Σε νέα μελέτη της Culture Trip, με τίτλο Cultural Mindset Study το 60% των ερωτηθέντων απάντησε πως κανείς δεν θέλει να είναι απλός τουρίστας. Η πραγματική εξερεύνηση θεωρούν πως είναι να φτάσουν στην καρδιά ενός τόπου, να γνωρίσουν τους ανθρώπους του, τόσο τον πολιτισμό του, με έναν αυθεντικό τρόπο. Και όταν λέμε πολιτισμού εννοείται η τέχνη και η ιστορία και οι παραδόσεις, αλλά είναι και οι τελευταίες τάσεις της γαστρονομίας, τα φεστιβάλ και οι πολιτιστικές εμπειρίες. Τα αποτελέσματα αυτής της μελέτης προσφέρουν πληροφορίες για το πως η ταξιδιωτική βιομηχανία μπορεί να προσελκύσει μια νέα γενιά ταξιδιωτών. Για να κερδίσει το κοινό αυτής της νέας τάσης, της νέας αναζήτησης που καταγράφουν όλες οι μελέτες παγκοσμίως ο τομέας πρέπει να επιτύχει τον τέλειο συνδυασμό εμπειριών που είναι μεταξύ άλλων: Να βρουν πολιτισμικό πλούτο, νέα και ανεξερεύνητα μέρη, αυθεντικά, αλλά και προσβάσιμα μέρη, γαστρονομικές τοπικές εμπειρίες. Ας το σκεφτούν σοβαρά όλοι οι φορείς του τουρισμού, τώρα που όλα δείχνουν ότι η εποχή της αβίαστης ανόδου μοιάζει να φθάνει στο τέλος της και πλέον, άπαντες θα πρέπει να προετοιμάζονται για μια νέα φάση.
Η νέα τάση
