Tο νέο, αναθεωρημένο, επιχειρησιακό πλάνο του ΤΑΪΠΕΔ εγκρίθηκε μέσα στον Απρίλιο από το Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής, πλάνο που αφορά στην αξιοποίηση περιουσιακών στοιχείων όπως λιμένες, ακίνητα, μαρίνες, η Αττική Οδός, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και άλλες συμμετοχές του Ταμείου.
Στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος Αξιοποίησης (Asset Development Plan, ADP) του ΤΑΙΠΕΔ γίνεται αναφορά ότι το Ταμείο εξετάζει τον τρόπο αξιοποίησης (πώληση ή υποπαραχώρηση της δραστηριότητας) του Λιμένα Λαυρίου, προετοιμάζει πρόσκληση ενδιαφέροντος για τον λιμένα Βόλου, ενώ σημειώνεται ότι είναι σε εξέλιξη οι διαδικασίες για λιμένα – μαρίνα Κερκύρας και ετοιμάζεται η διαδικασία για την Λευκίμμη.
Αναφορικά με την πώληση του 30% του Διεθνούς Αερολιμένα «Ελ. Βενιζέλος» το ΤΑΙΠΕΔ σημειώνει ότι θα αξιολογήσει προσεχώς την επανέναρξη της διαδικασίας του διαγωνισμού που είχε παγώσει στη β’ φάση λόγω της οικονομικής κρίσης και της πανδημίας.
Για τη mega yacht μαρίνα Κέρκυρας αναμένονται προσφορές (εκδήλωση ενδιαφέροντος) εντός Q2 και προσεχώς έναρξη ενδιαφέροντος για την αξιοποίηση του λιμανιού της Λευκίμμης στο νησί (έναρξη διαγωνισμού). Επίσης, αναμένεται η προετοιμασία του master plan για την αξιοποίηση του λιμένα Μυκόνου (επιβατική ναυτιλία, κρουαζιέρα, Μαρίνα) όσον αφορά στην αξιολόγηση του βέλτιστου τρόπου εκμετάλλευσής του, η αξιολόγηση χρονοδιαγράμματος για την εκκίνηση διαγωνιστικής διαδικασίας για την Μαρίνα Αργοστολίου (εντός Μαΐου αναφέρεται, στην παρούσα φάση ολοκληρώθηκε η χάραξη παλιών και νεών γραμμών αιγιαλού, συντονίζεται η διαδικασία καταχώρησης δικαιωμάτων του Ελλ. Δημοσίου στο Κτηματολόγιο για να αποτυπωθεί το ιδιοκτησιακό) αλλά και για αυτήν της Ζακύνθου (Q3 η αξιολόγηση χρονοδιαγράμματος και έγκριση από Δ.Σ., γίνεται τώρα νομικός και τεχνικός έλεγχος), ενώ για αυτήν στη Ρόδο (Μανδράκι) αναμένεται η κατάθεση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για διαβούλευση προσεχώς, ενώ προς το παρόν αναμένεται ΦΕΚ για τον καθορισμό παραλίας – αιγιαλού και συντάσσεται στρατηγική μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Οι μαρίνες αυτές θα επιχειρηθεί να αξιοποιηθούν μέσω μακροχρόνιας παραχώρησης.
Για την Εγνατία Οδό, όσον αφορά στα επόμενα βήματα, σημειώνονται η υποβολή τελικών συμβατικών κείμενων από τον επενδυτή, η έγκριση της σύμβασης παραχώρησης από το Ελεγκτικό Συνέδριο, η έκδοση ΚΥΑ για αναπροσαρμογή διοδίων, η υπογραφή της σύμβασης από τη Βουλή κ.α. Στην «τρέχουσα κατάσταση» γίνονται αναφορές για αδειοδότηση του συνόλου σηράγγων, για έκδοση περιβαλλοντικών όρων για σημεία του αυτοκινητόδρομου, για ολοκλήρωση σταθμών διοδίων, για εγκατάσταση εξοπλισμού σε σήραγγες, για απαλλοτριώσεις κ.α.