Πραγματοποιήθηκε σήμερα 10/11 στο 2ο ΓΕΛ Ρόδου από τους φιλολογους Παναγιώτη Αθανασόπουλο και Αναστάσιο Κουντούρη δειγματικη διδασκαλία στη Γ Λυκείου θεωρητικής κατεύθυνσης. Η διδασκαλία που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τους ιδιους αφορούσε στην ανάλυση και αξιοποίηση των ιστορικών πηγών. Η ανάλυση πηγων αποτελεί ίσως το μοναδικό πεδίο γόνιμου προβληματισμού και καλλιέργειας κριτικής σκέψης στο μάθημα της ιστορίας, εξ ου και θεμελιώδους σημασίας. Οι συνάδελφοι παρουσίασαν το θεωρητικό πλαίσιο και τη μεθοδολογία ανάλυσης των πηγών, αλλα και πρότειναν πρακτικές συμβουλές μαζί με το απαραίτητο σχεδιαγραμματικό πλαίσιο προετοιμασίας μιας πλήρους απάντησης, όπως αυτή υπαγορευεται από τις οδηγίες εξέτασης του μαθηματος.
Ακολούθησε εποικοδομητική συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων με τις/ τους φιλολόγους των Λυκείων της πόλης της Ρόδου, που υπάγονται στην επιστημονική ευθύνη της σχολικής συμβούλου φιλολόγων, Μουλά Ευαγγελίας.
Το υλικό των συναδέλφων θα αναρτηθεί στο κοινόχρηστο ψηφιακό αποθετήριο της σχολικής κοινότητας.
Πολλά ευχαριστώ τον Παναγιώτη Αθανασόπουλο και τον Τάσο Κουντούρη για την ευκαιρία που μας έδωσαν να παρακολουθήσουμε μια άρτια και ιδιαίτερα χρήσιμη διδακτική πρόταση.
Μουλά Ευαγγελία
https://www.dimokratiki.gr/10-11-2023/deigmatiki-didaskalia-sto-sto-2o-gel-rodou/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.