Ειδήσεις

Τηλεκπαίδευση : Δεύτερη ημέρα προβλημάτων για το σύστημα Webex

Μετά το χθεσινό αλαλούμ με την τηλεκπαίδευση σε Γυμνάσια και Λύκεια, μαθητές και καθηγητές δεν είδαν να βελτιώνεται κατά πολύ η λειτουργεία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Με το «καλημέρα» και σήμερα, όπως και εχθές,  άρχισαν τα προβλήματα με την τηλεκπαίδευση για τους μαθητές γυμνασίου και λυκείου. Σήμερα το πρόβλημα δεν είναι καθολικό, ωστόσο είναι σημαντικό.

Κάποιοι χρήστες καταφέρνουν να μπουν, κάποιοι άλλοι όχι. Το σύστημα Webex δεν λειτουργεί με τρόπο που μπορεί να υποστηρίξει την τηλεκπαίδευση.

Χθες,  κατά τη δεύτερη σχολική χώρα «έπεσε» τελείως η πλατφόρμα Webex , με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένταση και εκνευρισμός σε μαθητές και εκπαιδευτικούς και γονείς .

Στην αποκατάσταση της λειτουργίας Webex προχώρησε από νωρίς χθες, το απόγευμα η Cisco.

«Η Cisco έχει αποκαταστήσει τη λειτουργία της υπηρεσίας Webex που επηρέασε σήμερα για μικρό χρονικό διάστημα έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών στην περιοχή EMEAR (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ρωσία)», ανέφερε η διευθύντρια επικοινωνίας και μάρκετινγκ της Cisco Ελλάδας- Κύπρου- Μάλτας, Έλενα Πρασσάκη.

«Συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τα συστήματα και τις διαδικασίες μας για να μετριάσουμε την πιθανότητα παρόμοιων συμβάντων στο μέλλον. Ευχαριστούμε τους χρήστες του Webex για την υπομονή τους κατά την επίλυση αυτού του ζητήματος», πρόσθεσε η κ. Πρασσάκη.

Τι λέει το υπουργείο Παιδείας για την τηλεκπαίδευση

Διευκρινίσεις  έδωσε το υπουργειο Παιδειας σήμερα σχετικά με το πρόβλημα που προέκυψε χθες στην τηλεκπαίδευση της χώρας.

Όπως αναφέρει «έχουν υλοποιηθεί ενέργειες ενίσχυσης του συστήματος από τον πάροχο της πλατφόρμας προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι προγραμματισμένες ψηφιακές τάξεις».

«Μετά το πέρας της σημερινής σχολικής ημέρας, ο πάροχος θα προβεί σε περαιτέρω ενέργειες για τη θωράκιση του συστήματος. Κατόπιν αυτών, ένα ποσοστό εκ των εκπαιδευτικών    δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα ενημερωθεί μετά το τέλος των σχετικών διαδικασιών για το νέο ατομικό τους σύνδεσμο ψηφιακής τάξης, ο οποίος θα πρέπει να αποσταλεί εν συνεχεία στους μαθητές τους. Οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί και μαθητές θα εξακολουθήσουν να χρησιμοποιούν το σύνδεσμο που είχαν μέχρι τώρα» τονίζει το υπουργειο Παιδειας.

«Εξαιτίας διαπιστωμένης υπερχρήσης του συστήματος, επισημαίνεται ότι μόνο εκπαιδευτικοί που έχουν μάθημα καλούνται να συνδέονται στο σύστημα.

Η πανδημία έχει επιφέρει διεθνώς μια σειρά από επιπτώσεις και μας έχει υποχρεώσει να αλλάξουμε τον τρόπο ζωής και λειτουργίας μας συνολικά σε μικρό χρόνο. Οι συνθήκες είναι σαφώς πρωτόγνωρες για όλους, παρόλα αυτά από την πρώτη μέρα της υγειονομικής κρίσης, από κοινού Πολιτεία και εκπαιδευτική κοινότητα εργαζόμαστε για την όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Έτσι και σήμερα καλούμαστε να προσαρμοστούμε στις συνθήκες διαδικτυακής φόρτωσης που είναι πρωτοφανείς για όλον τον κόσμο».

 

Τι ισχύει για τις απουσίες

Για τον έλεγχο των απουσιών των μαθητών τηρείται Βιβλίο Φοίτησης (απουσιολόγιο), στο οποίο καταχωρίζεται αριθμητικά το άθροισμα των απουσιών της ημέρας κάθε μαθητή που απουσίασε, όπως αυτές έχουν καταγραφεί στο Ημερήσιο Δελτίο Φοίτησης. Η τήρηση του Βιβλίου Φοίτησης (απουσιολογίου) ανατίθεται σε καθηγητή, που ορίζεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων ο οποίος το τηρεί ηλεκτρονικά. Επίσης κάθε εκπαιδευτικός υποχρεούται να καταγράφει με κάθε πρόσφορο τρόπο τους τίτλους της ενότητας που δίδαξε καθημερινά

Υπενθυμίζεται ότι η τηλεκπαίδευση είναι υποχρεωτική για μαθητές και εκπαιδευτικούς γυμνασίου και λυκείου, λόγω κορωνοϊού και η κάθε σχολική ώρα διαρκεί 40 λεπτά.

Πηγή: tovima.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου