Μέσω μιας νέας εφαρμογής που ονομάζεται Campanion έγινε η προώθηση της Καρπάθου ως τουριστικού προορισμού κατά τη συμμετοχή της στην έκθεση International Mediterranean Tourism Market στο Τελ Αβίβ.
Η διαφημιστική καμπάνια της Campanion προωθει και την Καρπαθο ως ξεχωριστό και μοναδικό προορισμό στο site του Kickstarter, που έχει 10 εκατ. επισκέπτες κάθε μήνα.
Κατά τις επαφές που είχε η αντιπροσωπεία της Επιτροπής Τουρισμού του δήμου με τουρ οπερέιτορ και εξειδικευμένα γραφεία για εναλλακτικές μορφές τουρισμού, διαπίστωσε μεγάλο ενδιαφέρον για την ερχόμενη σεζόν.
Κατέληξε δε ότι κρίνεται αναγκαία η συμμετοχή ιδιωτικών φορέων στην διαφημιστική καμπάνια για την προβολή της περιοχής.
Επίσης, σύμφωνα με την Επιτροπή, η κοντινή απόσταση της Καρπάθου με το Ισραήλ, τα κοινά στοιχεία των δύο λαών και ο ενθουσιασμός με τον οποίο αντιμετωπίζει η συγκεκριμένη αγορά την προοπτική ταξιδίων προς την Ελλάδα, είναι παράγοντες που ενθαρρύνουν τις τουριστικές ροές προς το νησί.