Χρηματική αποζημίωση ύψους 3.102 ευρώ, με τον νόμιμο τόκο επεδίκασε το Μονομελές Πρωτοδικείο Ρόδου σε έναν ημεδαπό το αυτοκίνητο του οποίου κάηκε από τοποθέτηση λάθος τύπου μπουζί!
Ο ενάγων είναι κύριος ενός αυτοκινήτου, μοντέλο Ford Maverick, έτους 2006. Τον Νοέμβριο του έτους 2010 κατήρτισε με την εναγόμενη εταιρεία, η οποία διατηρεί συνεργείο αυτοκινήτων άτυπη σύμβαση έργου, με την οποία η τελευταία προέβη σε μηχανολογικό τακτικό έλεγχο συντήρησης του ανωτέρω αυτοκινήτου.
Ο προληπτικός έλεγχος πραγματοποιήθηκε ενόψει επικείμενου ταξιδιού της οικογένειας του ενάγοντος στη Νότια Πελοπόννησο, το οποίο και πραγματοποιήθηκε αρχές Δεκέμβρη, κατά τη διάρκεια του οποίου και ενώ το αυτοκίνητο ήταν εν κινήσει παρουσίασε βλάβη στο σύστημα του κινητήρα με συνέπεια να καθίσταται αδύνατη η συνέχιση της λειτουργίας του.
Ειδικότερα, υπήρξε σταδιακή υπερθέρμανση του κινητήρα και μάλιστα σε βαθμό που έβγαιναν καπνοί από τον κινητήρα, η δε αιτία της εμφανισθείσας βλάβης οφειλόταν αποκλειστικά στο γεγονός ότι η εναγόμενη εταιρία διά των προστηθέντων υπαλλήλων της δεν τοποθέτησε τον τύπο που προβλέπεται από την κατασκευάστρια εταιρεία για τα οχήματα και συγκεκριμένα μπουζί ιριδίου, αλλά μπουζί που προορίζονταν για το Ford Focus, με συνέπεια να καταστραφεί ο κινητήρας της, συγκεκριμένα να μην αντέξει η πορσελάνη από το μπουζί και τα κομμάτια στις έδρες των βαλβίδων, να καούν οι βαλβίδες και να μην δουλεύουν οι δύο κύλινδροι του κινητήρα με κατά προορισμό μπουζί.
Η εναγόμενη εταιρία ομολογεί ότι δεν τοποθέτησε μπουζί ιριδίου αλλά συμβατικού τύπου, πλην όμως κατά τους ισχυρισμούς της και οι δύο τύποι επιτελούν την ίδια λειτουργία και σε κάθε περίπτωση ένα ακατάλληλο μπουζί δεν επιφέρει τη δυσλειτουργία που επικαλείται ο ενάγων (καπνούς, αύξηση θερμοκρασίας και καταστροφή κινητήρα), αλλά προηγείται μία σειρά προειδοποιητικών ενδείξεων που σε περίπτωση που αγνοηθούν και δε σταματήσει ο οδηγός τον κινητήρα τότε καίγονται οι βαλβίδες.
Την υπόθεση χειρίστηκε ο δικηγόρος κ Μανώλης Βλάχος.