Ειδήσεις

Πως θα έρθουν περισσότεροι τουρίστες την επόμενη διετία

Μεγαλύτερη έμφαση στις προωθητικές ενέργειες μέσω του διαδικτύου, ειδικότερα μέσω των social media, και στόχευση σε ειδικές κατηγορίες τουριστών περιλαμβάνει το σχέδιο του ΕΟΤ μέχρι και το 2016.

Σύμφωνα μάλιστα με στοιχεία που έχει στη διάθεσή του ο Οργανισμός από μελέτες στις δύο βασικές αγορές δεξαμενές για τον ελληνικό τουρισμό (Μεγάλη Βρετανία και Γερμανία) προκύπτει η ανάγκη στόχευσης ειδικών κοινών μέσα από συγκεκριμένα δίκτυα επικοινωνίας, προκειμένου να διατηρηθεί η θετική εξέλιξη της τουριστικής κίνησης για την Ελλάδα. Επίσης, τα κοινά-στόχος στα οποία οφείλει να απευθύνεται ο ελληνικός τουρισμός πλέον, αφορούν σε διαμορφωτές των τάσεων (trend setters, style hounds κλπ), τα οποία θα πρέπει να τροφοδοτούνται με οποιοδήποτε στοιχείο αποτελεί προστιθέμενη αξία στη συνολική παραδοσιακή και αναμενόμενη εικόνα του προορισμού Ελλάδα.

Οι μελέτες δείχνουν επιπλέον οτι πάνω από το 80% των ταξιδιωτών ενημερώνονται μέσα από το διαδίκτυο σε ό,τι αφορά στη διαδικασία επιλογής προορισμού διακοπών, στις κρατήσεις και την αγορά υπηρεσιών στον τόπο προορισμού. Στον τομέα της επικοινωνίας ειδικότερα το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διάφορες εφαρμογές στα smartphones έχουν αποδείξει συμβάλουν καθοριστικά στην άμεση επικοινωνία του βαθμού ικανοποίησης, των συναισθημάτων και εμπειριών των τουριστών, τόσο κατά το διάστημα των διακοπών όσο και μετά το πέρας τους.

Η διατήρηση των τουριστικών μεριδίων των προηγούμενων δύο χρόνων, όπως επίσης και η διαχείριση του ανταγωνισμού από τις υπόλοιπες χώρες της Μεσογείου, αναμένεται να είναι μείζονος σημασίας για τις επόμενες σεζόν, δεδομένου πως οι τουρίστες πλέον είναι πολύ πιο ενημερωμένοι για τις επιλογές διακοπών, επιμένουν στο value for money, ζητούν εμπειρίες διακοπών και δίνουν ιδιαίτερη σημασία σε υποδομές και παροχές.

Έτσι, η διενέργεια ερευνών αγοράς για την αποτύπωση της προσφοράς και της ζήτησης σε σχέση με την Ελλάδα και τον ανταγωνισμό, η μέτρηση μεγεθών που επηρεάζουν την αύξηση του μεριδίου αγοράς, ο βαθμός ικανοποίησης των επισκεπτών, η καταγραφή των διεθνών τάσεων που επηρεάζουν τη διεθνή τουριστική αγορά και η θέση της Ελλάδας στη διεθνή κλίμακα των μετρήσεων διεθνούς εμβέλειας θεωρούνται επιβεβλημένες από τον ΕΟΤ.

Ειδικό άξονα της στρατηγικής προώθησης και προβολής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για την
επόμενη διετία εξακολουθεί να αποτελεί η ανάπτυξη του τουρισμού πόλης με πιλοτικούς προορισμούς την Αθήνακαι τη Θεσσαλονίκη και όλα τα θεματικά τουριστικά προϊόντα που ενισχύουν τους
προορισμούς αυτούς έναντι του διεθνούς ανταγωνισμού.

Σε ό,τι αφορά τέλος στην ανάπτυξη προώθηση του τουρισμού σε νέες και υπερατλαντικές αγορές, βασικό εργαλείο διείσδυσης, προώθησης και προβολής θα αποτελέσει το product placement, δηλαδή η «τοποθέτηση της εικόνας της Ελλάδας» σε κινηματογραφικές, τηλεοπτικές και άλλες παραγωγές διεθνούς εμβέλειας.

Πηγή:capital.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου