Εντυπωσιακά χαμηλές τιμές δίνουν οι Τούρκοι ξενοδόχοι στη Γερμανία, καθώς και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, καθώς η μεγάλη μείωση Ρώσων τουριστών τους πρώτους μήνες του έτους έχει προκαλέσει πανικό.
Η κατάρρευση των Ρώσων επισκεπτών, γράφει χαρακτηριστικά το fvw, έχει πανικοβάλει κάποιους ξενοδόχους, οι οποίοι βλέποντας τις άδειες κλίνες προσφέρουν εξαιρετικά χαμηλές τιμές για να καλύψουν τα κενά με επικέπτες από άλλες αγορές, όπως η Γερμανία,
«Το χάος βασιλεύει στον τουρισμό της Τουρκίας σήμερα. Κανείς δεν έχει ένα σχέδιο, ούτε οι επαγγελματικοί σύλλογοι, ούτε οι πολιτικοί”, σχολιάζει ο επικεφαλής του εξειδικευμένου στα ταξίδια στην Τουρκία Bentour Reisen, Kadir Ugur “Ξαφνικά λαμβάνω προσφορές από ξενοδόχους που δεν έχουν συνεργαστεί ποτέ μαζί μας πριν” αποκάλυψε, υπογραμμίζοντας ότι ο ίδιος θέλει να αποφύγει μια καθοδική τάση των τιμών που οδηγεί σε κακή εξυπηρέτηση και στην αύξηση των παραπόνων των πελατών.
Παρόμοια έκκληση κάνει ο Mutlu Sagsözlü, επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της αλυσίδας Gloria Hotels & Resorts. «Μακροπρόθεσμα, είναι επικίνδυνο να παίξει κανείς με τις τιμές. Αν μου προσφέρετε ένα προϊόν για € 10 σήμερα, τότε δεν μπορώ ξαφνικά να απαιτήσει € 30 για το επόμενο έτος.”Πρόσθετη πίεση φέτος στους Τούρκους ξενοδόχους ασκεί η προσθήκη 30.000 νέων κλινών στην Τουρκική Ριβιέρα. Η Αττάλεια χρειάζεται περίπου 1 εκατομμύριο τουρίστες περισσότερους τουρίστες φέτος να γεμίσει κατά τη διάρκεια της σεζόν, αλλά μέχρι στιγμής οι κρατήσεις είναι 3% χαμηλότερες από πέρυσι. Μόνο η γερμανική αγορά, με αύξηση 21,6% κατά τους τρεις πρώτους μήνες, παρουσιάζει έντονη ανάπτυξη.
Ο Yusuf Hacisüleyman, πρόεδρος της περιφερειακής ένωσης ξενοδόχων AKTOB, προβλέπει ότι η αύξηση αυτή από τη γερμανική αγορά θα είναι προσωρινή. “Η ανάπτυξη είναι απρόσμενα υψηλή, αλλά μέχρι το τέλος του έτους θα έχει περιορισθεί μεταξύ του 3 και 5%”, είπε.Η Γερμανία είναι η μεγαλύτερη αγορά- πηγή άντλησης τουριστών για την Τουρκία, με άνοδο 4,1% σε 5.250.000 επισκέπτες το περασμένο έτος. Η Ρωσία αυξήθηκε κατά 4,9% σε 4.800.000 αφίξεις, ενώ το Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκε κατά 3,6% σε 2.600.000, σύμφωνα με μια σε βάθος μελέτη από την AKTOB. Συνολικά, ο αριθμός των ξένων επισκεπτών αυξήθηκε κατά 5,5% σε 36.800.000 το 2014.
Μία λύση για να αντισταθμίσει η Τουρκία τη μείωση από τη Ρωσία είναι να στοχεύσει σε νέα τμήματα πελατών, λέει ο Eyüp Kökce, διευθυντής πωλήσεων στην Ευρώπη της κορυφαίας αλυσίδας Crystal Hotels. Ο Kökce έχει επισκεφτεί διάφορες εμπορικές εκθέσεις στην Ευρώπη κατά τους τελευταίους μήνες. «Προσπαθούμε να ανοίξουμε αγορές, όπως η Σκανδιναβία, η Πολωνία, η Σλοβενία και η Τσεχική Δημοκρατία”, εξήγησε. “Οι αρχικές ενδείξεις με κάνουν να αισθάνομαι πολύ θετικά.”
Η μητρική εταιρεία Kilit Group έχει εξαγοράσει το Amara Dolce Vita (750 δωμάτια) και ανοίγει ένα παρόμοιο επώνυμο ξενοδοχείο με 500 δωμάτια.Η αλυσίδα Crystal είναι ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης μεταξύ των τουρκικών ξενοδοχειακών ομίλων, με 14 ξενοδοχεία πέντε αστέρων με 7.381 δωμάτια, σύμφωνα με μια κατάταξη του fvw. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Rixos με 11 ξενοδοχεία και 4.473 δωμάτια, μπροστά από το Delphin, με επτά ξενοδοχεία συνολικού ύψους 4.370 δωματίων. Άλλες σημαντικές αλυσίδες ξενοδοχείων είναι οι Barut, Stone, Voyage, Limak, Paloma, MNG Wow και Majesty.
tornosnews.gr