοξενία και ποιοτικές υπηρεσίες στο νησί μας ενώ πάνω απ΄ όλα αισθάνονται ασφαλείς. Γι΄ αυτό και η Ρόδος αποτελεί εδώ και δεκαετίες το δημοφιλέστερο τουριστικό προορισμό για τους Βρετανούς πολίτες.
Η διατήρηση των στενών δεσμών με την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας και η κατά το δυνατόν αύξηση των τουριστικών ροών αποτελούν διαχρονικά βασικό ζητούμενο όχι μόνο για τους τοπικούς φορείς, αλλά και για όλη την τοπική αγορά. Η παρουσία της Ρόδου με δικό της περίπτερο στην WTM, θεωρείται βέβαιο ότι θα συμβάλει στην ενίσχυση των ήδη καλών σχέσεων με τη βρετανική αγορά.
Στο μεταξύ, αξίζει να σημειωθεί ότι στην εφετινή διεθνή έκθεση τουρισμού που είναι η μεγαλύτερη στην ιστορία του θεσμού, θα συμμετάσχουν 4.000 εκθέτες, εκπροσωπώντας τουριστικές επιτροπές, ξενοδοχεία, brand από το χώρο των μεταφορών, υπηρεσίες τεχνολογίας και παγκόσμιας κλάσης εμπειρίες. Μέχρι στιγμής, έχουν συγκεντρωθεί 80 νέοι εκθέτες.
Παρατηρείται αύξηση επίσης στα ταξιδιωτικά brand που δεν αφορούν προορισμό, με αύξηση 71% στη συμμετοχή εκθετών από εταιρίες που εντάσσονται στην νέα ζώνη της έκθεσης με τίτλο «Εμπειρίες». Αύξηση 22% καταγράφεται στα brand φιλοξενίας και 16% στους εκθέτες από το χώρο της τεχνολογίας. Η Ρόδος θα έχει τη δική της ξεχωριστή θέση ανάμεσα σε όλο αυτό τον ανταγωνισμό, διεκδικώντας επάξια το μερίδιο που της αναλογεί από την βρετανική τουριστική αγορά.
Πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι συνήθως οι βρετανοί επισκέπτες είναι αυτοί οι οποίοι ανοίγουν την τουριστική σεζόν. Οι αφίξεις από τη Μ. Βρετανία συνεχίζονται μέχρι και το τέλος της σεζόν. Συγκεκριμένα ο βρετανικός όμιλος, jet2 συνεχιζει να συνδέει τη Ρόδο, με 9 βρετανικά αεροδρόμια (Στάνστεντ Λονδίνου, Μπέρμπιγχαμ, Μάντσεστερ, Λίντς κ.ά.) μέχρι και τις 9 Νοεμβρίου 2024, στο πλαίσιο του σχεδιασμού για την επιμήκυνση της σεζόν προς το τέλος της, μέσα στο φθινόπωρο.
https://www.dimokratiki.gr/10-10-2024/dynamiki-parousia-tis-rodou-sti-diethni-ekthesi-tourismou-wtm-me-aftonomo-periptero/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.