Ανακατεύεται εκ νέου η τράπουλα στην τοπική αγορά πώλησης ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών μετά τις ανακατατάξεις που αναμένεται να προκαλέσει η λειτουργία νέων πολυεθνικών «εισαγόμενων» εταιρειών στο νησί της Ρόδου.
Πιο συγκεκριμένα συγκλίνουσες πληροφορίες αναφέρουν ότι το πολυκατάστημα «Κωτσόβολος», που λειτουργεί με επιτυχία επί σειράν ετών στην συμβολή των οδών Εθνικής Αντίστασης και Παναγή Τσαλδάρη, μετακομίζει στο κατάστημα εμβαδού 2.000 τ.μ., στο οποίο λειτουργούσε η «Ηλεκτρονική Αθηνών» στην οδό Εθνικής Αντίστασης.
Μετά την αναστολή της λειτουργίας της αλυσίδας των καταστημάτων «Ηλεκτρονική Αθηνών», η εταιρεία «Κωτσόβολος» αποφάσισε να μεταφέρει την δραστηριότητά της σε μεγαλύτερες εγκαταστάσεις και έχει ήδη κινήσει τις διαδικασίες για την μετακόμισή της.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι για το κατάστημα στην συμβολή των οδών Εθνικής Αντίστασης και Παναγή Τσαλδάρη, εμβαδού 1.100 τ.μ. έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον δύο πολυεθνικές εταιρείες.
Αλλες πληροφορίες αναφέρουν μάλιστα ότι ενδιαφέρον για να δραστηριοποιηθεί στη Ρόδο έχει επιδείξει και η εταιρεία κολοσσός «Μedia Markt», ενώ πληροφορίες, που την θέλουν να εγκαθίσταται στο ίδιο κατάστημα που θα κενωθεί δεν επιβεβαιώθηκαν.
Το κατάστημα «Κωτσόβολος», που έχει και το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς του νησιού, έχει τη δυνατότητα να χρηματοδοτεί από ίδιους πόρους της εταιρείας τις επισφάλειες των χρηματοδοτήσεων με αποτέλεσμα να στρέφονται σ΄αυτό οι καταναλωτές ακόμη και για λίστες γάμου, που παραδοσιακά απευθύνονταν σε ντόπιες εταιρείες πώλησης ηλεκτρικών ειδών, λόγω και των σχέσεων φιλίας.
Η «πολυεθνική» μάχη στην εγχώρια αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, μεταξύ των δυο βασικών της παιχτών, της Dixons Κωτσόβολος και της Media Markt αναμένεται να μεταφερθεί και στη Ρόδο.
Οι δυο αλυσίδες προχωρούν σταθερά σε επενδύσεις για την ανανέωση και την ενίσχυση του δικτύου τους, ενώ έχουν πραγματοποιήσει σαφή στροφή προς τις υπηρεσίες, σε μια προσπάθεια να αυξήσουν τον τζίρο και την κερδοφορία τους.
Σε μια αγορά, όπου η κινητή τηλεφωνία αλλά και η πληροφορική σαν κατηγορίες προϊόντων έχουν αρχίσει να χάνουν έδαφος, οι δυο «μονομάχοι» επιχειρούν να εκμεταλλευτούν την άνοδο που καταγράφουν τα τελευταία χρόνια κυρίως τα «λευκά» ηλεκτρικά είδη, να απαντήσουν στις ανάγκες του σύγχρονου πιο ενημερωμένου και πιο απαιτητικού καταναλωτή και παράλληλα να κερδίσουν όσα μπορούν από το νέο τοπίο, που διαμορφώνεται στην αγορά μετά και την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων της Ηλεκτρονικής Αθηνών. Βέβαια, θα πρέπει να σημειωθεί πως η εν λόγω αλυσίδα στο τελικό στάδιο της πορείας κατέγραφε τζίρο μόλις 30 εκατ. ευρώ, σε μια αγορά που υπολογίζεται πως κυμαίνεται μεταξύ 1,7-1,8 δισ. ευρώ.
https://www.dimokratiki.gr/10-11-2016/anamenonte-anakatataxis-stin-agora-ilektrikon-idon-sto-nisi-tis-rodou/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.