Ρεπορτάζ

Εκανε ένα πρώτο απολογισμό ο συμπαραστάτης του πολίτη

Στα αποτελέσματα των επαφών που είχε στα νησιά της Περιφέρειας, αναφέρθηκε χτες ο Συμπαραστάτης του Πολίτη και της Επιχείρησης στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου κ. Φίλιππος Τριομμάτης.
Όπως δήλωσε στους δημοσιογράφους, πριν από λίγες ημέρες μετέβη στη Σύρο, όπου και έκανε παρουσίαση της ετήσιας έκθεσης της υπηρεσίας του, προκειμένου να ενημερωθεί ο κόσμος για τις αρμοδιότητες του θεσμού. Ο κ. Τριομμάτης είχε επαφές με τις τοπικές αρχές στην Σύρο όπου τονίσθηκε η ανάγκη συνεργασίας για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη και της επιχείρησης που ψάχνει τρόπο για την επίλυση διαφόρων προβλημάτων: «Στη Σύρο είχαμε επαφές με τον δήμαρχο και τις αρχές, αλλά και με τον Μητροπολίτη κ. Δωρόθεο καθώς και με τον Επίσκοπο της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας κ. Στεφάνου. Μπορεί να ακούγεται παράξενο, αλλά πολλοί άνθρωποι προσφεύγουν στην Εκκλησία για να βρουν λύσεις στο πρόβλημά τους», είπε ο κ. Τριομμάτης.
Οι υποθέσεις με τις οποίες ασχολήθηκε από την Σύρο έχουν να κάνουν περισσότερο με αιτήσεις – παράπονα που έχουν καταθέσει επιχειρήσεις και εταιρίες.
Ακολούθως ο κ. Τριομμάτης μετέβη στην Κω, όπου είχε συνάντηση και συνεργασία στο Επαρχείο της Κω, με τον Έπαρχο Κω κ. Χαλκιδιό:
«Το μεγάλο πρόβλημα με το προσφυγικό έβαλε σε δεύτερη μοίρα την επίσκεψή μου στο νησί για ενημέρωση. Επιχειρήσαμε να κάνουμε ενημέρωση για τις αρμοδιότητες της υπηρεσίας μας, ώστε οι πολίτες να ξέρουν πού να προσφεύγουν όταν έχουν πρόβλημα είτε με ηλεκτρονικό τρόπο είτε με απ’ ευθείας επαφή», εξήγησε ο κ. Τριομμάτης.
Επόμενο ταξίδι προς το τέλος του μηνός, που προγραμματίζει ο κ. Τριομμάτης θα είναι στη Νάξο -όπου ενδεχομένως να πραγματοποιηθεί η επόμενη συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου Νοτίου Αιγαίου. Όπως είπε, προγραμματίζει επαφές με όλα τα Επαρχεία της Περιφερειας Νοτίου Αιγαίου για ενημέρωση.
«Θα ακολουθήσουν συναντήσεις στη Μύκονο και στη Σαντορίνη, όπου θα προσπαθήσουμε να παραστούμε στις συνεδριάσεις των δημοτικών συμβουλίων. Οι συγκεκριμένοι Δήμοι δεν μπορούν να έχουν Συμπαραστάτη γι’ αυτό και θέλω να τους ενημερώσω ότι μπορούν να προσφύγουν απ’ ευθείας στην υπηρεσία μας για τυχόν προβλήματα και δυσλειτουργίες που βρίσκουν στην διοίκηση» όπως τόνισε, ενώ ξεκαθάρισε πως θα συνεχίσει τις επαφές με αμείωτο ρυθμό.
Όσον αφορά την πρόταση του Συμπαραστάτη του Πολίτη και της Επιχείρησης που κατατέθηκε στο πλαίσιο της ετήσιας έκθεσης  της περιφερειακής αρχής, τόνισε: «Η ετήσια έκθεση έχει να κάνει με την Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Δωδεκανήσου. Εκεί έγινε πράγματι μια ολοκληρωμένη δουλειά για το τι μπορούμε να κάνουμε από κοινού. Συνεργαστήκαμε με τον κ. Μπάρδο που είναι υπεύθυνος της εν λόγω υπηρεσίας για μια σειρά προτάσεων. Δική μου πρόταση ήταν να προσαρτήσει η  διεύθυνση μεταφορών ένα όμορο δημοτικό σχολείο που είναι εγκαταλελειμμένο και να μεταφερθούν εκεί υπηρεσίες όπως το τμήμα διπλωμάτων για να αποσυμφορηθεί και να λειτουργήσει παράλληλα και ως ΚΤΕΟ».
Σε ερώτηση για ποια προβλήματα ως επί το πλείστον προσφεύγουν πολίτες στον Συμπαραστάτη, ο κ. Τριομμάτης είπε: «Συνήθως οι υπηρεσίες που έχουν την πρωτοκαθεδρία στα παράπονα είναι οι υπηρεσίες αιχμής (τμήμα υγείας, τμήμα μεταφορών κλπ) με τις οποίες έρχονται πιο συχνά σε επαφή οι πολίτες και οι επιχειρήσεις. Τα περισσότερα από αυτά επιλύονται εν τη γενέσει τους με μια απλή διαμεσολάβηση. Νομίζω πως υπάρχει καλή συνεργασία με τους υπηρεσιακούς παράγοντες παρά την μεγάλη έλλειψη στελέχωσης».
Όπως υπογράμμισε τέλος, στόχος του είναι να δημιουργηθούν και άλλα γραφεία Συμπαραστάτη του Πολίτη και σε Δήμους με πληθυσμό κάτω των 20.000 πολιτών, καθώς μέχρι στιγμής, σύμφωνα με τη νομοθεσία, τέτοια υπηρεσία προβλέπεται μόνο για τους Δήμους, Σύρου, Ρόδου και Κω, από τους οποίους μόνο στη Σύρο λειτουργεί.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου